De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Geen geld voor. :+

Investeerders die de andere transfers mogelijk hebben gemaakt zijn ook bereid een keeper te betalen. Maar dan willen ze een keeper die restwaarde heeft, dus niet iemand van 30+.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja okee, maar die vent leek me wel goed en probeer maar is een goede keeper te halen van rond de 25 die betaalbaar is voor feyenoord

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat wordt nog wat met de keepers... Denk niet dat er nog een nieuwe komt. Didulica gaat ook niet door. En aangezien van Dijk beter achter de geraniums kan gaan zitten, hoop ik maar dat Torres gaat keepen, en zo nu en dan Mulder als Torres niet fit is.

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    overigens vind ik dat het bij een keeper niet erg uitmaakt als hij 30+ was (die van zenit was 31 dacht ik). Kan nog jaaren mee en Feyenoord moet toch echt nú opkrabbelen

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik het mee eens, maar de investeerders willen wel hun geld terug zien uiteraard. En een keeper van 31 verkopen is moeilijker dan eentje die jonger is.

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    GRR, op Azfanpage staat dat Ajax aan de transfersom van 7,5 miljoen euro voldoet.
    Voor dat bedrag laat je een speler als Demy de Zeeuw toch niet gaan? Volgens mij vraagt VVV evenveel voor Honda en vroeg Sparta een soortgelijk bedrag voor Strootman. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd. Hij zegt dat hij niet meer gemotiveerd is om voor AZ te spelen, rot dan maar lekker op! Dit gaat echt mijn pet te boven

7. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Zeeuw is gewoon een hond, je hebt een contract, daar heb je je aan te houden voor er ook maar iets rond is qua transfers. Lekker zo'n speler voor ojoks, moet je voorstellen hoe dat zal gaan als over een jaar of twee Everton of een club van dat kaliber aanklopt in Amsterdam. Dan krijg je weer een speler die weigert te spelen of zich te motiveren voor een wedstrijd. Ik heb aan dit soort spelers het meeste hekel, ik dacht dat het wel een aardige gozer was, maar schijn bedriegt, lul_0/.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Gast, Rob van Dijk is 40 :lol:

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is 4 jaar lang trouw geweest aan de club en dan wil hij, na meer dan 100 wedstrijden, eens een keer wat anders. Nu mag hij maar oprotten en is het een 'hond'. Hilarisch. Toon eens wat respect aan hem.

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom jij nou weer uit bij Rob van Dijk?

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben wel heel blij dat De Zeeuw naar Ajax is gekomen. Zijn manier van het zogenaamd afdwingen vind ik zelf ook niet helemaal top maar zo zijn voetballers.
    Met hem erbij op het middenveld zal het wel aardig goed gaan volgend seizoen hoop ik. Nu maar hopen dat Jol er een hecht team van weet te maken en dan ben ik echt blij.

Zometeen om kwart over 9 begint op rtl 7 Ajax - Atletico Madrid van het AT. Nu maar eens zien hoe goed ze al zijn. Heb er vertrouwen in!

12. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Makkelijk zeggen als ajacied. Zou je ook zo reageren als Suarez straks loopt te piepen en door middel van werkweigering een transfer forceert. Denk het niet :)

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat ik het leuk zou vinden, maar zal niet vergeten wat hij voor de club heeft gedaan.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    maar wat de zeeuw heeft gedaan is toch geen werkweigering 8)

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Niet spelen en trainen om een transfer af te dwingen onder het mom van 'motivatieproblemen' noem ik gewoon werkweigering. Het maakt allemaal toch niet uit, hij is nu weg. We zullen zien wat hij brengt, waarschijnlijk niet zoveel zonder Schaars.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij heeft hij zonder Schaars Oranje gehaald en ook goeie wedstrijden in Oranje gespeeld. Ook in het seizoen 2006/2007 was De Zeeuw een goeie speler en had Ajax al interesse, waar Schaars toen de helft van het seizoen geblesseerd was.

17. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ajax
    PSV
    Feyenoord
    AZ
    Twente

Nu Tottenham - Barcelona kijken.

18. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Net werd de Zeeuw geinterviewd op rtl 7 in de Arena. Hij zegt dat die nog wat last heeft van zijn knie maar dat die volgende week wel zijn eerste wedstrijd voor Ajax kan gaan spelen. Op het AT zal die nog niet in actie komen maar hij zal wel de wedstrijden van Ajax volgens op de tribune.

Nu Jol aan het woord over de transfer.

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ze volgden hem al van die periode daarvoor volgens mij. Sinds Schaars geblesseerd was ging het bergaf en het ging pas weer goed toen Schaars er naast kwam te staan. Mentaal is hij gewoon niet sterk met al zijn probleempjes.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    valt me wel op dat veel AZ fans nu opeens de zeeuw geen bijzondere voetballer vinden, terwijl hij volgens hun afgelopen seizoen nog de drijfveer was achter het succes van AZ 8)

waarom speelt Sulejmani trouwens niet vanaf het begin en Kennedy wel 8)

Laatst bewerkt: 24 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina