Ah, had deze thread nog niet gezien.
Aangezien mijn oude mobieltje gesneuveld is, zoek ik dus een nieuwe.
Ik heb hiervoor een oude Samsung (dacht ik) gehad met z'n slider. Met echt een 1, nog wat camera...
Anyways, heb zelf aardig wat afgezocht op het internet. Nu zijn er zoooooooo veel mobieltjes, en ik weet het helemaal niet meer.
Nu hoop ik dat mensen mij misschien hier kunnen helpen.
Ik heb al een iPod Touch, die ik mee neem op bijvoorbeeld op vakantie of mee naar school. Hier kan ik dus in princiepe al mee internetten (WiFi) thuis / op school.
Desondanks ik dus veel extra dingen niet (persee) nodig heb, heb ik toch een paar eisen:
- 3 megapixel camera MINSTENS, het liefst 5+, hoe hoger hoe beter.
- Mogelijkheid op een paar nummers (20-30 minstens) op te slaan. Vind het niet erg als ik zelf een microSD kaartje erbij moet kopen voor extra ruimte
- Moet toch wel makkelijk te gebruiken te zijn
- Touchscreen is een leuke extra, maar is echt geen must. Maar ik vind het wel prettig.
- Zelfde gaat op voor wifi. ver weg van een must, maar leuke toevoeging.
- Bluetooth zou ik toch wel graag hebben (Heeft toch wel elke zobeetje lijkt me)
- Liefst maximaal 150 euro(+/-). Als het een abbonement is wil ik maximaal 10 euro per maand betalen (1 of 2 euro meer doe ik niet moeilijk over, maar 20-30 vind ik echt teveel). Prepaid is in het algemeen al genoeg voor mij
Nu had ik zelf al wel een paar mobieltjes gezien:
- Samsung G600 (5 megapixel camera, en niet al te duur )
- Samsung Star (Al getest en vind het opzich een prima ding
- Samsung Ultratouch (nog niet echt naar de prijs gekeken, maar wel een 8megapixel camera )
- Sony C902 Cybershot (Goede camera, prijs nog niet gezien, wel veel klachten over gehoord)
Wie o wie kan mij een mobiel aanraden?! ik ben echt hopeloos, er zijn er zoveelll.
Laatst bewerkt: 20 jul 2009