Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    nvm :9

Hoeveel huizen heb je?

Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Oke, ja heb nooit 's ochtends vroeg kranten gegooid. Wel een jaar lang om 06.00 begonnen met vakkenvullen. Tot 08.00 en dan naar school. Deze 7 weken heb ik vakantie werk gedaan bij een bedrijf dat om 07.00 begon tot 16.45. En dat is behoorlijk kut als je examenfeesten etc. hebt:9.

Uitzendbureaus doe ik nóóit meer. Je wordt daar echt zo ontiegelijk afgezet (lees: minimumloon). Dat minimumloon slaat gewoon nergens op. Dan werk je een dik uur als 17 jarige en dan krijg je 3 euro.. Gewoon langs de stad gaan en bij winkels kijken of ze iets hebben. Anders bij een supermarkt aankloppen of ergens een zwart baantje proberen te vinden in de afwas oid.

Laatst bewerkt: 21 jul 2009
  3. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Meer banket, maar mijn broer switch altijd omdat hij dan weer een bodem moet maken voor een taart:+
    Maar ik mag meer aardbeien leggen,De afwas machiene in en uitruimen en dat eens in de 10 minuten, Verder mag ik het liftje op en neer sturen met bakken met voer voor de andre vestiginingen en ga zo maar door8)

:) Bakkerij jos veltmaat, maar morgen werk ik niet ivm de vierdaagse in wijchen anders zou ik om 4 uur moeten beginnen, en dat trek ik echt niet.

4. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe kan je een zwart baantje vinden? Door gewoon sollicitatie brief in te vullen, of echt naar de baas gaan oid?

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Gewoon naar de baas toe stappen werkt het beste. Al ken ik een bedrijf die gewoon een advertentie plaatste en die gene die daar nu dus werkt via die ad, werkt daar zwart :+

6. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Maar naar de baas toestappen, is denk ik niks voor mij :9 heb liever gewoon sollicitatie brief invullen gebeld worden en zo alles uitleggen. :9

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het verschilt gewoon per bedrijf, jij kan zelf weinig veranderen aan het feit of je zwart of niet gaat werken.

En op je 15e maakt het echt totaal niet uit of je legaal of zwart werkt ;)

8. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    voor hun niet, voor jou wel. dan verdien je toch wel wat meer hoor.
    kunnen ze je er ook een stuk makkelijker uit knikkeren.

9. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Als je gewoon naar een supermarkt oid gaat en aan de kassa vraagt: 'Hebben jullie misschien werk hier' of 'Kan ik misschien de bedrijfsleider/baas spreken'. Ze bijten niet hoor;).

10. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ik ga vandaag toch nog bij een andere uitzend bureau heen, als ze daar niks hebben ga ik een paar winkels rond :)

11. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou het andersom doen. Als je eerst overal langs gaat dan heb je vrijwel direct werk wanneer je slaagt. Ga je naar een uitzendbureau moeten ze eerst nog zoeken, bellen, afspraak maken etc.

12. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet niet, denk niet dat ik zo werk kan vinden...

13. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Geweldig sommige mensen...
    Heb ik net samen met mijn collega's de vloeren in de was gezet gaan er gvd mensen overheen lopen. We hadden het speciaal nog in secties opgedeeld zodat de mensen wel langs de andere gangen konden. Hierbij komt nog dat we er een dik rood lint voor hadden gehangen.

14. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ga naar de plaatselijke bakker of slager. En vraag of ze werk hebben.
    Ik werk nu iederedag(behalve maandag,zondag) al 2 jaar iedere avond bij een slagerij en maak daar schoon. Ik werk gemiddelid 1.5 uur per avond. En krijg per week 120(zwart). Ik mag alles eten wat ik wil. Plus me ouders krijge korting. Ook ben ik de gene die de tent op slot doet. Dus kan doen wat ik wil(muziek keihard zetten,zonder limiet cola en bier drinke). Ik ben nu 18 en werk der al vanaf met 16e.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nog 1 dag en dan VAKANTIEHIEHIEHIE!!

16. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kut kranten :mad:

Over een paar uur is het me 3e dag maar ik heb er nu al tbh genoeg van, trek t niet meer, t vroeg opstaan, krijg rug klachten en hoofdpijn, hele dag door. Ben ook moe enzo.

Ga over 2 uur ofzo ontslag nemen.

Mensen hadden toch gelijk :p

17. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ik citeer :9

18. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hah, maandag stop ik denk ik. Ik heb het er over gehad met hun, en ze zeiden dat ze het wel snapte. Dusja O-)

Zometeen ff slapen. nog niet gedaan sinds gister

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nee jij gaat het wel redden later :lol:.
    Je werkt er hoe lang, 1 week?
    Je geeft wel erg snel op.

20. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Kom op beetje doorzetten.:9
    Let maar op bij ieder werk is de eerste week kut(uitzondering daar gelaten). Maar als je eenmaal het geld binnen hebt is het super.

Deel Deze Pagina