Fitness [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Sostic, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Weet iemand hier hoe het precies met shakes zit, ik d8 altijd dat je ze niet sochtends al kon maken en dan smiddags pas drinken, maar zag filmpje van voeding van een pro bodybuilder en die maakt smorgens paar shakes met havermout/whey shaked het dan al met water en drinkt het pas smiddags/savonds.
    Zou wel makkelijk zijn voor op werk namelijk.

2. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is geen probleem als je het water pas toevoegt als je je shake wil hebben? ;)

Neem ook altijd een shake beker, met alles er al in naar werk en voeg ik smiddags dan alleen nog wat water toe en klaar. Zou niet sochtends al water toevoegen, krijg je volgens mij een grote klonterige boel van :D

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    ja zat ik me net ook te bedenken|:- maar die gast deed sochtends al water erbij maar ga idd dan gewoon op me werk pas water erbij doen anders is het heel smerig denk ik.

4. Ashavan

Ashavan Guest

Geen water in de ochtend er al bij doen. Meeste whey's zijn dan na een uur of 2 niet meer drinkbaar.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    probeer het eens en vertel ons het resultaat :+

Gisteren weer lekker bezig geweest. Deadliften 11 x 130 kg en verder knetterhard getraind. Moet wel weer echt inkomen na de vakantie. Normaliter minder last van <_<

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Bruut!!

Ik ga maandag 2 weken op vakantie en na de vakantie beslissen of ik verder ga met fitnessen of ga kickboxen oid. Fitness vraagt zoveel van je tijd/dicipline, en vraag me af of ik het er voor over heb. Laat naar bed, uitgaan en uitslapen zijn dingen die echtniet bij het Fitness passen heb ik gemerkt.

7. Ashavan

Ashavan Guest

No shit Kevf...11x 130kg...you're weak. voor de vakantie deed je nog 1x180 :eek:

Ik ga vanavond de 3x100kg bench press pogen en 1x 105kg er na.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    1x 180 deed ik geloof ik december vorig jaar. Voor de vakantie deed ik 1 x 170

11 x 130 vertaalt zich bij mij in ongeveer 5 x 155 en vervolgens 1 x 170 - 180

dus dat valt wel mee, ga binnenkort echt pieken, just u watch ;)

hmmm ik sta daar nu pas voor het eerst bij stil. Hoe ligt dat bij jullie? Met oefeningen? Ik kan op een goede dag bijvoorbeeld 9 x 100kg benchpress maar vervolgens maar 1 x 130 kg.

9. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Geen vooruitgang dus geboekt in de maanden?

10. Ashavan

Ashavan Guest

Hopelijk op 15 augustus ga ik ook pieken op de deadlift....en dan eens kijken of ik bij de 200kg in de buurt kan komen. Me vorig PR is nog steeds 160 in januari :p

Train in een vast % dus kan constanter presteren sinds ik dat doe. Voorheen ook op een goede dag 8x90 en 1x100 met bench. Op een slechte dag maar 5x 90. Das nu over en doe standaard de 100kg 1x per work out nu. Nog even en ik doe me PR van 110kg standaard hehe.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nope

maar wat wil je. Train nu al iets van 10 jaar, heb een steady eetschema, fulltime baan etc. Na een tijdje is de rek er aardig uit. Heb als naturel redelijk wat bereikt en het kan altijd meer. Echter de moeite die je moet doen neemt exponentieel toe en je krijgt er steeds minder voor terug.

Maar goed teller staat op 85 kg lichaamsgewicht en ga binnenkort proberen in poging 1 richting de 87,5 te gaan en in poging twee (eind winter volgend jaar) richting de 90.

12. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    10 jaar?
    Hoe zag je eruit toen je begon?
    Wil je niet standaard een x aantal droge kilo's minstens per jaar pakken? Op het begin gaat het idd makkelijk maar je zeggen dat je na 10 jaar al dik over de 90, droog heen zou zitten toch..

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Uitslapen past juist wel bij fitness. rusten is heel belangrijk. de andere 2 zijn wat minder goed, alleen tuurlijk kan je resultaat bereiken ondanks het feesten.
    Ikzelf ga ook nog wel is uit, en ga vaak laat naar bed maar ik haal best wat resultaten.

Sommige stappen zijn echt groot. wat ik persoonlijk heb gemerkt is om v/d 40 kg(mijn begin gewicht) omhoog te gaat is echt gigantisch. vervolgens gaat het tot de 70 redelijk makkelijk. de stap van 70 naar 80 is weer groot. van de 80 stap je zo over naar de 90 maar de stap tussen 90 en 100 is ook weer heel groot.

Ongeveer 2 maanden geleden heb ik de 100 6X gedrukt. vervolgens heb ik dat nooit meer gedaan. bijna elke keer maar 2/3 en een enkele keer 4. heel frustrerend. en dat terwijl ik niet minder ben gaan trainen. Heb wel een ander schema gekregen.

14. Ashavan

Ashavan Guest

Wilde vandaag 3reps met 100kg bench doen...voelde me niet prettig genoeg bij de tweede rep. Dus heb 2 sets van 2reps met 100 gedaan :p

Reverse Grip Bench Presses zijn da shit. Heel me borst explodeerde zo wat

15. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Reverse grip? Met je palmen naar je toe of wat?
    Lijkt me best raar om dan te benchen..

16. Ashavan

Ashavan Guest

Gevoelsmatig is het vaag. Maar het went.

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Uitslapen tot een uur of 1 bedoel ik he. Dat je halve dag erop zit. En je 7 maaltijden opeens bij elkaar moet proppen zegmaar :+

18. Ashavan

Ashavan Guest

Ik doe nu een week dat Intermittent Fasting. Eet nu al me voer tussen 16:00 en 22:00 rest van de dag geen kcal die me mond in gaat. Gaat lekker zo. Voorheen altijd honger in de avond en nu zit ik bomvol.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, doe ik ook. Slaap laatste maand ook niet voor 03:30

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    krijgt er idd flink wat spanning mee op je borst, echter ook zwaar voor je polsen en sinds ik last heb van al mijn gewrichten niet meer echt een optie |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina