Je moet niet zo naar Jol luisteren. De Zeeuw heeft zelf gezegd niet meer binnen Nederland van club te willen wisselen,ook niet naar ajax of psv. Hij wil alleen een transfer naar het buiteland.
Als Ajax zich officieel meldt bij AZ, dan kan je er wel zeker vanuit gaan dat de speler een overgang ziet zitten.
In principe is de volgorde: 1. Melden bij de club 2. Spreken met de speler. Dus logischer wijze zou je er normaal niet van uit kunnen gaan dat de speler een overgang ziet zitten. Bovendien ziet de Zeeuw een overgang wel zitten ja, naar het buitenland.
Denk je werkelijk dat Ajax en AZ om de tafel gaan zitten voordat ze aan De Zeeuw hebben gevraagd of hij oren heeft naar een transfer? De enige vraag is of er al daadwerkelijk wordt onderhandeld. Als dat zo is kun je er echt wel van uitgaan dat De Zeeuw graag wil. Jol lijkt me zoiets ook niet zomaar roepen trouwens.
Baal ik toch een beetje van. Mocht Ibra nog vertrekken, dan had ik hem er graag bij gehad... City begint nu toch echt aan de weg te timmeren. Met Robinho, Tevez en Gareth Barry hebben ze al een paar toppers in huis, en ik las dat ook Adebayor inmiddels wordt gelinkt aan City.
Tottenham?... Jezus, wat een stap terug. Huntelaar is volgens mij echt scheel want interesse vanuit Manchester United was er alleen vond de "Hunter" 20 miljoen te weinig. Wat een droplul ...
Dat geloof ik niet, wat kan hem die transfersom schelen. Het gaat hem toch om zijn salaris , niet wat er aan Real betaalt word
Sorry ... maar als jij het niet eens bent dat Tottenham Hotspur geen stap terug is van Real Madrid ... dan is dat jou mening. Ferguson had interesse in Huntelaar ... maar Manchester bood Real Madrid te weinig. Hoe the fuck kan een club als Tottenham dan wel genoeg bieden?
Wat denigrerend zeg.. Tottenham heeft veel potentie, en Huntelaar samen met Darren Bent/Pavlychenko (als die blijft) is een aanval waar zelfs de verdediging van Man Utd zenuwachtig van zou worden. Met het vele talent dat er rondloop (Modric, Jenas, Lennon, Huddlestone, Alnwick, Taraabt) is Tottenham een erg evenwichtige ploeg met genoeg ervaring. Het verloren seizoen is vooral te wijten aan interne problemen en de matige verdediging, maar nu Gomes wat meer op z'n gemak is, en de rust terug is op White Hart Lane, denk ik dat de Londenaren volgend seizoen mee gaan strijden om Europees voetbal. Echt, ik denk dat Huntelaar hier beter af is dan bij Real/Stuttgart. Jammer dat Man Utd maar niet wil bieden, en liever teveel geld willen betalen voor Ibra, dan Huntelaar te kiezen. Dan maar hun tegendeel bewijzen met Tottenham. En tuurlijk is het een stapje terug, maar is dat erg vreemd? Dat Real is gewoon helemaal koopgek geworden, en als ze dan in 1 maand 3 concurrenten aantrekken, is Huntelaar gewoon verstandig om daar lekker weg te gaan. Dus sportief gezien vind ik dit een stap vooruit.
Jenas is alleen niet echt meer een talent imo Potentie heeft Tottenham zeker, alleen dat hebben ze elk jaar
En toch hebben we het hier over een eventuele transfer naar Tottenham die nog niet eens bevestigd is ...
Dan wil Real hem gewoon niet naar een concurrent laten vertrekken. Beetje a la Munsterman. Zijn lekker zijn carriere aan het verpesten...
En de soap gaat maar door, nu zou Arsenal hem willen hebben mochten City of Milan er met Adebayor vandoor gaan. http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/110703/Huntelaar_moet_Adebayor_opvolgen_bij_Arsenal.html lijkt me ook een hele mooie stap, ik schat hem zowieso een lasse hoger in dan Bendtner (die altijd enorm veel kansen nodig lijkt te hebben) lijkt me voor Arsenal ook wel wat om naast al die mooie creatievelingen er een lompe killer a la Huntelaar tussen te zetten De ene roddel na de andere, zou me niks verbazen als t allemaal gebakken lucht is en hij gewoon naar Stuttgart gaat die tot nu toe als enige er echt aantoonbaar werk van hebben gemaakt. Ik zei niet dat het geen stap terug is vergeleken met Real, ik bedoelde alleen maar dat zolang zijn salaris hetzelfde bljft het hem toch niet veel zal uitmaken hoe hoog de transfersom bedraagt. Of het sportief een slechte stap is kun je vind ik wel over discussieren. Real is een grotere club en heeft meer aanzien maar om het jaar voor het WK in Engeland in de basis te spelen tegen allemaal topverdedigers lijkt me sportief gezien beter dan in Madrid op de bank zitten.
ManU heeft helemaal geen bod gedaan op Huntelaar, ik vraag me echt af waar je dat vandaan haalt.. je kan wel elke dag gaan lopen schreeuwen dat hij naar ManU moet, maar zolang ze niet op hem bieden zal dat nooit gaan gebeuren!
Waarom mogen we dat nou weer niet zeggen? Dan is het nut van de topic een beetje weg. Beetje speculeren hier en daar is toch leuk? Besides, bij Ajax en Feyenoord wordt er ook continu gespeculeerd.. Komt Onyewu wel of niet. Dus ik vind dit een beetje rare reactie. En ik vind KJH niet echt bij Arsenal passen. Vooral als je hem naast v Persie zet...