De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat de deal vooral goed is voor Inter. Ze krijgen er een geweldige spits voor terug en een aardige zak centen.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En nog een leuke middenvelder ook;)
    Vind het ook een betere deal voor Inter dan voor Barcelona.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Op papier zou ik dat ook zeggen, maar Inter is zo'n complexe club. Het moet eerst allemaal nog blijken, hoewel de kwaliteit nu wel een beetje uitgesmeerd lijkt te worden over de hele ploeg i.p.v. enkel de spits. Dat is waar ik op hoopte.

Eto'o heeft trouwens ook getekend voor vijf jaar vanavond. Morgen de presentatie :b:

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Dembélé: 'Ook Feyenoord is titelkandidaat'
    Eindelijk een speler van buitenaf die ook een beetje eerlijk is:)

6. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, het is wel heel apart om te zien hoe de stemming om kan slaan. Zijn toch nog steeds veel de zelfde spelers als verleden jaar. Maar ja, we zullen zien. Net als elk jaar heb ik er vooraf vertrouwen in.:D

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax wil Keirrison voor minimaal 2 jaar huren van Barca. Barca gaat hiermee akkoord, alleen nog niet duidelijk wat de speler zelf wil. Ik hoop het, 2 jaar dit talent zou fantastisch zijn.

Ajax zou ook Lugano een contract hebben aangeboden van 2,5 miljoen per jaar waar Lugano mee akkoord gaat, maar zijn zaakwaarnemer wil een transfersom omdat Lugano schijnbaar getekend heeft bij een club uit de tweede divisie van Uruguay(waar die zaakwaarnemer eigenaar van is :confused:). Ajax wil dit niet betalen. Dat gezeik ook altijd met die zaakwaarnemers.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Bron?

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
  10. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    En die kerel was ook de eerste die wist dat van Gaal naar Bayern zou vertrekken. Dat op het moment dat Bayern nog helemaal niet in de Picture was bij de rest van de wereld.

Zou mooi zijn als hij weer gelijk zou hebben!

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als Ajax dat inderdaad voor mekaar bokst hebben ze alleen voor De Zeeuw 7,5 miljoen betaald en voor de rest drie -op papier- uitstekende aanwinsten.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dacht dat Ajax er niets mee zou opschieten op de lange termijn. En dat hij de ontwikkeling van andere spelers in de weg zou staan. Oh, en huren dat past toch helemaal niet bij Ajax? ;) Ik hoop echt voor Ajax dat hij komt. Lijkt op het oog een geweldige aanwinst. Lugano zou ook top zijn.

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Lugano zou 4 miljoen per jaar willen van Fenerbahce, dus ik denk niet dat hij voor max 2.5 miljoen naar Ajax komt.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Toen zei ik ook al dat ik een verhuur van 2 jaar wel zag zitten. Bovendien heb ik nu ook filmpjes van hem gezien. Een normale goeie speler blijft ook maar 2 jaar bij Ajax(Suarez uitgezonderd, dacht dat hij ook al zou vertrekken deze zomerstop maar dat valt dan weer mee) dus wat dat betreft maakt het niet veel uit of we hem nu huren of kopen. Alleen dan kunnen we hem niet voor geld doorverkopen.

Edit: Lugano zou nu met Lazio aan het onderhandelen zijn. Volgensmij staat die club niet echt bekend om hun rijkdom? Maar zoveel weet ik niet van de Serie A. Nou als hij echt 4 miljoen wil dan mag hij ook lekker bij Lazio gaan voetballen van mij :thumbs:

Laatst bewerkt: 28 jul 2009
  15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0

De transfermarkt is nog een hele maand open, er kan nog veel gebeuren. Sneijder ging volgens mij ook pas op het laatste moment weg.

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Bij Lazio krijgt ie echt geen 4 miljoen. Denk dat ze qua salaris niet veel meer kunnen bieden dan Ajax (ik lees 2,5 miljoen inclusief bonussen, wat best kan als Luque vertrekt en je toch geen transfersom hoeft te betalen).

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    kut8) goede bronnen trouwens shin:+

hopen dat Lugano komt, maar eerlijk gezegd zie ik het niet gebeuren. Wel hebben we nog echt een verdediger nodig (het liefst een bikkelharde, niet nog een slapjanus)

Laatst bewerkt: 28 jul 2009
  18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wat nou :+ Heb nergens gezegd dat beiden daadwerkelijk komen. Waarschijnlijk wilde Keirrison zelf niet naar Ajax ofzo.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    als ajax nou gewoon van benfica had gewonnen 8)

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Laat Ajax maar gewoon met deze aanval de competitie beginnen. Dat zit allemaal wel goed. Mooi 4-4-2 met Suarez diep in de spits en Sulejmani die erachter zwerft. Cvita en Bodul mooi als overige opties. Ben je klaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina