The King of Fighters XII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Modder-Eter, 13 jan 2009.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik reageerde op Kevf, die wel een PS3 heeft.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    maar op de ps3 heb ik geen arcadestick en nog eentje halen voor alleen een ps3 spel.....

    maar goed dit gaat wel heel erg off :+
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is vandaag uitgekomen in Amerika, ik ben benieuwt naar de recensies en de reacties van spelers.
     
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook al bekent of hij regiovrij is?
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nog niets over gelezen.

    Ik zag zojuist een gameplay trailer van KoF XII van iemand die de game had gekocht vandaag, en wat me gelijk opviel waren de laadtijden tussen de rondes door.
    Ze waren vrij kort, maar ik vindt dit wel slordig.
    Hopelijk valt dit een beetje te verhelpen door de game te instaleren.

    Online lijkt ook ( nog ) niet goed te werken, maar er blijkt een patch in de maak te wezen, waar vreemd genoeg wel een datum voor is voor de Ps3 ( 28 Juli ) maar de Xbox is nog niet bekend :mad:
    Dit is een zeer slecht teken voor een game die helemaal afhankelijk is van de multiplayer.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  6. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    hier 2 reviews van mensen die hem al hebben..






    Seriously disappointed hardcore SNK fan....REVIEW

    I would characterize myself as a hardcore SNK fan. I bought the neo geo aes system back in the day, and bought almost every fighter for it. I've played and enjoyed almost all the kof's, from the original versions to the dreamcast version, ps2, etc. I'm not a big fan of playing online. I'm going to basically sum up this game below after approximately 2 hrs. of playtime.

    Gameplay 9/10

    The gameplay is excellent. Controls, even on the dpad are tight, and the motions are accurate. Simplified controls kind of ruin it a bit, but they are optional. Criticals are absolutely awesome, and a great feature with the critical meter. The supers are the same as before, but spruced up. The gameplay is indeed well done, and very fun. I can't knock it. If you love the gameplay, and will play alot online, BUY THIS GAME. The key word is online.

    Single Player. 2/10

    The single player offcering here is just abysmal. The tournament has two generic 30 second long cinemas interspersed in the five round tournament. There is no story, there is no boss, there are no character specific endings, there is just a time attack arcade mode that is dreadfully boring. There are only three difficulty ratings (snk's eight scale rating is always preferred), and the game simply cannot feel any more barebones in this category. Seriously, three more months dedicated to this category would have changed this game. Look at Blazblue. Amazing. Even it's arcade mode has some story.

    Character roster: 5/10

    What's here is great. The problem is, there's not much!!! 22 fighters, with plenty of fan favorites missing, from rock and geese onward....It's almost ridiculous. Seriously. No unlockable outfites, maybe an unlockable character or two?

    Graphics: 10/10

    I can't dispute it. The graphics are simplly beautiful. In my opinion, much better than blazblue. I'm praying this game does at least well enough for snk to build off this foundation and actually give us a full game. What we have here is half baked. But the graphics are gorgeous. Yes, there are not many levels, but what is here is practically breathtaking. I really, really, haven't ever seen character art, animations, and backgrounds as awesome as this. This one category really blew me away.

    Replayability? Online or OFF

    Online; if the network gives a good connection; ENDLESS. The gamelay is tight, and the game is beautiful.

    OFFLINE; practically zero. Who in their right mind wants to play a time attack mode with no boss, no direction, barely any unlockables (gallery stills), no story, and a paltry selection of characters....
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    "The hat doesn't even go anywhere anymore, it just disappears."

    Haha, echt erg. :emo:

    Slechte reviews verder, die eerste kerel heeft hem maar liefst een paar uur diezelfde ochtend gespeeld. Het zijn eerder first impressions.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ja,klopt.
    Omdat die eigen officieel de 28ste pas uitkomt.
    maar gaat even om het idee.
    Mij lijkt die nog steeds tof maar wacht ff de echte reviews af:b:
     
  9. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm begin toch echt te twijfelen of ik deze nou moet gaan halen of niet......

    En die gast zegt dat het grafisch beter is dan blazbleu :confused: dat weet ik net zo niet of het is een haat opmerking van hem :+
     
  10. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Denk niet dat het haat opmerking is
    BlazeBlue vind ik nou niet echt een mooie game hoor.In deze game is alles hand getekend en ziet er echt strak uit moet ik zeggen.
     
  11. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet niet of je BB al gespeeld hebt maar het ziet er echt supermooi uit.

    KoF ziet er ook zeker mooi uit hoor maar vind BB toch net iets mooier qua achtergronden,details.
     
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Nee,dat niet he.maar checkte net wat filmpjes.
    en vind het niet echt speciaal.
    Vechten enzo ziet er wel tof uit maar alleen de graphics vind ik een heel stuk minder maar dat kan ook aan mij liggen
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Bij BB is ook alles met de hand getekend. Alleen de stijl is anders. BB komt voor mij over als de betere van de twee. KOFXII is een beetje een tegenvaller als ik het zo lees.
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het dan ook nog zou werken :emo:
    Nu maar hopen dat er een wonder gebeurt met die patch, net zoals bij BlazBlue.

    Ik ga mijn reservering wel afzeggen en alles beetje aankijken de komende maand.
    Over de gameplay twijfel ik niet, het is de online mode waar de game op leeft en die werkt nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    BB wil je echt spelen, youtube filmpjes doen die game geen eer aan. Overigens is de grafische style van BB ook anders dan KoF. Zelf zie ik mezelf nog geen KoF spelen maar ga ik gewoon lekker verder met BB. De stages zijn ook echt uber vet.

    Die eerste ''review'' is trouwens gewoon bullshit, na 1 uur spelen en dan een review maken =/ yea right.
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast bakte er totaal niets van, hij moet er duidelijk nog vele uurtjes insteken voordat hij aan een review begint.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Idd, sowieso was die review best wel onprofessioneel. Beetje op SD-tvtje spelen met een camera erbij =/. Misschien ga ik KoF nog weleens halen maar Blazblue is op het moment m'n fav fighter. (vind hem veel vetter dan street fighter IV)
     
  18. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je BB leuk als je Guilty Gear niks vond? Vreselijke fighter vond ik dat.

    KOFXII ga ik vermoedelijk skippen... keek er best naar uit...
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Guilty gear (spijtig genoeg) niet gespeeld, dus ik heb geen idee. Het is gewoon een erg frisse fighter voor mijn gevoel. Niet deeltje 5 of 6 of 12 of wat dan ook. Hele originele cast kwa chars en iedereen vecht ook echt anders. Het tempo ligt wel stukken hoger dan street fighter IV. Ook is er redelijk wat ''air-combat'' wat niet erg is maar je moet ervan houden.

    Zelf zou ik er gewoon voor gaan ;)
     
  20. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Blazblue is gewoon de Guilty Gear van deze generatie, ook die game is snel, heeft aircombat en heeft originele personages ( en Sol-Badguy is cooler dan Ragna :9 ).
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2009

Deel Deze Pagina