De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Voor hoeveel denk jij dan dat een andere club voor Eto'o moest betalen om hem te kopen? Hij is misschien geen 30 miljoen waard, maar voor minder als 25 miljoen kon je hem niet kopen hoor. Waarde van de speler en het tranferbedrag wat ervoor moet worden betaald kunnen verschillen he;)

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nou nee, Real Madrid betaalde puur alleen met geld. Dit door het lenen bij banken. En dit verhoogt hun schulden alleen maar. Het ruilen van spelers heeft daarintegen geen gevolgen voor schulden enzovoort.

Het betalen met geld of ruilen van spelers is iets heel anders.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Een probleem. het is 20-30 miljoen (verschilt in verschillende berichten) en Eto'o. 50miljoen nog wel een redelijk prijs voor een van de 5 beste spelers ter wereld (in mijn ogen). Hleb wordt gewoon gehuurd, met een optie tot koop. Zou je ook kunnen zien als losstaand dus in mijn ogen. Anders zou je het zelfs nog zo kunnen zeggen: 20 miljoen + Eto'o en Hleb voor Maxwell en Ibrahimovic. Redelijke deal dacht ik zo voor beide partijen (Inter wel de onderliggende :+)

Naar mijn mening zou de marktconform wel zo moeten zijn ongeveer, want dit rijst echt de pan uit. En sowieso alleen als het contract nog even doorloopt. Dit is natuurlijk wel meestal het geval.

Laatst bewerkt: 17 jul 2009
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat een reacties ook daar zeg:+

Het wordt volgens mij enorm opgeblazen, ruzies tussen ploeggenoten komen bij elke club voor.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie wel kansen voor Twente.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel, maar het echte werk begint pas de volgende voorronde. Die gaan ze nooit halen.

8. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Spelers staan gewoon voor de waarde op de balans van de BVO. Dus Ibra staat gewoon voor 87 miljoen en Hleb en Eto'o worden gewoon afgeschreven. Komt dus op het zelfde neer. Maar ach, het is geen madrid dus is het allemaal wel goed. Hypocrieten.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou ik vind het ook belachelijk veel geld. Of er nu 20 of 40 miljoen bijbetaald wordt. Feit is wel dat het aanhouden van Eto'o en Hleb ook op de begroting drukt. Middels een ruildeal ontneem je die kosten en druk je de prijs van de speler die komt aanzienlijk. Ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat, als de mogelijkheid niet zou zijn bestaan om Eto'o te offloaden bij Inter zodat de prijs aanzienlijk zou worden gedrukt, de hele deal niet was rond gekomen. Ik denk dat het onmiddellijk vertrek van Samu van essentieel belang was voor deze deal. Hij moest namelijk al weg en ik vermoed dat ze hem ook hadden aangeboden aan Valencia. Waarschijnlijk had Valencia geen interesse. Ze slaan nu 2 vliegen in 1 klap. Overigens vind ik dat hele gezeik over Hypocrieten dan ook lichtelijk misplaatst. Zeker toen het vorig seizoen nog liep bij Real Madrid was het wat betreft Real Madrid alles hosanna wat de klok sloeg in deze thread. Barça was toen de gebeten hond.

10. younes888

younes888 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Ibrahimovic heeft geen haast om te tekenen'

Alhoewel Joan Laporta de overgang van Zlatan Ibrahimovic naar Barcelona vrijdag als een bijna officiele transfer naar buiten bracht, weigert zaakwaarnemer Mino Raiola van een definitieve overstap te spreken. Volgens de belangenbehartiger spreekt de voorzitter van de Catalanen voor zijn beurt, en heeft zijn cliënt geen enkele haast om een meerjarig contract in het Camp Nou te tekenen. "Er is ook nog niets afgerond."

Barcelona betaalt Internazionale een bedrag van 45 miljoen euro voor de 27-jarige Zweed. Daar bereikten de clubs vrijdag een akkoord over. Daarnaast krijgt Inter de beschikking over aanvaller Samuel Eto'o en maakt middenvelder Alexandr Hleb de tijdelijke overstap naar Milaan. De deal is nog wel afhankelijk van de persoonlijke voorwaarden van Ibrahimovic, Eto'o en Hleb bij de respectievelijke verenigingen.

"De onderhandelingen tussen Barcelona en Inter zijn nog niet afgerond. En dat zal ook niet gebeuren totdat er een handtekening van Zlatan onder een contract staat waarmee ik heb ingestemd", benadrukt Raiola, die tevens de zaken van Maxwell behartigt. "Bij deze bevestig ik dat een overgang van Ibrahimovic naar Barcelona nog lang geen uitgemaakte zaak is. Meer wil ik verder niet over deze zaak kwijt."

