1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Devil May Cry 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 mrt 2008.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Okee mooi.Dan is het ff proberen als op level 101 kan komen:9
    Mission 6 is het super kut om een S te halen.
    je moet met het dobbelen een paar keer op rood gooien voor wat gevechten om je stijl op te krikken.
    Was je tijd en orbs wel een S dan?Want ze hoeven niet perse alle 3 een S te hebben.

2. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    had steeds S, B, S qua rankings. echt weinig stylish points dus.

had wel steeds op die blauwe vlakjes gedobbeld voor extra orbs ,maar geen rood nee. Nog even proberen, bedankt voor de tip.

de meeste S rankings die ik heb komen ook niet voort uit driemaal S ranks hoor. meestal twee keer S en een keer A. in combi met geen items gebruiken is dat volgens mij altijd goed voor een S rank voor het hele level.

3. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Klopt.
    Maar je moet wel een goede score halen voor een S rank.
    Tijd en orbs is het niet alleen.
    probeer dus niet dood te gaan en ook helemaal geen items te gebruiken;)

4. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ben vandaag eindelijk weer eens begonnen te S ranken op DMD.
    Moest weer ff wennen maar gaat nu weer lekker.
    Heb alleen veel moeite met die klote Chimera Assault elke keer..
    Wat is jouw tactiek tegen die beesten?
    Is voor mij eigenlijk de enige vijand waar ik nog mee loop te kutten vanwege die messen op hun arm.

Bijna alle Nero's levels nu met een S:b:
    Heb net ook ff Chapter 10 ff geoefenend tegen Dante als ik straks de BP ga doen.
    Vind Dante echt een eitje nu.Word amper geraakt.
    Dus dat komt wel goed als eenmaal level 101 haal;)

Credo blijft de tofste eindbaas Imo:b:

5. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    als je die glitch (weet anders niet hoe het te noemen) met gunfire gebruikt tegen Dante is het inderdaad een eitje. Had in het begin ook altijd het meeste moeite met hem. Maar goed het is single player en de tegenstanders houden ook niet in, dus dan grijp ik alles aan om ze te vermorzelen haha!*)

die Chimera assualt zijn inderdaad zeer irritant. Wat ik altijd doe is charge shot 3 met Nero en dan vallen ze op de grond met de messen enige tijd ingetrokken. Even een klein combo met hopelijk (lukt niet altijd) een Max Act aanval en weer opnieuw een charge shot voordat de messen terug komen.

Met Dante is het gewoon een kwestie van leip heen en weer springen en charged shotgun shots spammen. Als de messen weg zijn ofwel devil trigger en dan stinger spammen. Of Real Impact gebruiken. Dat laatste doe ik overigens alleen bij de laatste uit een groep, want je staat te lang op te laden als er meerdere rondlopen. Maar je vroeg dit voor Bloody palace neem ik aan? Dan gebruik je sowieso liever Nero toch? (ik begin er in ieder geval niet eens aan met Dante.)

Credo is inderdaad wel de tofste eindbaas. Het is zo jammer dat hij niet terugkeert in mission 19. Ik bedoel dat eerste gevecht in de missie had ook gewoon een bossfight moeten zijn en klaar is/was Kees! Deze missie komt nog het meeste in de buurt van een boss-rush mode, dus die speel ik nog wel eens voor de lol door om te rammen op eindbazen. ( Zou trouwens een awesome DLC geweest zijn, zo'n boss rush mode.\o/)

Ben overigens ook wel fan van Agnus, gewoon omdat je die zo onwijs hard en (voor hem) kansloos in elkaar kan rammen. Heerlijk!

EDIT: en ook gehaald in de tussentijd:
    Devil May Cry 4
    720 van 1000 [​IMG]
    39 van 46 prestaties (84%)

A Throne of Glory
    Clear all game modes.
    50 [​IMG] (30-7-2009)

Tonight, We Dine in Hell
    Clear all missions in Hell and Hell Mode.
    10 [​IMG] (30-7-2009)

Red Orb Millionaire
    Acquire 1,000,000 Red Orbs.
    40 [​IMG] (8-7-2009)

Nu alleen nog S ranken en items scoren! Ben halverwege met de items, maar moet nog wel redelijk wat S ranks halen op de missies.

Laatst bewerkt: 4 aug 2009
  6. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ik heb Dante geprobeerd met die gun trick toen maar bij mij werkte het niet echt hoor..
    Ik doe het gewoon op me eigen manier..
    Gaat me veel beter af;)
    Bedankt voor de tip voor de chimera.
    Ik vroeg het niet perse voor de BP maar voor DMD mode.
    Echt kutbeesten zijn het
    Als je niet oppast ben je zo dood.

