[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009 (DEEL 2)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 21 jul 2009.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    En wat heeft hij de afgelopen drie jaar gedaan? Leuk plaatje van F1pulse. :)

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zou Ferrari hier blij mee zijn?

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga ervan uit dat ze hem toestemming hebben gegeven.

BTW, Massa is vandaag ontslagen uit het ziekenhuis.\o/:

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, maar als ie een crash maakt waar ie ook voor een tijd is uitgeschakeld zullen ze niet blij mee zijn.

6. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er trouwens nog best heftig uit bij massa

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Veel rijders en F1 rijders racen ook in andere klasses als F1 een pauze heeft, of 2 weken niet racen.
    Bourdais reed ook Le Mans. :)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

http://www.autosport.com/news/report.php/id/77532

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, maar op de één of andere manier vind ik rally dan net iets risicovoller! :+

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Piquet is nu officieel weg bij Renault, na een ruzie met Briatore.

En Schumacher mag niet testen met de F60, Williams houdt dit tegen omdat Alguersuari ook niet mocht testen voordat hij zijn debuut maakte. Hier kan ik wel inkomen, maar dat maakt het niet makkelijker voor Schumi.

11. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Beetje triest ook van Williams vind ik zelf. Toro Rosso koos er zelf voor om Alguersuari in te zetten ipv Bourdais. Ferrari is 'slachtoffer' van een crash en is verplicht een andere coureur in te zetten.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is blijkbaar niet alleen Williams

Maar ik vind het ook 2 totaal verschillende zaken. Torro Rosso die Buordais ontslaan of Massa die zonder eigen schuld niet kan rijden. Aan de andere kant snap ik ook wel weer dat vooral Red Bull iemand niet de kans wil geven om aan een auto te wennen. Schumacher is toch wel iemand die belangrijke punten bij Webber en Vettel weg kan halen

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Ferrari zal hetzelfde gedaan hebben. En als ik een ander team was zal ik het ook doen.

14. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de regelgeving aan het begin van het seizoen al idioot. Nu nog maar weer eens een duidelijk voorbeeld ervan. Testen is gewoon nodig in de formule 1 om het niveau hoger te houden. En ook om als er ongelukken gebeuren zoals bij massa je een testrijder in de auto kan zetten die ervaring heeft met de auto ipv een paar een rondjes te hebben gereden in barcelona. Maar ja dat is allemaal te duur. zo'n project voor kers op formule 1 wagens van 60 miljoen maakt niet uit maar testen mag niet:mad::x:confused:

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ferrari had ook een ervaren rijder er in kunnen zetten, ze kozen zelf voor Schumacher. Ik vind het niet triest en denk ook niet dat 'Schumi' het nodig gaat hebben.

Dat de Red Bull teams tegen zijn is logisch, want ze vroegen ook een testdag aan voor Alguersuari, maar die kregen ze ook niet.

16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een persbericht van Ferrari. :lol:

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bah wat zielig.

18. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0

als williams de test van alesguari tegen hield en nu weer zonder echte reden dan is het idd zielig!!!!! Ik had eerder verwacht dat een team als mclaren de zaak had tegen gehouden omdat ze redelijk competatief met ferrari zijn.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd van RBR begrijp ik het dan nog wel maar van Williams is het gewoon triest. Als Ferrari nu nog de Alguersuari test had tegen gehouden dan had ik ze nog gelijk gegeven maar dit slaat imo nergens op. Frank zal nog wel een beetje bitter zijn van '94

20. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn gewoon de regels punt uit. Als ik één team ken die altijd dwars is bij dit soort dingen is het Ferrari wel. Beetje kinderachtige reactie trouwens :')

Deel Deze Pagina