1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, had deze thread nog niet gezien. _O_
    Aangezien mijn oude mobieltje gesneuveld is, zoek ik dus een nieuwe.
    Ik heb hiervoor een oude Samsung (dacht ik) gehad met z'n slider. Met echt een 1, nog wat camera... :9
    Anyways, heb zelf aardig wat afgezocht op het internet. Nu zijn er zoooooooo veel mobieltjes, en ik weet het helemaal niet meer. :'-(
    Nu hoop ik dat mensen mij misschien hier kunnen helpen. :9

    Ik heb al een iPod Touch, die ik mee neem op bijvoorbeeld op vakantie of mee naar school. Hier kan ik dus in princiepe al mee internetten (WiFi) thuis / op school.

    Desondanks ik dus veel extra dingen niet (persee) nodig heb, heb ik toch een paar eisen:
    - 3 megapixel camera MINSTENS, het liefst 5+, hoe hoger hoe beter.
    - Mogelijkheid op een paar nummers (20-30 minstens) op te slaan. Vind het niet erg als ik zelf een microSD kaartje erbij moet kopen voor extra ruimte
    - Moet toch wel makkelijk te gebruiken te zijn
    - Touchscreen is een leuke extra, maar is echt geen must. Maar ik vind het wel prettig.
    - Zelfde gaat op voor wifi. ver weg van een must, maar leuke toevoeging.
    - Bluetooth zou ik toch wel graag hebben (Heeft toch wel elke zobeetje lijkt me)
    - Liefst maximaal 150 euro(+/-). Als het een abbonement is wil ik maximaal 10 euro per maand betalen (1 of 2 euro meer doe ik niet moeilijk over, maar 20-30 vind ik echt teveel). Prepaid is in het algemeen al genoeg voor mij

    Nu had ik zelf al wel een paar mobieltjes gezien:
    - Samsung G600 (5 megapixel camera, en niet al te duur :9)
    - Samsung Star (Al getest en vind het opzich een prima ding
    - Samsung Ultratouch (nog niet echt naar de prijs gekeken, maar wel een 8megapixel camera :9)
    - Sony C902 Cybershot (Goede camera, prijs nog niet gezien, wel veel klachten over gehoord)

    Wie o wie kan mij een mobiel aanraden?! ik ben echt hopeloos, er zijn er zoveelll.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ultra touch voldoet echt aan al je eisen op het WIFI na dan.
    Heb m zelf ook en het is echt een top telefoon.

    Hij is alleen nog rond de 400/500 euro en met een abbo ben je minstens 25 p.m kwijt, dus wat dat betreft valt hij ver buiten je budget.

    Een goed alternatief is die Samsung Star. Een erg goede telefoon voor een mooi prijsje.
     
  3. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg snel antwoord. Bedankt! Ik zag inderdaad al in een video dat hij ontzettend op de Star leek maar dan net de iets duurdere versie. En tjah.. voor die prijs laat de Ultratouch maar zitten. Het enige echte minpunt aan deze telefoon vind ik toch echt (Star) dat de camera niet zo super is.

    Ik zou graag nog (veel) meer reacties horen.
     
  4. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe ik internet werkende krijg op mijn Samsung U600 met een T-mobile sim (van mijn iPhone) ?
    Ik krijg steeds service is niet beschikbaar :confused:
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Hebben jullie dan onbeveiligd Inet op school?
    Want ik kom er met geen mogelijkheid in bij ons op school:mad:
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wij hebben gewoon onbeveiligd internet op school :p
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Iedereen heeft bij ons een account als je die invult kan je op je laptop/psp/ipod/mobiel/computer/ internetten.

    Over de star:

    Ik heb hem zelf, erg fijne telefoon. Mijn zus heeft de middelste versie van de star en die vind ik persoonlijk (!) slechter....

    Enigste nadeel is dat hij van hold afgaat in je broek zak, en geen flits op je camera.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Matige telefoon.

    Ik zeg voor iedereen die deze thread maar leest: Koop een telefoon met Google Android en je wilt nooit meer wat anders!
     
  9. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel, iPhone :p
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Wat moet ik met een iPhone als ik Google Android heb? _O_
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb een 2-jarig tele2 abo i.c.m. een Sony Ericsson K770i.. alleen dat ding heeft het nog geen jaar uitgehouden, was een plastic hoopje troep (de meeste andere van Sony Ericsson zijn echter wel goed hoor :)) heb toen voor 50 euro een hele achterlijke Samsung bij de Kijkshop gehaald.. maar wil nu eigenlijk wel is over gaan stappen op een telefoon met Android of een iPhone.

    Probleem is dat ik nog een half jaar aan tele2 vast zit, is het mogelijk om dit af te kopen o.i.d.? :+
     
  12. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is allebei wel fijn, maar ik vind de iPhone fijner werken vooral met menu's en het springboard. Ook vind ik het touchscreen fijner werken en fijner aanvoelen. De App Store heeft veel meer apps dan de Android Market en voor spelletjes is de iPhone volgens mij ook grafisch beter. Toetsenbord van de G1 is wel handig, maar geen must voor mij, aangezien ik snel genoeg typ met mijn touchscreen. Enige echte nadeel is dat apps niet op de achtergrond kunnen draaien, bijvoorbeeld Google talk op de Android werkt fantastisch. Ook een (klein) nadeel is dat de iPhone 3G geen kompas heeft, maar gelukkig heeft de 3GS het wel.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2009
  13. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Heel die iPhone zou mij alleen maar klauwen met geld kosten, aangezien ik alle leuke spelletjes wil hebbe.

    En laaten we met Android maar even wachten totdat er een 10-tal telefoontjes opdraaien en alle kinder ziektes er uit zijn.

    Ik ben atm heel er blij met mij HTC Touch Pro 2
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dan zou ik maar gouw je punten zoeken en verandere8)
    Of vullen ze dat niet in bij de computer?
    Bij ons heb je ook wel een gebruikersnaam en wachtwoord, maar als ik mijn ipod touch aanzet en netwerken gaa zoeken, dan krijg ik een netwerk 'speedtouch892u993229e' ofzo.
    En als ik dan een wachtwoord invoer werkt het niet.=(
     
  15. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Trotse eigenaar van een iPhone 3G Zwart 8GB!
    Ben er zéér tevreden mee.
     
  16. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wil heel graag die HTC magic..

    Moet alleen nog 4 maanden wachten totdat ik m,n abbo kan verlengen :'-(
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Word op internet ingevoerd bij ons :p

    En nog een nadeel is dat er te snel krassen op de achterkant komen, of heb je daar geen last van?
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  18. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik maak me meer druk om de krassen op de voorkant :9, ik had prongeluk sleutels in zelfde broekzak gedaan als mijn star.... 2 krassen erop xD
     
  19. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup,

    Overigens zit ik nu ook te denken aan een iPhone te kopen.. Alleen heb ik al een iPod touch van pas een halfjaar oud... =( Ik weet het niet, ga er nog even over nadenken. Onbeperkt internet spreekt me wel erg aan.
    Het word (90% kans) sowieso een Samsung Star, Samsung G600, of een iPhone.
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb zelf ook een Touch (16GB, 1G) en krijg (als het goed is) vrijdag de iPhone 3Gs (16GB) binnen. Ik zet daar alle muziek op en wat applicaties zoals Hyves, Trein, Belstatus etc. En op mijn iPod allerlei spellen en diverse films. Vind het zonde om die te verkopen want heb die helemaal in het begin gekocht en toen was die nog zo'n dikke 300 euro, nu krijg ik er nog net 100 euro voor denk ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina