True. Overigens nog als aanvulling op mijn eerdere post. Als je 4-4-2 gaat spelen hoef je denk ik toch niet én Honda én Schaars te halen. Dan kan je denk beter een VM en Schaars/Honda halen . Denk niet dat ze Honda zouden halen als vervanger/concurrent van Aissati namelijk. Heb ook hoge verwachtingen van Aissati nu ik hoor hoe gemotiveerd hij is om zichzelf te ontwikkelen dit jaar.
Nou dat denk ik niet. Hij rekent zelf op 10+ miljoen. Maar wie weet vind Koeman dat best. Kan het met niet voorstellen eigenlijk. Alleen, wat wil de Zeeuw zelf? Kan me al helemaal niet voorstellen dat hij in Amsterdam wil voetballen. Als die weggaat, gaat hij toch naar het buitenland. Als Ajax de enige gegadigde is, voetbalt die liever 1 jaartje CL om zich in de kijker te spelen. Ik zie btw steeds dat iedereen zich rijk zit te rekenen.. Het is geen Real he. De Zeeuw is nog lang niet binnen, maar iedereen zit alweer te fantaseren over de opstelling. En dan nog een spitsie hier kopen, centrumverdedigertje daar... Laten we wel realistisch blijven en pas juichen als er daadwerkelijk een aankoop gedaan is .
Als De Zeeuw niet zou willen zou Ajax geen moeite doen om hem te halen. Ook Jol heeft al bevestigd dat hij graag naar Ajax komt.
Van mij hoeft De Zeeuw niet, ik zie liever Prediger komen. Die is nog lekker jong. Ik denk niet dat Ajax nog veel gaat uitgeven, zeker geen 10 miljoen aan de Zeeuw.
Ken je hem? of heb je zijn afstandsschot tegen River Plate gecombineerd met zijn leeftijd en geconcludeerd dat het een welkome versterking is? Overigens klinkt zijn beschrijving wel als iets dat we goed kunnen gebruiken en zijn er ook andere grote clubs geïnteresseerd (Boca/Benfica), maar ik ken hem niet dus ik kan geen oordeel over zijn kwaliteiten geven.
Even iets anders: Speler van Cruzeiro al na 12 seconden met rood van het veld. Schijnt een record te zijn. Klik
Met de middelen die we nu hebben zie ik in ieder geval de volgende opstelling graag: Stekelenburg v.d Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Atouba Gabri - Aisatti - Lindgren Suarez - Cvitanich - Sulejmani/Emanuelson
Als Ajax 4-4-2 zal gaan spelen hoop ik op zoiets; --------------Stekelenburg------------------ V/d Wiel - Oleguer - Wielaert - Atouba ---------------Verthongen----------------------- ------Lindgren/Gabri-----------Enoh--------------- ----------------Aisatti---------------------- ----------Suarez------Sulejmani-------------
Vind ik ook teveel van het goeie. Maar niemand kritiek of aanvullingen op mijn plan? Op basis van mijn selectie zou ik het zo doen: ---------------------Stekelenburg----------------------- v/d Wiel---Vertonghen/typeOnyewu-Alderweireld---Atouba ---------------------Gabri/Aankoop---------------------- --------Enoh--------------------------Honda------------ ------------------------Aissati-------------------------- ------------Suarez--------------Sulejmani--------------- Honda en Aissati eventueel omwisselen. Als je tegen de kleintjes speelt zou ik Aissati rechts zetten, Honda aanvallend en Jan-Arie links. Om die jongen te brengen en ik vind het niet nodig om verdedigend ingesteld te spelen tegen de wat kleinere clubs. Domineren moet je!
Ik zie Enoh niet echt als een pure defensieve verdediger. Ik vind hem meer aanvallender dan de rest. (Gabri/Lindgren/Verthongen) Waar plaatsen we Urby eigenlijk.
Grotendeels mee eens, zou alleen Alderweireld niet links in het centrum zetten. Is rechtsbenig en meer een 'killer' dan een opbouwer. Tuurlijk heeft hij een goeie lange pass maar er is meer voor nodig om goed op te kunnen bouwen. Heb liever Vertonghen op die positie. Rechtsback: VdWiel(Silva) Mandekker: Oleguer(Alderweireld) Opbouwer: Vertonghen(Wielaert) Linksback: Atouba(Blind) Defensieve middenvelder: Enoh(Lindgren) Rechtshalf: Gabri(Anita) Nummer 10: Aissati(De Jong) Linkshalf: Emanuelson(Jan-Arie) Afmaker: Cvitanich(Bodul) Schaduwspits: Suarez(Sulejmani) Zo zie ik het dan.