Ibrahimovic speelde drie seizoenen voor de Milanezen die hem in de zomer van 2006 overnamen van Juventus. Daarvoor speelde hij bij Ajax. In drie jaargangen voor de Nerazzurri speelde de aanvaller 88 competitieduels en scoorde 57 keer. Eto'o staat in Barcelona nog één jaar onder contract en lijkt niet van plan om langer te blijven. Hleb kwam in zijn eerste contractjaar als Azulgrana weinig aan spelen toe.:9

Ik hoop dat de Transfer snel word afgerond

Laatst bewerkt: 18 jul 2009
  11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Schat zeker wel een grote kans voor Twente! Alleen denk ik dat ze de ronde na Sporting niet zullen halen. Daar kom je bij tegenstanders als Arsenal etc. ploegen van wie wel wordt verwacht dat ze ieder jaar CL spelen. Maarja een stuntje zou nooit verkeerd zijn!

PSV is gewoon 2 vingers in de neus. Net als NAC gewoon overheen gaan. Dit jaar wordt volgens mij een goed europees jaar. Zie Ajax en PSV iig wel ver komen in Europa. Twente gaat denk ik op het laatste moment ook EL spelen en AZ gaat finaal de mist in want die hebben echt niks te zoeken daar in de CL.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik hoop nog altijd dat AZ en Barcelona op een gegeven moment tegen elkaar moeten. Lijkt me echt prachtig om hier in het DSB stadion in het uitvak met een Barçashirt aan te staan blehren.

Het is te hopen dat Ajax zich nog iets weet te versterken en eindelijk weer eens een prachtseizoen tegemoet gaat. :)

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik denk dat Ajax en PSV ook wel ver kunnen komen. AZ zie ik de groepsronde wel overleven aangezien ze in pot 2 zitten. Ze krijgen dus 1 echte topper en 2 teams die allebei te pakken zijn. Ze hebben een beter team dan toen ze ver kwamen in de UEFA en toen werden ook goede teams verslagen. Zolang het team bij elkaar blijft heb ik goede hoop :)

14. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Eto'o 1 van de gevaarlijkste spitsen die er zijn, elk team zou gevreesd zijn wanneer ze iemand als Eto'o voor zich hebben. Hij heeft vorig seizoen Barcelona meerdere malen geholpen op fatale momenten, dus ik snap helemaal niet waarom Barca zoals vorig jaar steeds van hem afwilt? Hij heeft niet de perfecte professionele voetballers gedrag buiten de velden, maar op de velden laat hij het zeker zien én op het veld zie je ook vaak dat hij goede gebaren maakt tegenover medespelers en tegenstanderen. Nee, ik zou Eto'o iedere dag kunnen kiezen boven Ibrahimovic en snap dus natuurlijk niet die waarde van Ibrahimovic..Mensen gaan zeggen en Ronaldo of Kaka dan? Nou dat zijn Ballon D'ors..

15. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Feyenoord boekt een zeer knappe overwinning in het Jose Alvalade. De guzman moet duidelijk bijtekenen, wat heeft die gozer een overzicht!!!

30' 1-0 Helder Postiga
    46' 1-1 Jonathan de Guzman
    50' 1-2 Roy Makaay

Hopen dat het Twente ook lukt:)

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Die scheids liet wel erg lang doorspelen, 5 minuten ofzo:{

17. robbin92

Leuk Bevonden:
    10
    Eerste helft floot hij in minuut 44 al af, dus het was vast een goedmakertje:9

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lijkt me slim om te doen.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tegen Sporting zijn ze absoluut niet kansloos. Kijkend naar de resultaten van vorig seizoen in Europa en ondanks het vertrek van Elia en Braafheid (goede vervangers gehaald) zie ik ze wel winnen.

Waarschijnlijk zitten ze ook dan in de tweede ronde bij dat belachelijke concept van ''geplaatste ploegen'' bij de niet-geplaatste, waar ze dus waarschijnlijk inderdaad een Arsenal of AC Milan gaan loten.

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Voor Sneijder of voor Liverpool? Voor Sneijder betekend dit zekerheid om te spelen, bij Real weet je het maar nooit. Maar hij hoeft niet weg en ik denk ook dat hij dat niet wil. Ik zie hem wel graag bij Liverpool maar denk niet dat het gaat gebeuren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina