Eens ja, ik vind ninja gaiden ook erg tof, maar het is inderdaad net wat minder controleerbaar (lees eerlijk) als je tegen bosses vecht. Bij Ninja Gaiden moet ik echt items gebruiken om er doorheen te komen. In DMC is het perfect te doen zonder en dat is stylish.
En Powerslave, dat filmpje met echidna is echt tof zeg. Dat ik er nooit aan gedacht heb Devil trigger te gebruiken wanneer ze van bovenaf de grond in komt rammen. Kun je dus gewoon blijven staan en over in Maximum bet, daarna nog even een buster er tegenaan.\o/
Fantastische finish ook trouwens, echt cool.
ga ik ook nog even proberen.
Door deze shit krijg ik overigens nog meer zin in Bayonetta, maar dat word nog wat langer wachten helaas.
Edit:
Zit nu iets van 38 uur in de game, maar dat telt niet helemaal, want ik had er al een dikke 90 uur inzitten op de PS3 versie toen ik die verkocht en een elite met DMC4 terugkocht. Bij elkaar dus wel a-sociaal veel uren. gelukkig ging het op de 360 dus een stukkie sneller.
Op de PS3 heb ik hell and hell mode niet eens afgerond.
Over de twee versies heen vind ik overigens de 360 controller beter spelen. En dat terwijl ik hem express op de PS3 kocht toen vanwege de PS3 controller hehe.
De LT is net wat lekkerder voor die max-acts met Nero. Zit meer gevoel in de timing op de 360 controller.
Klik om te vergroten...