Tjah, ik vind het gewoon nogal nutteloos om je aan te melden als je toch op vakantie bent en je er ook geen punten oid voor krijgt.
Nu kunnen jullie eerder beginnen. Helemaal nutteloos is het dus eigelijk niet. Eigelijk heb je ook gewoon gelijk.
Ik doe ook weer mee Heb alle tijd van de wereld, hoef niet te werken en ben nog 2,5 weken alleen thuis! Maare, is het erg als je xbox niet continu is aangesloten op internet? Hier kan dat namelijk niet zo heel erg makkelijk, en om nou een meterslange kabel door het hele huis te leggen is ook zo wat..
Ja dat heb ik ook, maar ik heb mijn laptop bij dus daar kan ik hem op aansluiten, maar dan moet ik wel uitvogelen hoe
als ik niet uitkijk heb ik de meeste achievements voor PES die ik nog kan halen al gehaalt en blijft er niet veel meer over voor de challenge welja
Ik doe ook weer mee, maar dit keer alleen om het meedoen. Moet gewoon werken en in de avonduurtjes ga ik lekker jrpg-en waarschijnlijk
Sowieso vind ik het maar niks dat je je i-net kabel er na 2 weken nog eens aan gaat hangen en dan +xxxx gamerscore krijgt. Waarom heb je uberhaubt een gold abbonement als je XBox toch niet aan het internet hangt? Kortom, ik vind het prima als je toch niet voor de winst gaat in de challenge, maar mocht je 3000GS gaan halen, dan komt iedereen aardig bedrogen uit.
Anders zou hij toch gewoon in de avond ff z'n 360 kunnen aansluiten op het internet en ff z'n score updaten (en ook hier vermelden hoeveel GS die heeft gehaald als hij echt veel haalt zodat het niet echt een verrassing word) . E: Spiderman: Web of Shadows Pure Viking: Battle for Asgard Overlord 2/FNR4/Prototype Maar de volgende challenge (#12) is voorlopig de laatste, en ik wil wel in de top5 eindigen .
Hoe moeilijk is Gears Of War op Insane vergeleken met Halo 3 op Legendary of Call Of Duty op Veteran? Heb de game hier al tijden liggen, dus misschien maar weer eens afstoffen voor ik deel 2 binnen krijg.
Eh in je up is die aardig kut....Halo 3 legendary is in mijn ogen het makkelijkste van de 3...cod en Gow komen in de buurt maar goed ik vind FPS net iets makkelijker spelen dan third person
Zoek gewoon een co-op partner op x360a.org . E: @ Modder, Klik!. Moet je wel ff zoeken tussen die idioten die serieus Seriously 1.0 willen boosten xD.
Normaal gesproken hangt mijn xbox altijd aan het internet Ik ben nu alleen 3 weken niet thuis, maar in het huis van mijn oom en tante. En in de huiskamer is geen internet aansluiting! En ik ga sowieso niet voor de winst hoor, dus daar hoef je niet bang voor te zijn