De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 8 jun 2009.

?

Eredivisie 09/10, wie gaat hem winnen?

1. Ajax

53,6%
  2. AZ

7,2%
  3. Twente

3,2%
  4. PSV

17,6%
  5. Anders, namelijk...

9,6%
  6. Feyenoord

8,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ok, Maar effe een vraagje in het algemeen, waarom hebben jullie feyenoord later pas toegevoegd aan de pol?
    Want toen had ik al gestemt op overig en nu kan ik dus niet meer op feyenoord stemmen:mad:

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik kijk zo de samenvatting van Groningen - Ajax. Gaf de dominantie van Ajax een goed beeld van de werkelijkheid? Vond de samenvatting erg overtuigend van Ajax.
    -Sulejmani ++
    -De Zeeuw ++
    -Rommedahl ++
    -Suarez ++

'T feit dat ze pas later zijn toegevoegd is toch voldoende antwoord op je vraag? :emo:

Laatst bewerkt: 2 aug 2009
  3. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord was teleurstellend, maar vorig jaar hadden we deze wedstrijd verloren. Cissé is echt een geweldige speler, heel erg nuttig aan de linkerkant, gaf een paar goede voorzetten en net-niet-assists. Goed, er moet nog veel veranderen, vooral in verdedigend opzicht, maar gelukkig is Feyenoord een van de zeven clubs die drie punten heeft. Ook is het goed dat onze concurrenten verloren/gelijkgespeeld hebben, dan bedoel ik PSV en AZ, in mindere mate Heerenveen.

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Concurrent NAC heeft ook maar gewonnen gelukkig ;) ADO zat er een paar keer dichtbij. Nouja, vorig jaar niet kunnen winnen, dus dit zijn alvast bonuspunten \o/

Ik vind eigenlijk dat Feyenoord niet in die poll thuis hoort. NAC, Groningen, Heerenveen en Utrecht staan er ook niet bij en ik denk dat die ploegen toch wel gelijkwaardig zijn en Heerenveen zelfs beter.

5. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar daar ben ik het echt niet mee eens. In elk opzicht is Feyenoord een grotere club als de clubs die jij noemt. Ook als het op kwaliteit van de spelers aankomt. De kans dat een club als Feyenoord kampioen wordt is vele malen groter dan clubs als NAC of Utrecht.

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Mee eens:)

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De kans dat Utrecht of NAC kampioen wordt is klein. De kans de Feyenoord kampioen wordt (dit seizoen) is een klein beetje groter, niet vele malen groter.

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou sorry hoor, maar als ik een weddenschap moet aangaan over welke van deze clubs binnen 5 jaar kampioen wordt dan zet ik toch echt me geld in op Feyenoord, en dat heeft niks met het feit te maken dat ik fan van ze ben.
    Dat heeft gewoon te maken met het feit dat de club veel meer potentie heeft, grootste aanhang, grootste stadion. Plus het feit dat we enorm veel goede jeugd hebben.

Ik durf te wedden dat Feyenoord hoger eindigt dan 3 van de 4 teams die hij gepost heeft.

9. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onzin inderdaad, NAC bijvoorbeeld is slechter, een veel minder getalenteerde ploeg. Ze mogen van geluk spreken dat ze tegen ADO speelden en niet tegen een club uit de traditionele top 3, die hadden er echt wel een aantal meer ingeschoten vandaag. Feyenoord is ook verder dan Heerenveen, een ploeg waarbij onze verdediging nog van het niveau Real Madrid lijkt. Aanvallend is het veel minder bij de Friezen dit jaar, na het verlies van Pranjic. Heerenveen is verre van beter en is van de door jou genoemde club misschien zelfs de minste, FC Utrecht heeft in aanvallend opzicht veel meer potentie en NAC heeft ook op aanvallend gebied een betere selectie. Alleen Beerens is erg goed, verder is het niet zo veel. Groningen was weinig vandaag, ik geloof niet dat zij het zo goed zullen gaan doen dit jaar. Feyenoord hoort gewoon in die poll thuis, door de historie en door de selectie die wij op het moment hebben.