Boss Rush zou wel vet zijn geweest..
    Er gingen eerst wel geruchten dat zoiets zou komen als DLC maar dat ik er nooit gekomen.Maar wat je zegt,Chapter 19 is bijna hetzelfde;)
    Je gaat ook goed met de achievements.
    Lekker hoor.Straks haal je me nog in:9
    Hoeveel uur zit je al in de game?

Credo had ook wel in M 19 gemoeten ja maar hij is niet echt slecht he.
    Ik ben niet echt een fan van Agnus.
    Wel toffe battle maar vind het de minst leuke.:b:

Credo en Echidna zijn het tofste vind ik

Deze is echt snel Damn}:]

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Oh Powerslave wat zit je me nou weer lekker te maken. Begin er weer helemaal zin in te krijgen. :9

8. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    ja lekker he:9
    Dan begin je er toch weer aan want ik zie dat je nog super veel moet:b:

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja een beetje teveel. Maar als ik zo die filmpjes zie, dan zie ik dat ik helemaal geen controle heb over m'n aanvallen. Dus dat ga ik denk eerst maar ff leren.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    leuk dat dit topic weer actief is.

Ik vind DMC nog steeds de beste hack and slash.

NG heeft ook veel fans maar daar mis ik de controle die je hebt in een gevecht. Bij NG moet je continue dodgen en springen om dingen te ontwijken die je niet ziet aankomen.

Bij DMC kun je dodgen als je een aanval ziet en is het makkelijker als je de vijanden goed kent om de controle te behouden

11. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Eens ja, ik vind ninja gaiden ook erg tof, maar het is inderdaad net wat minder controleerbaar (lees eerlijk) als je tegen bosses vecht. Bij Ninja Gaiden moet ik echt items gebruiken om er doorheen te komen. In DMC is het perfect te doen zonder en dat is stylish.

En Powerslave, dat filmpje met echidna is echt tof zeg. Dat ik er nooit aan gedacht heb Devil trigger te gebruiken wanneer ze van bovenaf de grond in komt rammen. Kun je dus gewoon blijven staan en over in Maximum bet, daarna nog even een buster er tegenaan.\o/
    Fantastische finish ook trouwens, echt cool.

ga ik ook nog even proberen.:D

Door deze shit krijg ik overigens nog meer zin in Bayonetta, maar dat word nog wat langer wachten helaas.

Edit:
    Zit nu iets van 38 uur in de game, maar dat telt niet helemaal, want ik had er al een dikke 90 uur inzitten op de PS3 versie toen ik die verkocht en een elite met DMC4 terugkocht. Bij elkaar dus wel a-sociaal veel uren. gelukkig ging het op de 360 dus een stukkie sneller.
    Op de PS3 heb ik hell and hell mode niet eens afgerond.
    Over de twee versies heen vind ik overigens de 360 controller beter spelen. En dat terwijl ik hem express op de PS3 kocht toen vanwege de PS3 controller hehe.

De LT is net wat lekkerder voor die max-acts met Nero. Zit meer gevoel in de timing op de 360 controller.

12. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Precies.
    Ik vind DMC 4 ook vele malen beter dan NG.
    DMC 4 is zowiezo voor mij de beste game op de 360.
    Ik gebruik ook nooit items.
    Als je beetje goed word en de levels kent heb je die ook echt niet nodig.
    Hoewel het erg pittig is op DMD}:]

Kut dat Bayonetta is uitgesteld.
    Was denk ik ook een game geworden waar je minimaal 150 uur in moet stoppen om alles te kunnen halen:9

Ik zit nu trouwens bijna op de 120 uur.
    Ja,die boss battles blijven gewoon zo vet.
    Hoe vaak je de game ook speelt,je leert ook steeds wat nieuws..
    Vooral die Speed battles filmpjes vind ik indrukwekkend altijd;)

Check hier wat filmpjes.Echt ziek sommige;):b:

DMC 4 - Defeating Berial in 47 Secs on DMD - Nero

Devil May Cry 4 : Dante vs DMD Berial in 30 Seconds

Devil May Cry 4 - DMC4 DMD Bael No Damage

DMC4 Dante VS Dagon (16 Second/No damage)8)

NERO V.S ECHIDNA(1m13s DMD mode)

DMC4 Dante VS Echidna (29Second/No damage)

DMC4 NERO VS Dark knight(Credo)(1m02s for DMD)

DMC4 Dante VS Credo(33Second/No damage)

DMC4 Dante VS Angelo Agnus (32 Second/No damage)

DMC 4 - Nero vs His Holiness Sanctus on DMD8)8)

Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  13. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Tja, dan haal ik toch net iets meer "mileage" uit mijn spel. Damn wat zijn die gasten snel zeg. Met Dante wist ik wel dat het zo snel kon vanwege zijn real impact.

