Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik kwam vandaag op een school aan om de vloeren te reinigen en in de was te zetten, terwijl de waslaag aan het drogen was gingen we even rondlopen door de school. Bij het openen van een lokaal met een tapijten ondergrond kwam er toch een ranzige walm vrij, de ramen waren compleet beslagen en er zat dus overal schimmel op de vloer. Deur dicht gegooid en er bij weg gebleven(gelukkig hoefden we die niet schoon te maken:+), ik heb medelijden met de kinderen die na de vakantie terug komen :lol:

2. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Magazijnwerk in winkels vaak ja, echt veel werk onder de 16 is er echter niet te vinden en een vetpot is het al helemaal niet...

Ik werk al 5 jaar als zaterdagwerker bij tnt, nu in de vakantie dus ook doordeweeks;)
    Begin deze week om 11 uur en ben om 3 uur klaar.
    Vanaf volgende week elke dag weer autodienst van 7 uur. Dan tikt het geld wat mooier door:)

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    En jij bent dan niet zo snugger om dit tegen iemand van de school te zeggen, of tegen je baas?

4. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik ben afgelopen maandag weer aan de slag gegaan als 'Recruitment Consultant', ook wel bekend als headhunter. M'n uren worden van 9 tot 5 opgeschreven, maar als je een uurtje later aankomt of eerder weggaat is er niets aan de hand. Zeer relaxed, beetje cv's zoeken op monsterboard/nationale vacaturebank en mensen via hyves/linkedIn benaderen voor een mogelijke carrièreswitch.

Dus mochten er mensen zijn met een afgeronde MBO/HBO/WO opleiding in de ICT richting en heb je certificeringen op zak of veel ervaring met programmeertalen/systeembeheer etc.stuur dan even een PM. ;)

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12