De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Had het ook gezien.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Was zo droog, elke speler liep een beetje verlegen naar voren en dan Sno die een dansje deed :lol: Uitgerekend hij weer.

Trouwens:

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vandaar al die schijtkoters in Ajax kleren die me vandaag voor de voeten liepen overal.

Hleb naar Inter gaat trouwens niet door, zoals het er nu naar uit ziet... Hij zou naar Stuttgart gaan.

4. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Het schijnt trouwens dat Lugano toch naar Lazio vertrekt ondanks dat Ajax een hoger jaarsalaris zou hebben geboden. Toch jammer dat een zaakwaarnemer alles zo makkelijk kan verpesten.
    Ook zonder hem zullen we het vast wel redden alleen hebben we nu nog steeds hard een CV nodig.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    4 Miljoen valt nog best mee eigenlijk voor Arbeloa.

6. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dus of Lugano vindt de Serie A zo geweldig dat hij dat lagere salaris maar voor lief neemt, of er klopt iets niet bij deze transfer. Lijkt me dan dat Lazio die zaakwaarnemer geld toe heeft gegeven en volgensmij is dat illegaal. Die Figer(zo heet ie geloof ik) is sowieso een soort godfather van Zuid-Amerika, verantwoordelijk voor veel grote transfers daar.

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik buitenlander was zou ik waarschijnlijk ook eerder voor Lazio kiezen dan voor Ajax. Ondanks dat het wat minder betaald. Het verschil in salaris zal niet enorm zijn lijkt me.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Touré ( Arsenal ) naar Manchester City. Die blijven ook maar kopen, maar goed die hebben het geld om alles te kopen wat ze willen. Benieuwd wat Arsenal gaat doen, Eduardo/Bender kunnen het overnemen van Adebayor maar nu is dus ook nog eens Touré weg. Vraag me af wat Wenger gaat doen, zal wel weer jonkies in de verdediging plaatsen. Vermaelen is imo. niet genoeg, ze moeten eens een bikkel kopen stelletje henkies. Als het zo blijft vrees ik nog zelfs dat ze plaats 4 niet halen aankomend seizoen. :'-(

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook nog kunnen ja. Dan wordt het wel een erg moeilijk verhaal voor Ajax om goede spelers binnen te halen. Zelfs als Ajax meer salaris betaalt aan een speler willen ze toch nog liever naar een club uit de grote competities..

10. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Het is helaas de realiteit, mensen spelen liever in een grote competitie dan bij een topclub in Nederland. Ik kan het op zich wel begrijpen. Maar ik denk ook dat het land ook uitmaakt.

Denk dat de Zuid-Europese landen wat meer aanspreken voor Zuid-Amerikaanse spelers dan ons kikkerlandje.

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jij poste toch een quote van die Blackmoon van Ajax Netwerk?
    Die heeft volgens zijn bron nu weer vernomen dat er zoals jij zegt dingen niet kloppen aan die transfer. Het zou dus goed kunnen dat Lazio die zaakwaarnemer wat geld heeft toegestopt onder de tafel.
    Ook is die zaakwaarnemer wel bij meer van zulk soort "rare" transfers betrokken geweest.
    Zulke zaken zou de fifa in mijn ogen echt moeten onderzoeken. Niet alleen omdat het nu toevallig Ajax betreft maar vooral omdat veel clubs op deze manier benadeeld worden.

Edit: Even die quote van die kerel erbij.

Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tsja, treurig. De keuze van Keirrison voor een Portugese club zal denk ik overigens ook vast veel met de taal te maken hebben. Als Lugano ook niet komt hebben we onszelf blij gemaakt met een dode mus.

13. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Word weer geen uitspraak gedaan over het betaalde geld :9. Ik begrijp echt niet hoe ze al die transfers regelen zonder cash. Maar ik had eerlijk gezegd toch liever een centrale verdediger gezien want qua aanval kunnen we het wel redden.

E: Blijkbaar hebben ze €7 miljoen betaald aan Manchester City en gaat Elano €3 miljoen per jaar verdienen.

Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  14. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het niet, dan moet Ajax nog meer verdedigers kopen.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mendes da Silva, is dit een grap?:lol: Ik vind Vertonghen overigens niet goed genoeg. Heb veel liever dat hij bij Ajax blijft waar hij wel van waarde kan zijn in de basis. Waar komt dit verhaal vandaan?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar is die idd nog lang niet aan toe. Laat hem eerst maar een heel seizoen goed voetballen.

17. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Verhaal komt van Voetbalcentraal en staat ook op sportweek.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bron: AjaxNetwerk

Interessant, zover ik lees geen intresse van andere clubs, laat maar komen.

19. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nog effe mijn voorspelling voor het komende seizoen :)

1. PSV
    2. AZ
    3. Ajax
    4. FC Twente
    5. Feyenoord
    6. Groningen
    7. SC Heerenveen
    8. NAC Breda
    9. NEC
    10. FC Utrecht
    11. Vitesse
    12. Willem II
    13. Heracles Almelo
    14. Sparta
    15. Roda JC
    16. ADO Den Haag
    17. RKC Waalwijk
    18. VVV Venlo

Zet iemand die lijstjes nog in de startpost?

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Duitsland heeft ook de echte van Gaal leren kennen

:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina