Ik hoop niet dat Atouba te veel trucjes gaat doen, want als hij dat doet en hij lijdt balverlies gaat het helemaal fout.
Nou men is altijd zo gecharmeerd van Zlatan en ik lees overal dat het zo'n geweldige aankoop zou zijn. Ik moet het nog maar zien. Die hype dus. Het moet maar blijken of hij gaat renderen. Nu is het wel zo dat hij in een beter voetballend team komt te spelen waardoor hij zich meer kan gaan fixeren op het afmaken dan ook het voorwerk wat hij bij Inter ook wel verricht. Bovendien is het Italiaanse voetbal natuurlijk heel erg tactisch ingesteld en zijn de verdedigingen over het algemeen hechter en dichter. In Spanje zou het theoretisch makkelijker voor hem moeten zijn om het net te vinden. Ach, we zullen zien. Overigens was ik wel weer aardig te spreken over het spel van Ajax gisteren. Die verdediging moet echter onherroepelijk van een beul worden voorzien die de rotzooi dichthoud. In aanvallend opzicht zag het er leuk uit. Op die belachelijke actie van Aissati na, vond k hem ook erg sterk spelen. In de eerste helft vooral, in de tweede was hij wat onzichtbaar.
Arsenal staat nou ook niet bekend om zijn hoge salarissen dus dat zal ook wel lastig worden. Huntelaar levert gezien de onderhandelingen met Stuttgart niet graag in.
ik had ergens gelezen dat Huntelaar £4,3mil pond wil. dus hij zal hopelijk wel naar Arsenal gaan als hij z'n salaris een beetje lager zet !
Dan zou Real in totaal iets van 12 miljoen moeten betalen om Huntelaar te laten vertrekken... Hoezo kapitaalvernietiging.
Ik vind 'hype' vaak zo denigrerend over een speler. Dat suggereert dat een speler de hemel in wordt geprezen zonder dat hij al iets bewezen heeft. In Zlatan's geval is dat niet zo en is hij in Italië een grootheid. Zoals bij iedere speler zal hij het bij Barça opnieuw moeten laten zien, maar ik vind 'hype' meer voor spelers als Kerlon die de zeehondendribbel een paar keer doen en vervolgens uit het zicht verdwijnen (hoewel hij sinds dit jaar bij Inter speelt ).
Zou El Ahmadi een goede vinden voor PSV en Rutten weet natuurlijk ook precies eat hij aan hem heeft. Denk alleen niet dat Feyenoord hem zou laten gaan tenzij PSV echt een goed bod doet edit//
Waarom zouden ze El Ahmadi in godsnaam voor 3m laten vertrekken als ze hem een seizoen ervoor voor 5m hebben gekocht? Maar goed het is de telegraaf zal wel niks van waar zijn.
Idd, mocht PSV iets van 8 miljoen bieden ofzo kan ik mij voorstellen dat ze hem laten gaan. maar ga er niet van uit dat PSV zulke bedragen gaat (en kan) betalen.
Overdrijven kan natuurlijk ook. Denk dat als PSV 5 bied hij weg is. Feyenoord heeft genoeg spelers om het gat op te vullen en kunnen het geld nog altijd goed gebruiken volgens mij.