De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Daarom juist. Hij heeft zat jonge jonges om hem heen om ze te laten rennen. Maar zo'n ervaren rot in het veld maakt echt heel veel verschil!

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja, maar hij is continu geblesseerd, dus op het veld zal hij amper staan!

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Komt gewoon omdat die niet voor Inter wil voetballen :+.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ie ze maar hun ongelijk bewijst door topscorer ergens anders te worden maar man wat zonde van die transfer afgelopen winter. Hoe anders was het mét Huntelaar bij Ajax gegaan?

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hoe kun je zo iemand behandelen. Niet echt koninklijk. Wat een schijtclub is dat Real toch.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het eerst een leuke club, toen ze dat Galacticos-tijdperk verlieten. Ik was wel voor Real maar was geen grote fan. Nu begin ik echt een hekel aan ze te krijgen, dit is toch belachelijk. Maar misschien overdrijf ik omdat het om Huntelaar gaat. Blijft een held.

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vergis je eigen niet in Huntelaar want de beste jongen heeft met een aantal spelers in Real Madrid ( de Nederlanders ) flink geneuzel gehad. Dit is ook al eens eerder gebeurd.

[yt]apwoEjk_iMc[/yt]

Kwaliteit is niet zo, maar toch. vd Vaart, Sneijder en Drenthe kijken hem niet aan.

Ik hoop niet dat "De Hunter" naast zijn schoenen gaat lopen zoals andere jonge spelers dat wel eens doen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het is niet zo moeilijk om ruzie te krijgen met Drenthe, Sneijder en vd Vaart, want dat zijn ook arrogante kwallen.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :lol:
    Was even vergeten hoe al die onzin de wereld inkomt maar nu snap ik het weer. Lees wat minder de Privé joh, ruzie in het veld komt bij de F-jes nog voor en de bankzitters hebben hem of niet gezien of waren jaloers omdat ze zelf niet mochten spelen, of beide. Flink geneuzel inderdaad, daar dacht ik meteen aan. Wel flink geneuzel van dat tv-programma. ;)

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Robben inclusief. Nare ventjes. Alhoewel, VD Vaart lijkt me weinig onaardigs aan, maar Sneijder, Robben en Drenthe; wat een misselijke mannetjes zijn dat zeg... Heb ze toen een keer gezien bij Wilfried De Jong, met die spelletjes in de achtertuin van Drenthe in Madrid. Wat een stel omhooggevallen kneuzen zeg, bah.

Maar dat alles heeft natuurlijk niks met een eventuele transfer van Klaas te maken...

Laatst bewerkt: 15 jul 2009
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie niet echt iets speciaals hoor. Hunter is een een paar keer boos dat die bal die niet krijgt wat volgens mij elke spits doet. ;)

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    QFT.

Overigens moet een spits de bal willen. Al heeft hij natuurlijk niets te klagen als de buitenspeler hem in de kruising rost. Logisch dat als iemand een kans mist en jij er goed voor stond dat je wou dat je medespeler jou had aangespeeld (de makkelijke weg).

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt ook. Mensen in dit topic moeten eens kappen met dat gezeik over :

- Je moet de Privé niet lezen
    - Je moet niet op Telegraaf kijken
    - Je moet niet op VI.NL kijken
    - Je moet niet op SoccerNews.com kijken
    - Je moet niet op OnsOranje.nl kijken
    - Je moet de BN DeStem niet lezen

Jongens, als we dit allemaal niet mogen bekijken ... waarom dan discussiëren? Ik begin gewoon te vermoeden dat er iets niet helemaal goed gelopen is tussen Huntelaar en Real Madrid. Mede omdat hij nu ook bij de jeugd mag gaan spelen ... toen hij in de basis stond ( de paar wedstrijden ) scoorde hij vaak genoeg ... dus daar ligt het niet aan.

De situatie nu word wel heel raar.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ze willen gewoon 5 man kwijt en hij is daar 1 van.

Het heeft overigens weinig zin om alle geruchten te discussiëren denk dat ze dat bedoelen met telegraaf etc. Pas als de interesse bevestigt is of het niet blijft bij puur een gerucht is het eigenlijk pas echt nuttig.

Al is discussiëren over nodige versterkingen leuk.

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, Galatasaray (Rijkaard & Neeskens) hadden interesse in Honda. Vraagt VVV Venlo er €10 miljoen voor. Wtf, €10 miljoen voor een speler uit de 2e divisie. Dat is nog stommer dan €16 miljoen voor Sulejmani (gewoon een voorbeeld btw :9).

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als er een gerucht de wereld in is geholpen kan / mag je daarover discussiëren :) Lekker belangrijk waar je het vandaan haalt toch?

Ik vind het gewoon raar dat Huntelaar gedegradeerd word naar de Jeugd? Van de spelers die ze weg willen doen is hij de enige? Zelfs Drenthe mag gewoon bij de reserves zitten? ...

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Deed van Basten vorig jaar toch ook met een paar spelers. Het is natuurlijk niet leuk voor zulke spelers maar ze weten iig waar ze aan toen zijn

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Huntelaar naar de jeugd? Hoe kom je daar bij? En wie zegt er dat hij de enige is die weg mag? Er is belangstelling voor 'm en Madrid heeft aangegeven dat het voor alle partijen het beste is om daar op in te gaan. Hij heeft nu nog een flinke waarde, als ie een jaar op de bank zit niet meer. Logisch dus. Ook logisch dat ie weg mag als je kijkt naar de concurrentie (Benzema, Higain, Raúl, Van Nistelrooij en Negredo).

Je trekt echt veel te snel conclusies. Niet doen, heeft geen zin.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat Van Basten vorig jaar in de voorbereiding deed sloeg ook kant noch wal. Vooral die hele situatie rondom Kenneth Perez was beschamend. Goed dat Perez daar weer een rechtszaak van wou maken sloeg ook nergens op, maar misschien was Perez uiteindelijk wel het leidende figuur dat Ajax nodig had afgelopen seizoen.

Nieuws:
    Ze doen wel goede zaken in Enschede.

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ik denk dat je het gemist hebt, maar Rampage doelt op een nieuwsbericht dat Huntelaar tijdens trainingen met de jeugd moest meekijken.

Ook al moet hij weg, dit is toch als werkgever het meest denigrerende wat je een voetballer kan aandoen?
    Topscorer in de Eredivisie en verschillende interlands en dan meekijken met 18 jarige snotneuzen terwijl die draak van een Drenthe wel mee mag doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina