Sidney Samson ft. Tony Cha Cha - Get on the floor (Nicky Romero Remix) Zoiets? -edit- Waarom wit scherm? Link is in ieder geval http://www.youtube.com/watch?v=O69A9QWaqGw -edit2- Wit scherm gefixt
[yt]R_3KPl6FRrA[/yt] [yt]XX2zHpXNAFs[/yt] [yt]hWLUgjKIcQY[/yt] [yt]MUz0akgsBM8[/yt] [yt]C-qrEGG9kSo[/yt] [yt]0aoXZxaTOnk[/yt] [yt]7mV6t8KVgt4[/yt] [yt]upuZkD1uc_4[/yt] [yt]eNW4H_vw_1A[/yt] [yt]_7y2NZbBn0A[/yt] [yt]hEs-HLb1Z5Q[/yt] [yt]-mDqhVAzahY[/yt] [yt]fmo-qkgb2u4[/yt] [yt]xSDdIGn9JNM[/yt] [yt]ZpB_Tj9CTRg[/yt] [yt]e789tmVuhtY[/yt] Meer?
Ja toch Kan je trouwens ook nog Almighty House Music aanraden! Die brengen elke paar weken een nieuwe cd uit die gratis op hun site te downloaden is! Echte aanrader, vind t altijd zeer toffe cd's!
En er is nog zo veel meer ! Dat waren de nummers waar ik ff snel op kon komen, zal na t weekend nog wat posten!
Vind Laktos ook erg fijn trouwens om zelf in een mix te gooien, wel alleen het echte deuntje om vervolgens iets lekker hards op te gooien.
Zijn er hier nog mensen die van plan zijn naar I Love Techno 2009 te gaan? Ik ben er vorig jaar geweest en het was super! Dit jaar zijn onder andere Boys Noize, The Bloody Beetroots, Proxy en Fake Blood bevestigd (more to come)
neh, vind het wel okee om naar te luisteren maar een hele dag is iets teveel van het goede. Geef mij maar Loveland
Je moet maar even het album Dancezone Volume 1 2009 checken. Daar staan ZEER lekkere tracks op... net zo lekker als die chick!
Zijn er hier mensen bekend met Juno Reactor? Ik zoek nog wat artiesten/acts in die richting. Heb via Last.fm al het een en ander gevonden, maar wil meer!
CD? Ze hebben zeven albums en tientallen mixes als mini-CDs of EPs uitgebracht! Ik zoek dus voornamelijk dingen in de richting van Shango en Bible of Dreams. Veel invloeden uit andere muzikale culturen, maar weinig teksten. Het Afrikaanse geschreeuw e.d. vind ik super, maar ik hoef geen Engelse meezingers (zoals op Gods & Monsters).
Ik ben nu trouwens 't nieuwe album van Deadmau5 (For Lack of a Better Name) aan het luisteren en die kerel is echt goed. Heerlijk album weer!