Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Sowieso, als 15 jarige zijn er weinig tot geen chille baantjes. Ik heb lang in magazijnen gewerkt, echt super zwaar en 6 uur eruit.. Hoe ik dat vol heb gehouden, geen idee. Als ik er aan denk, weet ik er ook helemaal niets meer van 8). Kan me geen 1 collega voor me halen uit die tijd 8).

2. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je moet echt even doorzetten hoor, het is nu kut maar het gaat wel beter worden na een weekje ofzo. En zodra je je eerste geld binnen ziet komen wordt het ook een stuk beter te doen :+

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Als je om 2 uur nog op de pc zit en wil gaan opblijven, ga je het sowieso niet volhouden. Je moet echt je ritme omgooien :+, 11 uur, half 12 je nest in en er om half 6 uit om die dingen te gooien. Dan houd je het wel wat langer vol...

4. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook niet zo'n doorzetten tbh :+
    Maar ik stop ook vanwege medische redenen. Ik ben zeg maar voor heel veel dingen allergisch en als ik zeg maar midden in de nacht naar buiten ga dan krijg ik een heel raar gevoel in me borst en rug, dan krijg ik moeite met ademen en dan krijg ik nog amper adem.

Nogal raar om dit te geloven maar het is echt zo :{

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Maar hoelang ben je er in godsnaam mee bezig dan, je moet toch niet midden in de nacht gaan lopen. Ik kon het in een klein uurtje en ik had twee wijken..

6. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik deed er gister 3 uur over, 80 huizen ofzo? Liggen best ver uit elkaar enzo.

Maar ik kon niet slapen, dus daarom ging ik vroeger. Het is echt een tijd geleden dat ik zo'n last had.

7. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Slaap dan ook van tevoren.... Niet kunnen slapen is onzin, tenzij je overdag een flink aantal uur hebt geslapen.
    Het went vanzelf wel, zodra je je wijk uit je hoofd kent en alles met je ogen dicht erin kan gooien doe je er zo'n 3 kwartier over. Ik heb het een jaar lang gedaan :+

8. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik stop ook gedeeltelijk omdat ik medische klachten begin te krijgen. |:-

9. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op man, dat is zwakte die het lichaam verlaat. Ga om 12 uur naar bed, sta om half 5 op, eet een banaan, drink wat, en doe je ding

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Told you so.. :9.

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha :lol:

Tbh hebben jullie wel gelijk, moest naar jullie luisteren O-)

Wil eigenlijk wel werken om geld te verdienen, ik ben namelijk altijd blut :) Moet ff kijken hoe ik ga vragen bij een restaurant of ik kan afwassen, als ik de baas was en een 14 jarig iemand naar me toe komt en vraagt om een baan zou ik raar opkijken of nee zeggen, mensen ervaring mee gehad?

12. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik verdien nog geen centjes :'-(
    Maar met 10 euro zakgeld per week kan ik aardig leven hoor :p

13. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ah, Ok.

Ik vind het echt bagger om elke week zonder geld te zitten. Heb vandaag toevallig wat geld verdient door Ram geheugen te verkopen voor 10 euro.

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Maarja over een jaartje kunnen we wel aardig werken gelukkig.

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dit jaar nog, binnenkort komt er een winkelcentrum op 2 min loop afstand, eind dit jaar volgens mij en dan ben ik 15 , meteen soliciteren!

16. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Uh, gasten. Op je 14e kun je volgens mij al gaan werken in een supermarkt? Weet nog wel dat vrienden van me op hun 14e al hier bij de AH gingen werken.

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nop, Al bij meerdere winkels geweest, kan pas vanaf je 15e :'-(.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Kan wel volgens mij, maar de kans is wel heel klein volgens mij ;)

19. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ga in de kas werken, kan je vanaf je 12e al terecht :+

20. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Allergie voor planten/bomen. Ik ben echt zo'n snotneus in de zomer.. Tjees wat is dat irritant :x

Deel Deze Pagina