Contador zit gewoon in een huge rush. Menchov daarentegen heeft zijn piek waarschijnlijk in Italie beleefd. Ik vind naast Armstrong en Contador toch weinig bijzonder in de tour. Natuurlijk doen de Schleks en Wiggins leuk mee, maar dat zijn nou geen publiek trekkers. Rond de 20e minuut, Kenny van Hummel! http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-545156/avondetappe-22-juli
Misschien oud nieuws, maar toch wel interresant. Bij de Belgische variant op de avondetappe (aan te raden) kwam het vanavond even ter sprake dat de Fransen (ja echt waar) grote vraagtekens zetten bij Alberto Contador. Reden daarvoor is de vermelding van een lijstje met gebruikers bij dopingarts Fuente met de codenaam 'A.C.' ofwel, het kan Alberto Contador zijn. Ikzelf zou me niet verbazen, na het verhaal Di Luca, die in Italie met dezelfde kracht steeds weg kon springen en de dag erna gewoon weeeeer kon aanvallen alsof er niets gebeurd was, tja ikzelf sta nergens meer verbaast van te kijken.
Ja, dat gerucht kreeg ik laatst ook al te horen. Ik ben nu toch wel een beetje een armstrong fanboy geworden, ik gun hem de derde plek.
http://www.tour09.nl/nieuws/2097/contador-weigert-in-te-gaan-op-beschuldigingen.html Beste klimmer ooit en van de olympisch en wereldkampioen tijdrijden winnen, zit wel een luchtje aan hoewel Lance dit soort taferelen ook een tijdje had natuurlijk.
Kheb een filmpje gemaakt, na een hoop geruzie met de auteursrechten is het eindelijk gelukt om dit clipje MET muziek erop te knallen [yt]Y0SzJPCIO1A[/yt]
Zucht.. dat is wel erg oud nieuws he. Het gerucht dat dat Contador zou zijn, is er al sinds 2006. Hij is daar van vrijgesproken en het ging waarschijnlijk om Antonio Colom, die niet geheel ontoevallig pas betrapt is op epo. Angel Casero zat ook dik in het verdachtenhoekje, maar die had een andere codenaam. iig. A.C.'s bloed was niet Contadors bloed
Aaahh rij die Cavendish eraf! Leuke etappe dit! Er wordt echt nog gereden! aaaaaaa gaaaaan ballan! Kom op!
Was ook aan het schreeuwen voor Ballan, helaas weer een massasprint die weer hetzelfde gewonnen wordt door Cavendish, beetje jammer.
Nou vandaag dus de etappe waar iedereen het over heeft. Zal mij benieuwen. De Schelcks gaan iets moois doen denk ik en armstrong....
Heeft rabo toch nog 1 etappe gewonnen en verder tjah, Contador winnaar van de tour, hij heeft wel veel respect afgedwongen