Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ik kwam vandaag op een school aan om de vloeren te reinigen en in de was te zetten, terwijl de waslaag aan het drogen was gingen we even rondlopen door de school. Bij het openen van een lokaal met een tapijten ondergrond kwam er toch een ranzige walm vrij, de ramen waren compleet beslagen en er zat dus overal schimmel op de vloer. Deur dicht gegooid en er bij weg gebleven(gelukkig hoefden we die niet schoon te maken:+), ik heb medelijden met de kinderen die na de vakantie terug komen :lol:

2. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Magazijnwerk in winkels vaak ja, echt veel werk onder de 16 is er echter niet te vinden en een vetpot is het al helemaal niet...

Ik werk al 5 jaar als zaterdagwerker bij tnt, nu in de vakantie dus ook doordeweeks;)
    Begin deze week om 11 uur en ben om 3 uur klaar.
    Vanaf volgende week elke dag weer autodienst van 7 uur. Dan tikt het geld wat mooier door:)

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    En jij bent dan niet zo snugger om dit tegen iemand van de school te zeggen, of tegen je baas?

4. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik ben afgelopen maandag weer aan de slag gegaan als 'Recruitment Consultant', ook wel bekend als headhunter. M'n uren worden van 9 tot 5 opgeschreven, maar als je een uurtje later aankomt of eerder weggaat is er niets aan de hand. Zeer relaxed, beetje cv's zoeken op monsterboard/nationale vacaturebank en mensen via hyves/linkedIn benaderen voor een mogelijke carrièreswitch.

Dus mochten er mensen zijn met een afgeronde MBO/HBO/WO opleiding in de ICT richting en heb je certificeringen op zak of veel ervaring met programmeertalen/systeembeheer etc.stuur dan even een PM. ;)

Laatst bewerkt: 14 jul 2009
  5. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Heb niks meer gehoord van de Hema, ben naar een uitzendbureau gegaan hadden niks meer voor mij :eek: Moest formuliertje inleveren bij haar en ze zou bellen als er weer iets was... Ga denk ik ook nog naar andere uitzend bureaus in de hoop dat...

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Was paar maanden terug bij uitzendbureau geweest. Pas vorige week (Zou eind juni iets horen) gebeld voor dat ene werk dat ze zouden hebben. Was toen al dikke maand bezig. Echt, die uitzendbureau's hier bellen alleen maar als ze werk krijgen aangevlogen, niet om werk voor je te zoeken. En dan nog voor een minimumloon waar ik nog niet eens me bed voor uit kom willen uitbetalen. Ben wel blij met me werk nu. In 7 weken (moet er nog 1.5) ca. €2000 (6 euro p.uur). Heb alleen totaal geen vakantiegevoel nu:+.

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  7. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel niet nee, want volgens die gegevens werk je bijna 48 uur per week. 8)

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Mijn baas was erbij.... tevens was er niemand van de school aanwezig, hierbij komt nog eens kijken dat als wij dit doorgaven het duidelijk werd dat we op locaties binnen de school waren geweest waar we niks te zoeken hadden :)

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ah, dus jij bent 1 van die 100en mailtjes per dag in mn inbox 8)

10. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben zelf ook 14 en wil toch echt gaan werken, heb totaal geen geld en ben vandaag weer blut.

Folders heb ik al gedaan, is niet zo heel veel aan, en verdient ook niet zo goed, in principe wel omdat je zo weinig werkt maar ik vind het te weinig en wil meer werken.

Is het mogelijk om als 14 jarige naar een Uitzend bureau te gaan? Of moet ik bij elke supermarkt een sollicitatie brief inleveren?

11. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Welke uitzend bureau ben je heen geweest>? ik ga nu naar nog 2 andere denk ik:+

ja kan, maar kleine kans dat ze werk voor je hebben ;)

12. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah, naja. Kan het altijd proberen.

13. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Jij hebt dus precies het zelfde verhaal en gedachte als ik heb:9:+

14. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whoehoe, vandaag begonnen bij de Ikea (bijbaantje als student). Wel om 06.00 uur beginnen, mja. Ga nu maar slapen.. :+

15. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als 14 jarige, kan je dan ook stage lopen bij de bakker bart?
    Moet dat ook nog voor school doen dit jaar en me broer werkt er ook dus.. :+
    En dan hopen dat ik daarna ook gelijk betaald werk daar mag doen :p

16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Stage is gerelateerd aan school, dat is tevens de plek waar je antwoord op je vraag kan vinden. Wij weten de voorwaarden die je school stelt aan een stage op 14'jarige leeftijd namelijk niet.

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Yeeeeeeeeeey
    Heb die krantenwijk gekregen. Ik begin rond 8 of 10 Augustus.
    Het is niet zo'n grote wijk, en verdient lekker zeg. Rond de 200 euro. Vind het jammer dat ik zo laat kan beginnen, anders kon ik wat meer verdienen.
    Maar nu denk ik er over om misschien door te gaan in school tijd, alleen als het me lukt om op te staan. Want 200 voor een 14 jarige vind ik toch wel heel veel tbh.

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Doorgaan onder schooltijd? Gestoord 8).
    Als ik dat zou doen zou ik elke dag om 7-8 uur moeten gaan slapen als je uitgaat van minimaal 8 uurtjes slapen 8).

19. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, 't is volgens mij wennen. Maargoed.

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een leuke part/full-time baan in Utrecht die goed verdient, pm me maar ;-)

Deel Deze Pagina