.
Even voor de duidelijkheid bedoel je dat jouw vakken die je had in HBO-recht over het algemeen moeilijker waren dan de vakken in het eerste jaar van MER?
Het is en blijft natuurlijk wel voor iedereen anders. De een vind dit moeilijk en de ander iets anders. Sommige mensen kunnen of willen totaal geen wiskunde. Terwijl iemand anders weer het niveau van Einstein heeft
.
Ik heb geen recht van spreken over hoe moeilijk recht al of dan niet is. Maar
denk dat het inderdaad wel dieper op de stof ingaat dan vakken van de MER in het eerste jaar.
Ik denk dat je bij MER ook meer verschillende soorten vakken krijgt ( van recht naar M&O naar administratie en economie) en je daarom meer basic stof krijgt in het begin.
Misschien dat ik verkeerd overkwam. Want met later bedoelde ik vanaf het derde jaar
.
Neemt niet weg dat een vriend van mij zo door die opleiding is gewalst hoor haha. MER bij Inholland is heel goed te doen als je naar de lessen gaat. Dan hoef je niet echt heel veel te leren voor de tentamens.
Zo is het ook zo dat die leraren op Inholland ( bij veel verschillende opleidingen) redelijk lui zijn in het maken van het tentamen.
Zo zal je soms gedeeltes of zelfs hele proeftentamens zien terugkomen in de echte tentamens. Dit gebeurd sowieso bij INholland Den Haag, Rotterdam en bij de opleidingen MER, Communicatie en Entertainment Management en Communicatie.
Met alle respect terug
.
Klik om te vergroten...