[Studeren] HBO vs. Universiteit

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Reckuuza, 7 aug 2009.

1. RadicalFriend

RadicalFriend Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb rechten gestudeerd op de universiteit. Die studie is echt prima te doen.
    Bovendien heb je met name in de eerste 2 jaar veel verplichte mentor- en werkgroepen. Daar leer je ook de manier van studeren die voor de uni noodzakelijk is.

Als je het kunt, zou ik zeker voor de uni kiezen.
    Groet, mr. RadicalFriend

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.969
    Welke universiteit?
    Jah en of ik t kan..voor vwo heb ik amper wat gedaan..ik weet niet hoe hoog nou precies het niveau van een uni is. Leren gaat me altijd wel goed af enzo.

3. RadicalFriend

RadicalFriend Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erasmus Universiteit.
    Ook ik deed weinig tot niets op heb VWO. Universiteit vooral even blokken voor tentamenweek, voor de rest ook erg relax. Het niveau van de uni moet je echt niet overschatten.
    Als leren je redelijk goed af gaat en je meedoet tijdens werkgroepen etc zijn tentamens echt prima toe doen.

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Het moeilijkste aan de universiteit is vaak juist dat je je mentaliteit moet veranderen. Je moet wel dingen gaan doen op het hoger onderwijs.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik hoorde juist dat, iig wat Rechten betreft, de VU een betere school is. De VU zou betere docenten hebben en beter aangeschreven staan. Jij verteld echter weer het tegenover gestelde. Heb jij het ook alleen van horen zeggen?

6. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0