Was nog niet wedstrijdfit. Net zoals pique,ammi en waterman. Rankvic viel nog uit. Speelde dus met een 2e verdeding. Vooral de 2e backs zijn niet zo goed. Toch zat kansen gehad om te winnen van Nac. VVV zondag hoop ik dat iedereen weer is fit word anders word het niks!
Wow, NEC zoekt een aanvaller, en Feyenoord wil wel meewerken! Laat Slory lekker in Nijmegen zijn oude vorm terugvinden .
Ik ben blij voor Huntelaar. Is hij eindelijk weg bij dat vreselijke Madrid, dat toch alleen maar om grote namen geeft. Ik denk dat hij daarnaast ook veel beter in Italië past qua speelstijl.
Mee eens, hopelijk kan hij veel leren van F. Inzaghi. Wat was die man toch een fenomeen in zijn glorie jaren. Je zag hem hele wedstrijden niet maar wist er altijd wel een paar erin te prikken.
Inzaghi is de koning van de lelijke goals. Reboundjes, intikkertjes etcetera. Maar hij scoort ze wel natuurlijk. En aangezien er geen jury zit bij het voetbal telt een mazzelig intikkertje net zo veel als een schitterende omhaal met driedubbele schroef
Ja, een typische Italiaanse spits. Gevaarlijk in de 16 als hij de bal heeft. Maar daar buiten is hij niet veel waard. Zo eentje heb je wel liever naast je dan tegen je
Ik kon me altijd kapot irriteren aan pipo. Altijd als ik naar hem kijk dan vind ik het zo'n beperkte voetballer,.. maar hij is zo listig als wat en maakt ze wel... Een fan zal ik nooit van hem worden maar iemand die zoveel goals maakt op het hoogste niveau verdient respect, ook al is het de wereldkampioen zuigen.
Tja Inzaghi heeft voor een vrij beperkte voetballer toch een hele mooie carriere. Daar heb ik wel bewondering voor alleen heb ik echt altijd braakneigingen als ik zijn arrogante kop op tv zie
Hoe moet Ajax het salaris van Chivu betalen? Zie hem sowieso niet willen inleveren. Wat verdient hij eigenlijk? Ik ruik onzin.