De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    100% waar. gek dat de top clubs dat niet zien. Hoop dat hij nooit in een Ajax Shirt te zien is

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Zie liever die Honda komen dan :9.

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Hertha wilt Sno inlijven op huurbasis :9, aldus de Telegraaf. Als dat zo is, ben ik blij. Verkopen die frikandel is nog beter.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    strik eromheen en een ton meegeven.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als we hem verhuren weten we dus zeker dat we nog niet van hem af zijn.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdeed, en ik hoef hem helemaal niet terug te zien ook al ontwikkeld hij zich bij Hertha. Misschien een optie tot koop erbij, voor de symbolische 1 euro :+

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Verkopen is altijd de beste optie maar ik denk niet dat er veel clubs zijn waar Sno heen zou willen die interesse in hem hebben. Als hij gewoon een redelijk goed jaar bij Hertha speelt heb je altijd kans dat ze hem kopen of dat er dan ineens een andere club is die hem wil hebben. belangrijkste is dat hij zich weer in de kijker speelt want als hij dit seizoen ook nog bij Ajax op de bank zit raak je hem denk ik nooit meer kwijt

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    bron: ED

Zou echt geweldig zijn:)! En een goede opvolger voor Afellay!! Laat maar komen die Honda!

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wie zijn die andere ploegen dan?

10. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    AZ en Twente hadden in ieder geval interesse. Feyenoord volgens mij ook, maar die kon/kan hem niet betalen.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat Afellay eerst moet vertrekken, anders kunnen ze hem niet betalen. Maar wie weet haalt PSV nog ergens geld vandaan.

12. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Hierin is wel duidelijk dat PSV niet die 10 miljoen wil betalen. Misschien regelen ze wel dat ze hem voor de heflt en dat VVV 30/40% van het bedrag waar PSV hem voor verkoopt krijgt. Dat zal dan wel op meer dan 10 miljoen bij elkaar uitkomen.. Ben benieuwd:)!

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    maar eh, dan kan vvv hem toch net zo goed houden en dan later 100% opstrijken.. of ben ik nou gek?

14. Boertje_PSV

Leuk Bevonden:
    11
    Maar niemand betaald meer of uberhaupt 10 miljoen voor een speler die net uit de Jupiler League komt. Bij een club als PSV, Ajax of een andere topclub wordt een speler sowieso al meer waard omdat die dan Europese ervaring krijgt, meer in de kijker speelt en bij een betere club speelt en kan er makkelijk zo'n 15/20 miljoen voor worden gevangen als die een paar jaartjes goed presteert.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, denk ook niet dat ze hiermee akkoord gaan. Hoe raar het ook is, een degradatiekandidaat die 10 miljoen vraagt.

16. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind het wel slim. Hij heeft nog een contract, en vvv wil hem het liefste houden. En als hij dit jaar zo blijft voetballen als afgelopen seizoen, komt er in de winterstop, of op het einde van het seizoen wel een ploeg wat 8 tot 10 miljoen wilt neertellen.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Clubs vragen sowieso tegenwoordig meer voor hun spelers. Waanideeën krijgen ze als ze naar de prijzen kijken die clubs als Real neertellen voor spelers.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    VVV houd volgens mij zelf weinig geld over want ze hebben hem niet zelf betaald maar is gefinancieerd. Weet het niet 100% zeker!

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    zo heb de voetbalzone poule wel lekker ingevuld, 3 perfecte uitslagen :+ sta 350e ofzo

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Klopt, het bedrijf van de voorzitter (Hai Berden?) heeft hem gefinancierd.

PSV kan Honda niet betalen zolang Affelay niet is verkocht. Ook met een speciale constructie vraag ik me af waar ze het geld vandaan gaan halen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina