De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, dit heeft helemaal niks te maken met mijn antipathie voor ajax, maar meer met de Zeeuw als speler. Door het ajax alleen anders te spellen suggereer jij al dat ik het alleen een sukkel vindt doordat hij naar Amsterdam gaat, maar dat is niet waar. Je bent ook wel erg snel met het woord haten, ik haat de Zeeuw niet, maar ik heb gewoon een hekel aan dat gedrag van die gozer, je hebt een contract, daar heb je je aan te houden en pas als de transfer rond is kan je je helemaal op je nieuwe club richten. Ik vind het verder ook gewoon een domme keuze, met AZ kan je je in de kijker spelen door de Champions League, in de Europa League is dat veel minder goed mogelijk, daar komt ook nog eens bij dat ajax een stapje naar beneden is, qua kwaliteit, niet als club, dat is wel waar.

--------------------------------------Darley------------------------------------

Fernandez----------------------Vlaar-------Bahia-----------------------------Gio

---------------------Ahmadi---------------------Fer-----------------------------

Wijnaldum-------------------------Guzman---------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------Cissé-----

-------------------------------------Makaay-------------------------------------

Zo zou ik het graag willen zien, Tomasson eruit is wel riskant, want die gozer kan echt nog steeds heel goed voetballen en was vorig jaar erg belangrijk voor ons geweest. Over Makaay maak ik mij niet zoveel zorgen, ik doe dat meer om het middenveld en ook natuurlijk om Cissé. Als zij Makaay kunnen bereiken, dan zullen vanzelf de goals komen. Maarja, top 5 zou inderdaad gewoon moeten, punt.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jullie zien allebei die nieuwe verdediger niet in de basis? Ben zn naam even kwijt. Boomlange servier? Uit die regio in ieder geval.

3. HansSpijker

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, Ignjatovic. Vlaar is echt een aantal klassen beter hoor, en dat zag je in zijn eerste oefenwedstrijden. Alhoewel, aantal klassen beter, dat kan ik nog niet echt zeggen, maar van wat Vlaar nu laat zien verdient hij gewoon een basisplaats. Ignjatovic is een tweede tot nog toe, misschien weet hij op een later moment te overtuigen en met Vlaars blessuregevoeligheid zullen er nog wel een aantal kansen komen voor Aleksandar.

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    --------------------------------------Darley------------------------------------

Fernandez----------------------Vlaar-------Bahia-----------------------------Gio

---------------------------------------Fer-----------------------------

Wijnaldum-------------------------Guzman--------------------Biseswar-------------------------

----------------------------------------------------------------------Cissé-----

-------------------------------------Makaay-------------------------------------

Zo iets lijkt me beter, en dan heb je altijd nog de vele middevelders/Tomasson die je erin kunt gooien:)

5. HansSpijker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou El Ahmadi er toch wel in zetten, anders is het wel echt kapitaalvernietiging geweest, die 5 miljoen euro die hij heeft gekost. En hij kan heel goed voetballen, hopelijk kan Been het er eindelijk uit halen, zijn kwaliteiten. Biseswar eruit is inderdaad wel lullig ( door contractverlenging ), maar ik denk wel de beste keuze, bij jouw opstelling heb je nu een overkill aan aanvallend ingestelde spelers. Biseswar én Cissé op rechts gaat waarschijnlijk niet helemaal goed komen, twee spelers die vanaf de flanken moeten vlammen. Dan liever Biseswar eruit en de controlerende El Ahmadi erin.

6. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Mourinho: "Do I feel betrayed by Ibra? I thought he would stay because only Real Madrid would pay such crazy money, instead Barcelona did it too."

En Barca fans die steeds maar zeggen, dat Real alleen succes wilt kopen. Nou Barcelona zelf denkt daar blijkbaar anders over. Als Real het kan, kunnen wij het ook zeker ..

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    niet zeiken, dit is 45 miljoen (ook veel geld , maar niet astronomisch 8) ) + eto'o die nog 1 jarig contract had en hleb die een jaar verhuurd wordt. Barca zou niet 80 miljoen betalen voor ibra

8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Opbouwend kan die gozer echt helemaal niets, dat was al duidelijk. Maar ook verdedigend vind ik hem niet uitblinken. Op trainingen vind ik de andere verdedigers ook een betere indruk maken.

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik heb de bron niet bij de hand, maar ik las laatst dat Laporte (?) meer dan 75 miljoen wilde vrij maken om Ibra te halen mocht Eto'o niet naar Inter willen ;)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja je kunt knipogen wat je wilt, maar zolang het een bron betreft zoals een Spaanse krant of Voetbalzone.nl blijft het allemaal speculatie waar geen woord van waar hoeft te zijn. Ik lees die rotzooi ook maar weet dat ik het met een korreltje zout moet nemen.

Oh, en het is Laporta.

11. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Gelukkig is hij gehuurd, dus als hij niks is dan gaat hij zo weer weg}:]

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En opeens had PSV zijn rechtsback. Een naam die totaal uit het niets komt.

Is schijnbaar snel inzetbaar en nogal een aanvallend ingestelde speler. Was eerst rechtsbuiten en later veranderd tot een rechtsback. Ben benieuwd of ie iets kan. Met Ooijer en Marcellis in het centrum en Salcido op links denk ik dat het wel een degelijke verdediging kan worden. :)

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel netjes zijn van PSV als hij uitgroeit tot een topper. Vind de scouting i.t.t. een aantal jaar terug toch minder geworden.

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Aandacht lijkt meer richting Scandinavië en het Oostblok verschoven, in plaats van Zuid-Amerika van een paar jaar geleden. Lijkt daardoor inderdaad ook minder geworden en veel van de transfergeruchten bij PSV gaan over hele jonge talenten voor de jeugd of oude spelers.

En tja, toen was Hiddink er ook nog met een ander beleid. :'-(

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    is ook omdat het haast niet meer mogelijk is om goedkoop talenten uit zuid-amerika te halen, clubs vragen nu al minimaal 8 miljoen voor een talent dat pas 10 wedstrijden in de basis heeft gespeeld.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Totáál andere situatie. Da's waarschijnlijk lastig te erkennen voor een Madridfan...

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf Keirrison een gok vinden voor 1 jaar. Maar goed, wie weet wil Ajax hem niet eens.

Lugano ken ik zelf niet maar het klinkt precies als wat Ajax nodig heeft.

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lugano was altijd een topper bij PES4 en 5. :+ Ik zie hem niet naar Ajax komen, onhaalbaar denk ik.

Vi.nl:
    Dus Suarez mag wel heel erg zijn best gaan doen.

Laatst bewerkt: 26 jul 2009
  19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

Alleen nog even medisch keuren maandag... Beter maakt hij de hype waar en gaat 'ie me positief verassen.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Na de wedstrijden van de Adam Tournament gezien te hebben denk ik dat dit de beste opstelling is voor Ajax.

--------------------------------------Stekelenburg------------------------------------

V/d Wiel----------------------Aankoop/Lugano?-------Aldeweireld-----------------------------Atouba

--------------------------------De Zeeuw-----------------------------

----Enoh/Gabri/Rommedahl--------------------------------------------Donald-------------------------

----------------------------------Aissati-------------------------------------

--------------------------------Suarez---Sulejmani----------------------------------

Laatst bewerkt: 26 jul 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina