De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij waren de meeste fans het wel met elkaar eens dat Schaars de drijfveer was/is achter AZ. De Zeeuw is zeker een goede speler maar hij moet wel geleid worden door iemand. Iemand die voor hem de ballen pakt en zijn rug dekt. Anders gaat het fout. Elke AZ'er weet ook hoe fragiel hij psychologisch gezien is.

Dat er nu wat gemor is onder AZ'ers vind ik ook niet gek aangezien de manier waarop hij zijn vertrek heeft geforceerd bij de club die hem uit de eerste divisie heeft geweggeplukt op zijn mins gezien niet echt chique is.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    daarom hoop ik ook dat Gabri het seizoen fit blijft en naast De zeeuw kan staan

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    hoe De Zeeuw zn transfer afdwingt is zeker niet netjes maar het is nu ook niet zo dat hij zonder schaars niet kan presteren. Ik ben in ieder geval voor de prijs die betaalt is wel blij met de transfer. Denk wel dat het een versterking is. Beetje lullig dan weer dat het een speler van een directe concurrent is maar daar doe je als nederlandse club tegenwoordig niet zo veel meer aan denk ik. Een speler uit een grote competitie halen zit er niet meer in en je kunt niet alleen maar talenten opstellen.

Zit nu Ajax te kijken en ik vind t een mooi gezicht om Jol op de bank te zien zitten :) Blijft toch een mooi figuur met zn Tony Soprano hoofd

edit:// mooie goal, goed afgegeven

Laatst bewerkt: 24 jul 2009
  4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind het altijd zwak als spelers door werkweigering naar een andere club kunnen vertrekken. Je tekent toch een contract bij je je club en je weet dat ze je daar ook kunnen houden maar tegenwoordig gaan ze mekkeren en mogen ze weg omdat ze anders motivatieproblemen hebben.

Geld niet alleen voor de zeeuw maar voor de meeste spelers, als ze maar ff wat meer kunnen verdienen weigeren ze hun contract bij hun huidige club uit te dienen.

Mijn voorspelling:

1. PSV
    2. Ajax
    3. AZ
    4. Heereveen
    5. Twente
    6. Feyenoord
    7. Groningen
    8. NAC
    9. Utrecht
    10. Vitesse
    11. NEC
    12. Roda JC
    13. Ado den haag
    14. Willem II
    15. Sparta
    16. VVV
    17. Heracles
    18. RKC

Het is moeilijk te voorspellen want vind er heel veel zwakke clubs tussen zitten. Ook bovenin steekt er niemand boven uit. Kan alle kanten op!

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Daar doe je als NL club niks aan? Mag jij me eens vertellen hoe Groningen en Heerenveen altijd de beste Scandinavische talenten halen. Wat een onzin om al je spelers bij concurrenten weg te halen, omdat het buitenland te duur is... Ajax moet eens niet zo dom zijn om alleen maar gevestigde namen te kopen die geslaagd zijn (of nog geeneens, Sulejmani?) bij een Nederlandse club, en dat voornamelijk voor de grootste hoofdprijs.
    Alsof in het buitenland geen talenten lopen of gevestigde namen die in Nederland kunnen voetballen? Snap dat niet maarja.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    lekker ajax 1-0 Cvita

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat lijkt de gewoonste zaak van de wereld te zijn tegenwoordig. Van Ribery tot De Zeeuw...

JE handtekening ergens onder zetten betekent in de voetballerij blijkbaar iets anders dan in de gewone mensen wereld :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat Sulejmani een linksbenige aanvaller is een Kennedy een rechtsbenige middenvelder, dus dat is wel handig op die positie. ;)

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja okee klopt, zie nu pas dat ze 4-4-2 spelen ipv 4-3-3 (dacht dat kennedy rechtsbuiten stond)

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Daar heb je wel een punt, denk dat Ajax bijv Viktor Elm ook wel had willen hebben. Maar daar komen ze dan altijd pas achter als hij al "ontdekt" is.

Ibrahimovic is de laatste echt goede aankoop door scouting geweest volgens mj maar ook daar waren ze zo laat bij dat hij toch al aardig wat miljoenen moest kosten.

Sulejmani vind ik wel een geval apart, dat was een beetje een paniekaankoop van van Basten volgens mij. Ik geloof nog steeds dat die jongen heel talentvol is maar 16 miljoen was gewoon veel te veel. Voor de rest kun je zeggen wat je wilt maar ik vind niet dat ze voor bijvoorbeeld Huntelaar teveel betaald hebben.

11. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat iemand nog de 1-1 vermelden? Bij deze... dit gaat niet de goede kant op denk ik, ajax heeft een slechte verdediging en Atletico een fantastische aanval... dus dat wordt erg lastig.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    andere topic moet dat ;)

13. HansSpijker

Leuk Bevonden:
    0
    :b:.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ? En wat is je punt? Zeg ik daarmee dat ze al hebben gewonnen ofzo..

8)

15. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Het is jou verspelling, en die respecteer ik, maar ik denk echt wel dat feyenoord hoger gaat eindigen eigenlijk weet ik dat wel zeker.
    Maar verder klopt de top 7 wel.

16. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Hij quote je van dit bericht uit dit topic, dat jij hier ook de score plaatste:

Hij moet alleen nog leren hoe dat moet.

17. HansSpijker

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, nee laat maar, jij zegt dus: 1-0 blabla, nu geef ik de 1-1 en zeg je dat het in het andere topic moet, dat tussenstand geven;). Ik geef er ook nog een toelichtinkje bij, waarom ik denk dat het slecht af gaat lopen met ojoks, dus het is niet alleen een tussenstand, maar ach... wat maakt het uit. Denk overigens wel dat die Cvitanich wel eens aardig kan gaan draaien volgend jaar... dat mag ook wel voor die 7 á 8 miljoen euro, maar toch.

@ Jojo, ik kan wel quoten, alleen typte het toevallig nu even zonder op dat quote + knopje te klikken ;). Maar jij snapt het in ieder geval :p.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik schat feyenoord ook wel hoger in dit jaar. Niet zozeer door Been maar meer omdat vorig jaar eigenlijk alles mis ging..

Denk ook dat de Guzman weer fit toch wel een verschil maakt.

Heerenveen gaat t dit jaar zwaar krijgen denk ik, was afgelopen dinsdag bij de oefenwedstrijd tegen trabsonspor en daar werd ik niet echt vrolijk van. Eigenlijk waren Elm en Bak Nielsen de enige lichtpuntjes. Tenzij die Papadopulos een wonderkind blijkt te zijn en er 20 of meer in schiet wordt t dit seizoen minder dan vorig jaar.

Dat hoop ik ook van Cvitanich. Die moet toch meer kunnen dan wat hij tot nu toe heeft laten zien. Anders wordt je toch geen topscorer in Argentinie lijkt me. En dat de aanval van Atletico beter is dan de verdediging van Ajax is een beetje een open deur. Denk dat de meeste nederlandse verdedigers wel even moeten slikken als ze Aguero en Forlan tegeonver zich hebben :+

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ooh ja daar kwam ik later pas achter :+ omdat in dat topic een week geleden pas voor het laatst was gepost. Daarom kon ik het ook tegen jou zeggen ;)

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Feyenoord moet hoger, maar verder klopt alles? Dat kan niet he :p
    Of worden ze gedeeld 4e en wordt er niemand 6e?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina