De Grote Voetbaldraad [Deel 22]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De Zeeuw zit blijkbaar liever op een "zinkend schip" met een goedgevulde prijzenkast dan een eendagsvlieg waar de enige reden van het succes naar Duitstland is vertrokken.

ik stel btw voor dat we een minimum aantal gewonnen landskampioenschappen hanteren waaronder je niet mag Ajax-bashen :+ Stuk of 20 ofzo

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht nou maar het onderzoek naar Scheringa af voor je het over een zinkend schip gaat hebben.

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zucht, history history..

Zal wel grappig zijn als ze net als vroeger kampioen werden en niet lang daarna degraderen:cool:..

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Laten we eerst kijken naar het laatste decenium :). Geschiedenis is leuk en belangrijk, maar elk jaar een grote mond en geen prijzen lijkt me ook niet echt leuk.
    Bovendien doet AZ de laatste 5 jaar bovenin mee dus eendagsvlieg valt wel mee. De Zeeuw wilde zei hij alleen naar het buitenland en nu gaat hij naar Ajax voor een jaartje meer verdienen en hopelijk een betere transfer. Hij is al 26, voor hij bij ajax weg is hij minimaal 27, waarschijnlijk ouder. Dan moet je ook niet lullen over het buitenland en bij de eerste de beste club weer als een krant voetballen. Het is een slappe zak en ik hoop voor jullie dat hij niet komt. Hij zal de eerste 6 maanden weer slap voetballen en wanneer er een andere club komt heb je niks aan hem. Ik hoop voor hem dat hij een mooie club in het buitenland vind en daar lekker gaat ballen.

Want? Scheringa blijft AZ wel steunen hoor. Het onderzoek is grotendeels al geweest en beboet.

Laatst bewerkt: 22 jul 2009
  5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het jammer vinden als hij weggaat, een goeie speler. Maar ik gun het hem toch om een goede club in het buitenland te vinden, want daar wacht hij al een tijdje op.

Vanavond HSV - AZ.
    Joris Mathijsen en Eljero Elia spelen mee bij HSV. Bij AZ speelt El Hamdaoui weer mee, k hoop dat ze beter presteren dan tegen Brugge.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je zit wel in de ontkenning he. Als hij zo graag naar het buitenland zou willen, waarom blijft hij dan niet nog een jaar bij AZ ipv Ajax? Kan dan toch ook? En dan is ie nog eens stukken goedkoper dus zal een club hem veel eerder halen. Accepteer nou maar dat hij gewoon naar Ajax wil.

Het is maar waar je blij mee bent, zo'n afzetter die ervoor gezorgd heeft dat veel gezinnen uit hun huis worden gezet aan de top van je club.

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit is zeker niet te volgen op TV?

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof alleen op Eredivisie live.

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Een vriend van mij die op vakantie is vraagt of ik hem de aankopen/verkopen van Real Madrid wil sms'en. Dit zou ik moeten kunnen vinden op Voetbalzone.nl, maar ik kan het nergens vinden. Wie kan mij helpen? :)

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Transfer Seizoen 2009-2010

Inkomend

* Ezequiel Garay - Racing de Santander - uitgeleend in seizoen 2008/2009
    * Manuel Pellegrini (trainer) Villarreal
    * Kaká - AC Milan
    * Raúl Albiol - Valencia
    * Cristiano Ronaldo - Manchester United
    * Karim Benzema - Olympique Lyon
    * Álvaro Negredo - UD Almería - terugkoopcapsule

Uitgaand

* Fabio Cannavaro (Juventus FC)
    * Juande Ramos (trainer) (contract beeindigd)
    * Julien Faubert (terug naar West Ham United, einde huurcontract)
    * Javier Saviola (SL Benfica)
    * Jordi Codina (Getafe CF)
    * Javi Garcia (SL Benfica)
    * Christopher Schorch (Real Madrid Castilla) (1. FC Koln)
    * Klaas-Jan Huntelaar (VfB Stuttgart) (nog te bevestigen)

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Het is onderzocht en er klopten een paar dingen niet. Denk je dat alle andere banken veel geld verdienen door niet hard zakelijk te zijn? Als er programma's en kranten extra sensatie maken en mensen niet de hele waarheid vertellen is het makkelijk om iemand zwart te maken. Zover ik er over gelezen heb is hij echt niet de duivel op aarde zoals NOVA en de televaag hem voor uitmaken.

Dat de Zeeuw weg wil is duidelijk, maar hij heeft niet gezegd dat hij naar Ajax wil. In ieder geval niet de laatste maanden zover ik weet. Alleen Jol heeft dat gezegd. Zelf zei hij dat hij alleen naar het buitenland wilde en niet naar ajax of psv.

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bedankt man :b:

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    1-4 geworden, heel wat kansen gecreerd. 4e keeper op doel want de 1e 3 zijn geblesseerd en die had die had 2 ballen moeten hebben. Verder niet weggespeeld. Ben er wel tevreden over :)

14. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Onze slechtste periode sinds mensenheugenis en nog altijd draaien we mee in de top. Bovendien is Ajax een topclub en AZ niet. Daar verandert een jaartje echt niks aan hoor.

Of het slim is is een ander verhaal, maar jouw argumenten slaan als een tiet op een drumstel.

15. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Voor de liefhebbers:

[yt]nOwsXD-nPy4[/yt]
    Bij 1:25 overtreding op Afellay.
    Bij 4:10 andere rode kaart.

Vind het idd een beetje overdreven reactie van Afellay.

Laatst bewerkt: 23 jul 2009
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Beetje overdreven? Gebeurd helemaal niks, echt geeneens een natrap ofzo. Klein duwtje in de rug, en Affelay wil gelijk met z'n stalen nop iemand blesseren. Zie hoe die volledig op z'n knieschijf richt. Misselijk ventje die Affelay.

Die reactie van die andere speler is wel geniaal op het moment van de rode kaart.. Eerst tevreden ja knikkend en dan echt zo van 'ik??!' :lol:

17. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk niet dat zijn intentie was: 'Ik trap ff zijn knieschijf doormidden zodat die het hele seizoen er langs staat'. Die gozer heeft vorig seizoen volgens mij 2 gele kaarten gehaald, en dan is het meteen een misselijk ventje omdat hij overdreven reageert en gewoon zichzelf ff niet beheerst. Een van de meest sympathieke spelers bij PSV vind ik. Zeker geen misselijk ventje.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ben ik totaal niet met je eens.. Zijn directe intentie was misschien niet zo, maar hij deed het wel, en dat is gemeen en smerig.
    En dan krijgt ie een duwtje, wil die gelijk 2 stoten uitdelen aan die kerel. Geen haar beter dan Suarez, die Affelay. Suarez maakt z'n schwalbes omdat die wil winnen, Affelay pakt z'n kaarten omdat die gemeen is en een waas voor z'n ogen krijgt :mad:
    Ik hoop dat die geschorst wordt voor de voorronde Europees voetbal.

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Echt sympathiek is zo'n overtreding niet, en we hebben wel vaker gezien dat Affelay 'wraak' wil nemen.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wat is er nou zo erg aan de overtreding van Tozser? Hij probeert met zijn been om Affelay heen de bal te raken denk. Hij schopt Affelay beetje op z'n bovenbeen, nou zeg.. Gebeurt 10x per wedstrijd.
    Maar als Affelay dan iemands knie door midden wil trappen en 2 vuistslagen probeert uit te delen, vind ik dat je hem 4 wedstrijden mag schorsen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina