1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sjacco's Pre-Summer Challenge

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 13 jul 2009.

1. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, ik vind het gewoon nogal nutteloos om je aan te melden als je toch op vakantie bent en je er ook geen punten oid voor krijgt.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    X360 Shrek the Third
    7 Studios/Activision, 2007 56.13%
    41 Reviews

Niet echt :+

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaan we trouwens beginnen Sjacco? We hebben nu 22 deelnemers, ongeveer het gemiddelde toch? :)

4. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu kunnen jullie eerder beginnen.:+
    Helemaal nutteloos is het dus eigelijk niet.
    Eigelijk heb je ook gewoon gelijk.:D

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, maakt niet uit hoor :+.

6. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrijf me nog even in. Kan maar 1 weekje mee doen maar ach! Voor de fun!

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga voor 2000 punten. Moet mn goals ook halen voor dit jaar op True Achievements!

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik doe ook weer mee:) Heb alle tijd van de wereld, hoef niet te werken en ben nog 2,5 weken alleen thuis! Maare, is het erg als je xbox niet continu is aangesloten op internet?
    Hier kan dat namelijk niet zo heel erg makkelijk, en om nou een meterslange kabel door het hele huis te leggen is ook zo wat..

9. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ja dat heb ik ook, maar ik heb mijn laptop bij dus daar kan ik hem op aansluiten, maar dan moet ik wel uitvogelen hoe:+

10. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    als ik niet uitkijk heb ik de meeste achievements voor PES die ik nog kan halen al gehaalt en blijft er niet veel meer over voor de challenge welja :+

11. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ook weer mee, maar dit keer alleen om het meedoen. Moet gewoon werken en in de avonduurtjes ga ik lekker jrpg-en waarschijnlijk

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Sowieso vind ik het maar niks dat je je i-net kabel er na 2 weken nog eens aan gaat hangen en dan +xxxx gamerscore krijgt. Waarom heb je uberhaubt een gold abbonement als je XBox toch niet aan het internet hangt?

Kortom, ik vind het prima als je toch niet voor de winst gaat in de challenge, maar mocht je 3000GS gaan halen, dan komt iedereen aardig bedrogen uit.

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Anders zou hij toch gewoon in de avond ff z'n 360 kunnen aansluiten op het internet en ff z'n score updaten (en ook hier vermelden hoeveel GS die heeft gehaald als hij echt veel haalt zodat het niet echt een verrassing word) :9.

E:
    Spiderman: Web of Shadows
    Pure
    Viking: Battle for Asgard
    Overlord 2/FNR4/Prototype

Maar de volgende challenge (#12) is voorlopig de laatste, en ik wil wel in de top5 eindigen :+.

Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Hoe moeilijk is Gears Of War op Insane vergeleken met Halo 3 op Legendary of Call Of Duty op Veteran? :+

Heb de game hier al tijden liggen, dus misschien maar weer eens afstoffen voor ik deel 2 binnen krijg.

15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doen met co-op ;). Vooral RAAM valt mee als je weet wat je moet doen.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Wie speelt deel 1 nou nog co-op? :+

17. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eh in je up is die aardig kut....Halo 3 legendary is in mijn ogen het makkelijkste van de 3...cod en Gow komen in de buurt maar goed ik vind FPS net iets makkelijker spelen dan third person :+

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek gewoon een co-op partner op x360a.org :+.

E: @ Modder, Klik!. Moet je wel ff zoeken tussen die idioten die serieus Seriously 1.0 willen boosten xD.

Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Normaal gesproken hangt mijn xbox altijd aan het internet;)
    Ik ben nu alleen 3 weken niet thuis, maar in het huis van mijn oom en tante. En in de huiskamer is geen internet aansluiting!
    En ik ga sowieso niet voor de winst hoor, dus daar hoef je niet bang voor te zijn;):+

20. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    ik moet m ook nog steeds doen, dus als je wilt mag je me toevoegen O-)

Deel Deze Pagina