1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Virus outbreak] H1N1

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heroic, 27 apr 2009.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    WAAA!!!! dat is redelijk dichtbij. I am so scared.
    Wat een mediahype was dit zeg.

     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bilthoven noo, straks maar even omfietsen richting het HU.

    Edit: Of zit het RIVM in Bilthoven?
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2009
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nu je het zegt. ;)
    Misschien is het wel Leusden waar die vrouw vandaan komt. WAAA!!! de onzekerheid.
     
  4. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Bron.

    Na een tijdje er weinig over gehoord te hebben komt het weer terug in het nieuws. Weer die geruchten over het uitroepen van een pandemie zodat er overal weer paniek komt.
    Ik weet niet echt wat ik er van moet denken. Het zal vast allemaal wel goed komen.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Zanger Thomas Berge heeft de Mexicaanse griep opgelopen. Hij is onmiddellijk in quarantaine geplaatst en heeft al zijn geplande optredens moeten cancelen.

    Volgens zijn manager is de Twentse zanger zich doodgeschrokken. "Toen hij terug kwam van vakantie uit Spanje voelde Thomas zich al niet lekker. We hebben de dokter gebeld, maar die vertelde dat het geen Mexicaanse griep kon zijn omdat de zanger nog geen koorts had."

    De gevreesde koorts kwam dus toch opzetten. De 19-jarige Berge slikt geen medicijnen tegen het mogelijk dodelijke virus.

    bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/varkensgriep/2009/08/thomas_berge_heeft_mexicaanse.html
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    AD.nl
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Is er nog steeds nieuws over dit griepje?

    Ik vind dit toch echt iets vreselijker als het zou uitbreken ipv zo'n gehyped griepje:

     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    nope is voor eerst dat ik ervan hoor nu.
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Die Chinezen zijn wel goed bezig hoor met hun cordon! :thumbs:
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is zich doodgeschrokken. Och, arme jongen. :emo:
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie is Rick Berger? 8)
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan merken dat het komkommertijd is in Hilversum , wordt dood gegooid met het nieuws dat Thomas DE griep heeft :mad:
    Zelfs is het frontpage nieuws bij RTVoost.
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu klopt het O-)

    Mwja hij had ook een vakantie in het buitenland dus het is te verwachten...wat ik wel eng vind is dat gewoon tot nu toe ALLE mensen die hier dan weer terug komen er HIER achter komen wat ze hebben. Alsof ze te lui zijn om in het buitenland even de dokter te bezoeken
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Monteur weigert grieppatiënte
    Een Arnhemse vrouw die geveld is door de Mexicaanse griep, zit al dagen zonder warm water.

    Volgens de vrouw weigert haar installatiebedrijf langs te komen, omdat de kans op besmetting te groot is, aldus Omroep Gelderland. Tot op het hoogste niveau is het verzoek om reparatie besproken, maar vooralsnog geweigerd. De cv-installatie van de vrouw sneuvelde enkele dagen geleden. Het installatiebedrijf wilde niet reageren.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan laten ze de vrouw even in een ziekenhuis en dan repareren ze dat ding en laten haar er weer in...jezus...
     
  18. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wat ik niet snap is dat deze ziekte nog steeds zo gehyped wordt terwijl een van de meest gevaarlijke ziektes ter wereld zojuist is uitgebroken in China ..
    Hoewel die Chinezen dat toch maar mooi even hebben opgelost met hun quarantaine ;)
     
  19. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Al die overdreven aandacht, typisch de media. Ik zou zelfs zeggen, laat iedereen het krijgen nu het nog een ongevaarlijk griepje is in de zomertijd. Het zou pas zorgwekkend worden als het gemuteerd en tamiflu-resistent wordt doordat iedereen dat gaat slikken alsof het snoepjes zijn, gecombineerd met het natte weer van oktober (en daardoor meestal minder weerstand).
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Inderdaad, stel je voor dat de longpest dichterbij komt. Nou dan kruip ik m'n kelder in en ga ik niet mee rnaar werk! :eek:

    Mexicaanse griep is tegenwoordig leuk om te hebben want dan kan je nog in het nieuws komen :+.
    Plus goede versiertruc jwz.
     

Deel Deze Pagina