Zomervakantie 2009

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Bonbridge, 25 jan 2009.

  1. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    2wkn Kroatie, Novalja en waarschijnlijk nog een weekje Spanje er aan plakken
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.020
    Leuk Bevonden:
    9.602
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    1 weekje aan de costa brava in dit leuke villaatje :D.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Over 6 uur vertrek ik naar Lloret:cool:
    Ik heb er echt zin in.
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand nog leuke last minute aanbiedingen voor de zomer.

    Gaat om zon, zee zuip vakantie voor een dag of 11, liefst appartement.

    (ben al naar kreta, kos, gran canaria en sunny beach geweest)
     
  5. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga naar Italië - Sicilië voor 2weken.
     
  6. Dsquared

    Dsquared Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet naar al die landen, behalve de onderste :p
    Je weet zelf wel waarom gehhehe
     
  7. harm_ltc

    harm_ltc Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij wilden met een paar vrienden deze zomer een keer geen (dure) zuipvakantie in Salou oid doen, maar met de auto richting het zuiden rijden.

    Heeft iemand nog goede tips (locaties/campings) waar we heen zouden kunnen gaan? Mimizan (FR) zijn sommigen vorig jaar al geweest, was heel gaaf, maar dit keer dus iets anders. Het liefst een plaats waar ook genoeg jeugd heengaat en waar je nog wat kunt uitgaan etc. Oja Zuid-Frankrijk, Italie, Spanje die koers dus :p
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Mijn zomer:
    2 weken in de Bakerij werken:cool:
    8 dagen oostenrijk
    4 dagen londen
    en in de vakantie gaat mijn broer nog trouwen dus dat is ook feest.
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Volgende week Rock Werchter, en verder sparen voor mijn week New York ergens in Oktober! :cool:
     
  10. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4

    Camping Las Dunas in spanje
    Ligt bij Saint Père Pescador ofzo (noord spanje) en is gewoon een gezellige camping en daarbij is t niet heel erg duur
    In de buurt zit ook nog een soort van slijterij voor al je alcoholische versnaperingen (lees: Tequila, Absinth etc.)

    Gaan een hoop jongeren naar toe, en de stranden zijn ook goed.
    (+ je hebt een discotheek direct naast de camping!)
     
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ga maandag 11 dagen naar Sunnybeach in Bulgarije. Heb er erg veel zin in, maar weet niet helemaal wat ik van Bulgarije moet verwachten x)
     
  12. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga over 2 weken op vrijdag naar schotland voor twee weken.
    Niet het meest mooie weer, maar we zitten in een huisje 100 meter van de woeste kust, dus moet er wel erg mooi zijn!
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ach, houd jij toch je mond. 8)

    Ik ga een week naar Praag. Lekker studentikoos, want het kost geen drol. :+ We hebben een appartement heel erg dicht bij het Wrenceslasplein (Ik denk dat dát wel de meest onschrijfbare plek is waar ik ooit ben geweest). Het is niet alleen riant eten en drinken, maar daarnaast nog steeds de (ok, de op-1-na) mooiste stad waar ik ooit geweest ben.
    Daarnaast ga ik in augustus intro lopen en dáár heb ik pas zin in. Het heeft wel mijn plannen voor Lowlands gedwarsboomt, maar volgens mij is het wel net zo vet. Mijn eigen intro was al legendarisch, dus dat belooft wel goeds nu als begeleider. We krijgen een budget van 100 euro voor gadgets en we hebben al voor 0 euro voor al onze kids bellenblaasflesjes gescoord en ik heb mijn oog al laten vallen op piratenzwaarden. :cool: Nu nog hopen op goed weer!
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    over 13( onee wacht 12, het is alweer zaterdag) dagen naar Chersonissos voor 2 weken met mijn vriendin en wat vrienden met hun vriendin. Wordt heerlijk knallen (ben wel bang dat ik met een hartverzakking terugkom). Erg lekker ook dat ik woensdagnacht (donderdag dus eigenlijk) al om half 5 ga vliegen en dus nog die hele dag heb. Ook is de terugvlucht pas om 10 uur\o/ zijn gewoon 2 volle dagen die je vaak verliest door de vluchttijden.

    wel een dure vakantie trouwens :{ gelukkig heb ik veel gewerkt de laatste maanden en kom ik uit.
     
  15. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo we zijn er uit.

    Net te horen gekregen dat we een gratis 6-pers vakantiehuisje krijgen in Lombez (Zuid-Frankrijk). :cool:
    Check:
    [​IMG]
    www.barbet.nl

    Zaterdag er voor een week heen met z'n 3e. Lekker riant en die 6 bedden krijgen we vast wel vol :+

    Heb er zin in \o/

    Edit: Weet iemand nog frans bier wat een aanrader is? Is een heel lange tijd geleden dat ik in frankrijk was... Wat ik best graag zo had gehouden, maar gratis vakanties krijg je ook niet elke dag *)
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  16. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik ben naar Sunnybeach, Bulgarije geweest. Ik kan het echt aanraden voor iedereen die van een zon/zee/feest vakantie houdt. Uitgaan is echt zo gezellig daar. Allemaal Denen en Zweden die helemaal los gaan <3. En nog spotgoedkoop ook :cool:
     
  17. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vertrek morgen om 12 uur naar Bosnié om daar 2 weken lang een documentaire te filmen, en als ik terug kom (de 28e) dan vertrek ik de volgende dag gelijk weer naar Amsterdam om als technicus te werken op de parade.
    Oftewel, lekker druk!:9
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekker gamen thuis en ergens in Augustus een nieuwe vloer leggen en opnieuw behangen, misschien nieuw bed kopen, heb nu een héél hard bed wat totaal niet prettig slaapt |:-
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Morgen naar Dordogne :)
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmm, maat van mij is daar nu ook. Is idd wel spotgoedkoop hoorde ik en veel in trek nu. Misschien iets voor volgend jaar:)! Volgende week richting Renesse, dan 2 dagjes bijslapen en dan naar Salou, waar ik toch iets meer zin in heb;).
     

Deel Deze Pagina