Dit las ik:
•It’s Yours Forever! – As with other Xbox LIVE content, Games on Demand titles are linked to your Xbox LIVE account, so you can delete and re-download anything you have already purchased to the same console or another console.
Blijkbaar kan je het wel downloaden op een andere console.
Helemaal duidelijk is het mij niet wat dat betreft. Mijn vrouw en ik hebben beide een xbox, die van haar staat in de huiskamer en daar gamen we met zn tweeën op (arcade).
Ik zou het handig vinden wanneer de games die ik op mijn xbox met mijn gamertag ook door haar kunnen worden gespeeld.
Nu omzeil ik dit maar en kopen we alle arcade games op haar gamertag. Als ik de arcade games wil spelen die ik al op mijn tag gekocht heb, klik ik mijn harde schijf op haar xbox.
Is het eigenlijk mogelijk om je gamertag op 2 xboxxen tegelijkertijd te hebben of gaat live dit tegen?
Als ik mn gamertag zou recoveren op haar xbox bijvoorbeeld, kan ik dan gewoon op mijn xbox ook spelen? Dat ik niet tegelijkertijd aangemeld kan zijn dat lijkt me logisch, maar als ik me gewoon uitlog en later mijn xbox weer aanzet krijg ik dan een probleem?
Eigenlijk durf ik niet zo goed, ben als de dood dat er wat verkeerd gaat.
Klik om te vergroten...