Maar dat die maximum bet van Nero zo vaak ingezet kan worden is nieuw voor me. En toch weer de nero vs credo fight die het beste is natuurlijk:thumbs:

hoewel het ook wel eens leuk is een dante vs Credo te zien vanuit bloody palace.

14. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Waar speel jij lekkerder mee dan?
    Ik met Nero.
    Kan het wel met Dante maar vind het toch minder fijn.
    Hoewel jij wel vele malen sterker is dan Nero als je weet hoe je hem moet gebruiken:b:

15. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Nero speelt veel en veel lekkerder dan Dante vind ik (die devil bringer is de uitvinding van de eeuw)

Op zich wel grappig, want ik was nog hevig pissed toen tijdens de ontwikkeling van DMC4 bekend werd gemaakt dat je niet alleen met Dante zou spelen.
    Als fan van deel 1 en 3 (wat zeg je? was er ook een deel 2}:]) zag ik het al weer helemaal mis gaan, maar nu zou ik weer pissed zijn als je in deel 5 niet met Nero speelt. Van mij mag Dante met pensioen.

daarover gesproken Capcom, wordt het niet eens tijd voor een mooie aankondiging omtrent DMC5?

16. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Ze zouden weer een deel maken als deel 4 goed zou verkopen..
    Ik had een paar pagina's trg een bericht neergezet over de verkoopcijfers en die waren meer dan goed..
    Ik hoop echt dat in 2010 een nieuw deel gaat uitkomen.
    En met dan Nero en Dante weer.
    En misschien met vergil waar ik veel over hoor van fans dat die trg moet komen..

Ik heb zelf nooit de andere delen gespeeld jammer genoeg want ik had geen PS 2.Zou best wel eens deel 1 en 3 willen spelen.
    Maar door Nero vind ik de game eigenlijk zo tof.
    Devil Bringer fucking Rules!_O_

Toch snap ik niet dat veel fans die de vroegere delen gespeeld hebben Nero erg haten.

17. Porunga NL

Leuk Bevonden:
    17
    Is gewoon overdreven fanboy-ism. Ik was ook verbolgen, maar kon me er al snel overheen zetten toen ik dat Max-Act systeem doorkreeg en de devil bringer begon te gebruiken. Nu wil ik niet anders meer.

Ik heb zelfs liever een game met alleen maar Nero, maar dat zal wel niet gebeuren denk ik. Kost teveel klanten.
    Goed Dante mag in de cut-scenes spelen, want hij is wel cooler en grappiger dan die emo-Nero, maar gameplay-wise wint Nero dik.

Als je ooit nog goedkoop een PS2 en DMC1 en 3 kunt scoren moet je het zeker doen. Zolang je maar geen graphics-hoer bent (zoals ik:9) dan ga je aan die games ook nog veel plezier beleven. Enig probleem zou zijn dat je naar mijn mening de beste uit de serie, deel 4 al gespeeld hebt en het daardoor alsnog tegen kan vallen.

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Dit topic heeft me ook weer lekker gemaakt om te beginnen. Was nog maar halverwege met devil hunter, nu bijna uitgespeeld daarop :). Ben het alleen weer helemaal verleerd, gelukkig is devil hunter niet moeilijk.

Zelf heb ik alleen deel 1 gespeeld, en een stukje van deel 3. Deze DMC ben ik ook voornamelijk gaan spelen door het fantastische eerste deel, die staat zeker in de top 10 favoriete spellen :).

19. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    :lol:
    Ik maak opeens iedereen lekker om weer de game te gaan spelen:thumbs:

Ik vind de afwisseling wel tof hoor tussen Nero en Dante.
    Het is niet dat ik alleen Nero tof vind.
    Hoop alleen in deel 5 dat er meer verschillende gebieden zijn en veel meer bosses.

want dat is eigenlijk me enige minpuntje.
    3x tegen dezelfde vijanden is toch minder leuk.

Vind je Nero emo dan?
    Vind ik echt wel meevallen.
    Hij toont teminste emoties wat Dante nooit doet.
    Dante is wel veel grappiger met zn one-liners:b:

Nee, ik ben geen graphicshoer.
    Gaat mij om de gameplay.
    Daarom speel ik ook nog vaak op de oude consoles.:9

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik ben ook weer even verder gegaan vanmiddag. Wel op het makkelijkste niveau, want ik ben dus echt slecht in DMC4. :+ Ben nu weer in het bos, en het is weer zo tof als eerst! Tussenfilmpjes zijn echt te tof en Nero is echt een held.

Deel Deze Pagina