De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

het schoolplein :lol:

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan me alleen dit bericht voor de geest halen wat er nog enigszins mee te maken heeft maar verder is die uitspraak gewoon loos.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]aUYFbKtm5C4[/yt]
    Hier een filmpje met de doelpunten van Bristol - Ajax, en o.a. commentaar van Martin Jol, Emanuelson en Suarez.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het keepersprobleem bij Feyenoord is zo tergend dat (keeperstrainer) Lodewijks nu als 2e keeper moet optreden :lol:. Mulder ook geblesseerd afgehaakt.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Beetje een misselijke opmerking tegen hem vind ik Tyrant ... als iemand niet zo goed is in Nederlands hoef je hem daarop niet belachelijk te maken.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Moraalridder :emo:

Ik maak hem 'belachelijk' (zo overdreven weer van je) omdat hij zit te verzinnen dat Real Messi wil kopen en dergelijke. En het enige wat ik doe is een :emo: smiley bij z'n 'ze waren ipv zware'. Boeiend.

En ben jij niet die gast die iedereen in elkaar timmeren die je niet naar je zin staat? Dat is wel sociaal?

Nu weer verder met voetballûh. Als je er problemen mee hebt report je de post toch? Even goede vrienden hoor.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Erg goeie speler, jammer dat die weg zal gaan. Hij zit er al een tijd. Villa lijkt me wel een goeie keuze.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Understatement of the year :+

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Sorry Tyrant, wist niet dat jij elk forum bericht serieus nam :): Pannekoek. Sla niet zomaar iemand ... En bovendien, als Real weer geld zou lenen sta ik er niet raar van te kijken dat ze een poging doen om Messi los te weken bij Barça.

En Shin, ... lol! :+

Laatst bewerkt: 16 jul 2009
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    WTF? Nu is het mijn schuld? Wie neemt hier nou elk bericht serieus? Wie gaat er nou boos worden omdat ik iemand 'belachelijk' maak. Misschien moet jij me niet zo serieus nemen dan?

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gast, laat nou maar :) Jij voelde je eigen aangevallen. De opmerking was leuk hoor daar niet van. Zoals je zelf al aangaf, back to football :)

12. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Zou mooi zijn als Hunter nu naar Barca gaat, alleen hebben ze zeker liever een meer voetballende spits.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lucio naar Inter bijna rond (:{), Hleb schijnt hard op weg te zijn naar Inter, aldus de Italiaanse media.

Is dat zo gek? Lodewijks zit nog met gemak in de goeie leeftijdscategorie voor Feyenoordbegrippen.

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    En lodewijks is/was een goeie keeper die een echt feyenoord hart heeft:)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Is dat zo gek? Lodewijks is de keeperstrainer.. Het zo toch ook raar zijn als Guardiola opeens 20 minuten moest meevoetballen :lol:.

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb je geen emoticon voor Hleb? :+ Vond het bij Arsenal altijd wel een goede en nuttige speler maar het is jammer dat hij blijkbaar het niveau van Barcelona niet aan kan. Nog gevoelens bij het vertrek van Maxwell?

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    't Was vooral een grapje omdat Feyenoord nogal wat oudjes heeft gehaald de laatste jaren.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hleb is een prima speler. Bij Stuttgart en Arsenal in ieder geval. Dat ie bij Barça niet aan de bak kwam had ik 'm vantevoren wel kunnen vertellen.

Ik baal dat Inter Maxwell zo makkelijk laat gaan en waarschijnlijk een duurdere back-up moet halen. Ik vind Maxwell nog altijd beter dan Santon, maar Mourinho houdt niet van voetballers die alles op techniek doen, dat is al langer duidelijk. Hleb zou dan ook hoogst opmerkelijk zijn in mijn ogen.

Dubbel, sorry..

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja dat vermoeden had ik al :p.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Waar is Maxwell heen? Dat heb ik namelijk even gemist.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina