1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Games on Demand

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 jun 2009.

  1. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Downloaden is voor mij iig de toekomst! Je wilt niet weten hoeveel spellen ik kwijt ben geraakt...
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Of ze hebben de prijs omhoog gegooid of ze hebben nog geen keuze gemaakt over de prijs of niet alles zal het zelfde gaan kosten.:9
    In het filmpje in de startpost is te zien dat een Lego game 'maar' 1600 [​IMG] kost ($19,99)

    Dat is iig al veel beter dan 2400 [​IMG].
     
  3. Yaron

    Yaron <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    2400 = 20 euro als je paypal hebt en niet dom bent, dus ik vind daar niks mis mee. 1600 punten is alleen maar nóg beter.
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad. Als dit de prijzen worden, zou dat erg mooi zijn.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik had onlangs 2100 punten oid voor een eurootje of 18. Dit zal wel erg mooi nieuws zijn :)
     
  6. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarvoor heb je op xbox.nl een licensie overzetformulier.

    Ik ben wle geïnteresseerd in GoD :D
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dit las ik:
    •It’s Yours Forever! – As with other Xbox LIVE content, Games on Demand titles are linked to your Xbox LIVE account, so you can delete and re-download anything you have already purchased to the same console or another console.

    Blijkbaar kan je het wel downloaden op een andere console.

    Helemaal duidelijk is het mij niet wat dat betreft. Mijn vrouw en ik hebben beide een xbox, die van haar staat in de huiskamer en daar gamen we met zn tweeën op (arcade).
    Ik zou het handig vinden wanneer de games die ik op mijn xbox met mijn gamertag ook door haar kunnen worden gespeeld.
    Nu omzeil ik dit maar en kopen we alle arcade games op haar gamertag. Als ik de arcade games wil spelen die ik al op mijn tag gekocht heb, klik ik mijn harde schijf op haar xbox.

    Is het eigenlijk mogelijk om je gamertag op 2 xboxxen tegelijkertijd te hebben of gaat live dit tegen?
    Als ik mn gamertag zou recoveren op haar xbox bijvoorbeeld, kan ik dan gewoon op mijn xbox ook spelen? Dat ik niet tegelijkertijd aangemeld kan zijn dat lijkt me logisch, maar als ik me gewoon uitlog en later mijn xbox weer aanzet krijg ik dan een probleem?

    Eigenlijk durf ik niet zo goed, ben als de dood dat er wat verkeerd gaat.:+
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het werkt het zelfde als met DLC op de ene xbox kan je deze ook off-line spelen op de andere moet je ingelogt zijn op xbox live
     
  9. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    Laatste keer dat een maat bij mij bleef slapen bracht hij zijn HDD om gears 2 uit te spelen. Hij was al begonnen dus gingen we verder, maar voor de achievements had ik mijn GT daarop recoverd. Nadat we het uitgespeeld hadden deed ik mijn eigen HDD in mijn xbox en moest ik de GT weer recoveren maar dan op mijn eigen HDD

    Ik denk dus dat als je nu je GT gaat recoveren op een andere HDD, hij gewist word van de jouwe(oude hdd). Tenminste dat lijkt me, ik kan het ook verkeerd inzien. Het was enkele maanden geleden toen ik dit allemaal heb gedaan :)
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Maar als ik een arcade game koop op haar xbox met mijn gamertag, dan kan zij die later niet spelen op haar gamertag op diezelfde xbox?


    Ah oke, thanks.
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @RYU klopt als een bus. De beste oplossing is het gebruik maken van een Memory Unit ... heb je toch al bij je arcade zitten (dus je hoeft voor je vrouw alleen een HDD aan te schaffen)

    Het beste kan je je content kopen op je vrouws xbox met jouw account. Dan kan zij deze gewoon op die xbox off-line spelen en als je op je andere xbox live hebt dan kan je deze ook op jouw xbox zonder problemen spelen (je moet dan wel op live aangelogt zijn)

    Zij kan gewoon de content spelen op de xbox waar de content gekocht is
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2009
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    het gebruik maken van een mu is idd een aanrader. Recoveren duurt langer en langer naarmate je account groter wordt. Het recoveren van mijn account duurt een klein uur. Met een mu is het een kwestie van een paar seconde waarin je je account overzet.
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt beide.
    Ik zal de volgende arcade game op mijn tag op haar xbox kopen Fardo!


    Recoveren duurt een uur??? Holy Mozes zeg!

    Ja ik heb zeker 3 memory cards, dus dat is geen probleem. Heb 2 arcades gekocht nadat mn launch kaduuk ging. De oude 20GB zit op de xbox van mn vrouw en ik heb een 120GB gekocht.

    Heb daar nog geen 40GB meer van over en dan zijn de Games on Demand er nog niet eens!
     
  14. ShiftyInc

    ShiftyInc X360 Game Collector

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Recoveren gaat met de nieuwe update ook een stuk sneller. Heb de pre update en het duurt nu echt iets van 20 seconden en mijn account is groot dus dat is zeker een verbetering.
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Vreemd genoeg kan ik Braid niet spelen op mijn xbox met mn gamertag, terwijl ik m wel gekocht heb op mijn gamertag maar dan op de xbox van mn vrouw.

    Hij blijft aangeven dat het een trial is. Bovendien waren mn saves pleite van die game :mad:
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    First batch of Xbox 'Games on Demand' titles revealed


    Can't be bothered to drag yourself to the nearest brick-and-mortar to pick up your Xbox 360 games? Don't worry, you won't be penalized for your sloth -- this coming Tuesday, the first batch of 21 titles will be added to the Games on Demand service, a new feature in the anticipated dashboard update. There are no costs attached to these titles yet, but Microsoft says they'll be similar in price to their tangible counterparts.

    We've got the full list of games posted after the break -- highlights include Mass Effect, Assassin's Creed, Elder Scrolls IV: Oblivion, and ... Viva Piñata. What? We love ambulatory piñatas! Deal with it.
    • Assassin's Creed
    • Need for Speed: Most Wanted
    • Burnout Paradise
    • Perfect Dark Zero
    • Call of Duty 2
    • Prey
    • Elder Scrolls IV: Oblivion
    • Rockstar Games Presents Table Tennis
    • Fight Night Round 3
    • SEGA Rally
    • Kameo: Elements of Power
    • Test Drive: Unlimited
    • LEGO Star Wars: The Complete Saga
    • Tom Clancy's Rainbow Six Vegas
    • Mass Effect
    • Tomb Raider: Legend
    • Meet The Robinsons
    • Viva Piñata
    • MX vs. ATV Untamed
    • Viva Piñata 2: Trouble in Paradise
    • Need for Speed Carbon
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ouwe meuk,.. en deze krijgen allemaal dezelfde prijs?
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Van die games zijn alleen deze games interessant:

    Burnout Paradise
    MX vs. ATV Untamed
    Viva Piñata 2: Trouble in Paradise

    Voor de rest niet echt iets..
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zal vast hiermee hebben te maken:

    en 'There are no costs attached to these titles yet,' ;)

    Ik ben iig al blij met deze ´ouwe meuk´. Zitten titels tussen die ik best wel weer eens wil hebben.

    edit: Ze houden iig nog 6 titels achter. :p
    [​IMG]

    Crackdown... Bioshock... Civilization... Sonic... Dirt...
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2009
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    maar t zijn ook veelal titels die je voor een paar tientjes online kunt kopen, ben benieuwd wat ze moeten gaan kosten
     

Deel Deze Pagina