[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009 (DEEL 2)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 21 jul 2009.

1. JeePee

JeePee Guest

Terwijl BMW waarschijnlijk helemaal niet om de kosten opstapt... Ze melden dat de F1 marketingtechnisch gewoon niet meer interessant is. Dat is volgens mij een andere boodschap aan de FIA dan dat de kosten omlaag moeten, namelijk: zorg dat men zich in de F1 weer kan onderscheiden door techniek en innovatie. BMW wil een groener imago en dat wil met de F1 niet. Zeker niet nu KERS is afgeschaft voor volgend jaar. BWM had dit al klaar, maar ze waren er trager mee. Beter hadden ze KERS gewoon ipv 80 pk iets van 100pk gegeven ofzo.

2. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ongelofelijk! Schumacher is back!8)

Staat op zijn officiële website. Is alleen even overbelast...

//Edit: dringt nu ook door tot andere grote nieuwssites.:)

3. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij er gaat vanaf brengen. :) Vermits hij toch nog altijd bij het racen is gebleven, mag het eigenlijk geen probleem wezen.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi dan kan ik hem weer gaan haten. :cool:
    The good times.

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben ook geen fan van hem. De publiciteit kan de F1 momenteel echter goed gebruiken.

6. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als (jarenlang al) schumacher fan werd ik para toen ik dit las8)8)8)
    Wel tof dat hij gewoon doet wat zijn resultaat ook mag zijn..\o/\o/\o/. NU zal dat kaartverkoop voor de f1 circuits ook wel beter gaan lopen. want wie wil nou niet der weltmeister aan het werk zien8)8):+

deze willen we graag weer horen

http://www.youtube.com/watch?v=RUxkJN2gtzM

Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu weten we zeker dat die The Stig niet is. Die banen kan je niet combineren. ;)

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Krijgen we toch nog een keer Schumacher vs Raikkonen (Alonso zal niet meer gebeuren denk ik) in hetzelfde team. Zal me niet verbazen als Raikkonen nu opeens wel snelheid kan vinden.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik haat die vent, maar dit maakt het restant van 't seizoen wel een stuk smeuïger natuurlijk :9

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dacht dat Massa maar een week of 6 uitgeschakeld was?

11. Taker.

Taker. Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze weten nog niks over zn linkeroog.

12. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0

Persoonlijke dokter: ‘Massa’s zicht is in orde’
    Braziliaan kan volgens arts absoluut weer racen
    [29-07-2009] Felipe Massa houdt geen blijvende zichtschade over aan zijn bizarre ongeluk van afgelopen zaterdag. Dit meent zijn persoonlijke dokter, Dino Altmann, die er van overtuigd is dat de Braziliaan weer kan racen.

Massa's nachtmerrie lijkt uit te lopen op een happy ending.Massa heeft zijn linkeroog volgens Altmann weer geopend en hij kan volgens de dokter afstand en diepte goed inschatten.

Dat is positief nieuws nadat er in de media al berichten verschenen dat het einde carrière was voor de Ferrari-coureur.

“Voor mij bestaat er geen twijfel over dat Felipe weer gaat racen”, vertelde Altmann tegenover Gazzetta dello Sport.

“Daar ben ik van overtuigd. Zijn situatie is nog wat gecompliceerd, maar ik heb er vertrouwen in dat hij niet meer in levensgevaar is.”

“Vanaf het begin had ik al het gevoel dat het niet zo erg was als men geloofde. Het is ongelooflijk hoeveel hij in de afgelopen uren is hersteld”, vervolgt Altmann. “Hij kan links van rechts onderscheiden en is zich bewust van diepte en afstand. Ook valt zijn geheugenverlies mee.”

“We hebben zijn oog met zorg geopend, omdat het nog steeds is gezwollen. Hij heeft verklaard ermee te kunnen zien. Zijn zicht is in orde, vertelde hij in het Portugees, Italiaans en Engels. Ook zijn hersenen zijn dus in orde.”

Eerder was het al duidelijk dat Massa vandaag de intensive care mag verlaten. Ferrari-teambaas Stefano Domenicali reageerde opgelucht op het goede nieuws over zijn coureur.

“De vooruitgang is fantastisch. Zijn ongeluk is nog maar drie dagen geleden en toch is Felipe’s herstel bemoedigend”, aldus de Italiaan. “Hij herkende me en vervolgens begroette ik hem en vertelde ik hem over de warmte en steun van het Ferrari-personeel en van onze supporters.”

“Hij sprak met mij in Italiaans nadat hij met zijn familie Portugees sprak. Massa liet weten zich niets van het ongeluk te kunnen herinneren: dat is een goede zaak”, stelt Domenicali, die er aan toevoegde dat de Braziliaan gelijk weer mag instappen bij Ferrari als hij volledig is hersteld.

“De informatie (over zijn herstel, BvdB.) is bemoedigend. Het is in deze situatie echter zaak om alles stapje voor stapje te doen. We willen dat hij zo snel mogelijk hersteld. Ik bevestigde hem dat we uitkijken naar het moment dat hij terugkeert, want deze auto is van hem. Als hij is hersteld, kan hij weer aan de bak.”

BvdB

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit is super nieuws van Schumacher! :cool:
    We zien 'm eindelijk weer aan het werk!

Kan m'n Dekra pet weer van de zolder! :D

14. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was echt flabbergasted toen ik het las, wat een nieuws! Had dit totaal niet zien aankomen en heb weer meer respect voor Schumi dat hij dit doet.

Zou het geweldig vinden als Renault het hoger beroep wint zodat we op de grid Schumacher en Raikkonen als teamgenoten hebben, Alonso, Hamilton en ook Vettel. Damn wat een nieuws!

En als hij die race daarna ook rijdt dan zal dat op Spa zijn! Het wordt steeds gekker. 8)

Dat geldt hier dan ook weer! *)

-Edit-
    Ohja was BMW alweer vergeten. Nouja, stelletje mietjes. Eén seizoen dat ze de doelen niet bereiken en ze kappen ermee.. Slechte instelling, jammer want ik vond het een mooi team.

Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zo dan!! Dat is me daar effe een partij gaaf nieuws!! Heel erg tof dit. Hamilton vs Schumacher!! Heb ik altijd al eens willen zien.

16. JeePee

JeePee Guest

Hmm, ik moet toch eerder denken aan Raikkonen vs. Schumacher. Ik verwacht Hamilton gezien de progressie van Mclaren toch echt wel een stuk sneller.

17. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0

wat dacht je ervan als schumacher 13 september rijd\o/

schumacher - ferrari - Monza. de geniale combinatie toch8)\o/

18. JeePee

JeePee Guest

+ KERS :+

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze vrijwel gelijk aan elkaar zijn en als ik zou moeten kiezen dan denk ik dat de Ferrari zelfs beter is.

Maar wel grappig dat het illustere duo Schumi-Kimi niet waarheid werd in 2007, maar nu dus ineens wel.

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    + VANGRAIL. Dan is het pas een geniale combinatie.

Deel Deze Pagina