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zeg het al weken, Ajax moet Honda halen. 6 miljoen en 15% bij doorverkoop. Vandaag weer bewezen dat hij het makkelijk aan kan.

Verder denk ik, en het is zo opportunistisch als de pest, dat als de selectie (of in ieder geval belangrijke spelers) fit blijft grotendeels Feyenoord mee gaat strijden om de eerste 5 plaatsen. Makaay gaat het denk ik niet maken dit seizoen en Hofland en consorten zijn al sinds jaar en dag dood gewicht. Denk dat als Tomasson fit blijft hij wel veel gaat scoren.

Verder hoop ik volgende week gewoon weer Aissati te zien! Mooie eerste speelronde.

11. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wat is Affelay toch een vervelend ventje zeg!

Honda vond ik echt fantastisch spelen!:)

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Je overschat Feyenoord nogal. Feit is dat ze de laatste drie seizoenen niet eens 5e zijn geeindigd, alleen maar lager. Wat dat betreft zitten ze gewoon in de middenmoot samen met NAC en Utrecht. Verbazingwekkend dat jullie de 4-0 nederlaag tegen NAC in de Kuip alweer zijn vergeten..

Die aankopen zijn IMO nou ook niet de spelers die Feyenoord terug naar het kampioenschap brengen. Been is geen tovenaar hoor, ook met NEC werd hij gewoon 11e.

Dit seizoen vind ik dat Feyenoord nog niet om de titel mee kan doen.

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Op basis van de afgelopen jaren is gewoon gebleken dat Feyenoord hetzelfde niveau heeft als de genoemde clubs, pak de ranglijsten er maar bij. NAC heeft het vandaag idd moeilijk gehad tegen ADO, maar ze hebben ook eenmaal die speelwijze. Vaak lijkt het slechter dan dat het is. En ik vind bijvoorbeeld het middenveld van Heerenveen beter dan dat van Feyenoord. Grindheim ontwikkelt zich steeds beter, vrijdag vond ik hem ook goed en Elm is ook een goede die regelmatig scoort. Svec is normaal gesproken ook een goede verdedigend middenvelder die weinig fouten maakt.

Feyenoord heeft ook de meeste supporters en is qua naam groter, maar dat is ook waarom ze in de poll staan en niet o.b.v. van kwaliteit. Als NEC bijvoorbeeld 2x 6e en een keer 7e was geworden de afgelopen 3 jaar hadden ze ook niet in de poll gestaan. Feyenoord nu wel, dat komt dus vanwege de naam. Maar dat ze sterker zijn dan de anderen in de poll geloof ik niet in.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Enoh zeker een +++ :)

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik erover nadenk, eerst stond Feyenoord op de plek van Twente in de poll. Toen had ik gezegd dat niemand toch op Feyenoord ging stemmen en toen had Cookie(volgensmij) Feyenoord veranderd in Twente hehehe }:] Later heeft Goiz Feyenoord er nog bij toegevoegd.

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Had rood moeten hebben. Vervelend ventje inderdaad, past niet bij zijn kwaliteiten.

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Al was het stiekem ook enigszins een schwalbe....actie blijft dom though. In mijn ogen terecht geel, geen rood.

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat?? Enoh was met afstand de slechtste man aan Ajaxzijde.

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen van de naam. De Guzman, Fer, Wijnaldum, El Ahmadi dat zijn echt geen slechte middenvelders. En kijk maar naar de laatste seizoenen. Ja Feyenoord deed het slecht, maar afgelopen seizoen waren we na de winterstop de beste ploeg geloof ik. En het seizoen daarvoor stonden we tijdens de winterstop eerste. Dus zo slecht is Feyenoord niet. Als alles meezit hebben we gewoon een goede ploeg met veel talenten. Enige zwaktepunt op dit moment vind ik Makaay. Cisse is een geweldige aankoop geweest.

Ik denk dat we zeker meer potentie hebben dan alle clubs die jij genoemd heb. Maar goed we zullen het eind van het seizoen wel zien.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sorry, maar ik vond Enoh goed spelen? Emanuelson vond ik daarin tegen zwak.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina