Klopt. Een ruime overwinning op RKC is niet wereldschokkend, Suarez die zich tegen zo'n tegenstander uitleeft is niet wereldschokkend. Ajax bovenaan is tegenwoordig wel weer wereldschokkend, maar vorig jaar stond ook ADO na twee wedstrijden bovenaan Studio Voetbal vind ik overigens een prima programma. Kan altijd wel genieten van Hugo Borst, Yoeri en Jan Mulder. Lekker kritische noten. De snor en zijn maatje Genee kan ik weer niet uitstaan. Maar Van der Gijp en Hans Kraay jr. slaan toch echt alles.
Ik vind een bloedeloos gelijkspel tussen Twente en PSV ook niet echt wereldschokkend. Toch ging het daar de hele tijd over. Geef mij maar Voetbal International, die zijn tenminste echt. Jack van Gelder die bij iedereen loopt te slijmen en er alles aan doet om anti-Ajax te lijken, alleen Borst zegt waar het opstaat(al overdrijft hij dan weer). Genee en Derksen vind ik gewoon een geweldig duo, hoe ze elkaar telkens afkraken. Die Van der Gijp had ik het eerst niet zo op, maar hij zegt toch vaak wel zinnige dingen. Hans Kraay Jr. is wel een drama, ja.
Bij het kijken naar Studio Neus val ik altijd in slaap. Het gaat vaak nergens over en ze lullen 3x in de rondte. Alleen als ze een leuke interessante gast hebben vind ik het wel leuk om te kijken wat hij te zeggen heeft, Hugo heeft dan ook wel eens wat leuks te zeggen. Maar als het dan weer verder gaat over andere zaken dan de gast, dan haak ik af omdat ze het over dingen hebben die al zo vaak gezegd zijn.
Van der Gijp is ook gewoon een balletje. Zelf kijk ik eigenlijk niet zoveel praatprogramma's. Genee vind ik een idioot, dus VI valt af. En ik probeer ook gewoon lekker m'n eigen mening te vormen.
De Eagles hebben hun jeugdopleiding opgeheven. Lopen hier nu aardig wat "talenten" van FC Twente rond. Maar FC Omniworld was afgelopen vrijdag erg zwak, die kunnen het inderdaad nog wel eens lastig krijgen. Op hoeveel contractspelers zit Fortuna op dit moment eigenlijk?
15 ja. Iwan Redan wou zelf graag naar Fortuna, maar is niet tot een akkoord gekomen. Beetje jammer, want hij wou zelfs op een amateur contract komen. Redan is nu op proef bij Fc Zwolle.
Dat jij Ronald Waterreus vrij neutraal noemt, vind ik dan weer een beetje raar. En er stond trouwens een smilie bij die opmerking, waarom je die weghaalt snap ik niet. Het was namelijk meer grappig bedoeld.
Nee, Ronald Waterreus is niet neutraal, en Youri, Borst en Sjek ook niet. verkeerde woordkeuze inderdaad: objectief. Overigens was er bij mij ook een nuance te vinden die je over het hoofd hebt gezien. Er stond namelijk 'vrij' voor. Ze laten hun mening in ieder geval niet kleuren door hun clubvoorkeur, laat ik 't dan zo zeggen Die smiley had ik niet meegekregen. Ik dacht al; wtf
Speelde Norwich City een paar jaar geleden niet in de Premiership? EDIT/ Ja dus, in 2004-2005. Die zijn dan fors weggezakt
Beetje zwak om dan meteen je seizoenskaarten te verscheuren, het is toch leuk om fan van een club te zijn of ze nou winnen of verliezen. Tenminste ik zou altijd achter mjin club blijven staan.
Een successuporter koopt geen seizoenskaart van 300 euro nog wat. Die gasten werden gewoon even helemaal gek lijkt mij. / Oh, je hebt je bericht al verandert.
Ja, ik dacht net al. Ze kunnen geen successupporters zijn, want Norwich is er helemaal doorheen gezakt . Toch zullen zulke acties Norwich niet helpen om de goede vorm te pakken te krijgen, blijf het crap vinden.
Ik vind die praatprogramma's ook altijd wel leuk. Vooral als er af en toe enkele interessante nieuwtjes voorbij komen. Zo kwam paar maanden geleden voorbij dat Feyenoord enkele jaren terug Yaya Touré van Beveren kon overnemen. Wotte vond hem niet goed genoeg, maar iemand binnen Feyenoord (de naam kwijt) had gezegd dat hij binnen een jaar een topper zou gaan worden. En kijk wat die nu is...... een TOPPER!
Tja, er zijn zat toppers nu die psv of ajax ook over kon nemen toen ze de titel "talentje" nog hadden, maar toch waagden ze de gok niet. Het is niet altijd feest, zie maar Adu
Ajax en PSV moeten ook op hun bankrekening letten, en in talenten investeren is niet zonder risico's. Zo kan als een talentje doorbreekt, de club er lekker aan verdienen bij het verkopen. Sommige kunnen de druk niet aan en komen op de bank terecht. Kwestie van goed scouten, ik vind tot nu toe Sulejmani echt een miskoop. Maar hij kan dit jaar nog het ongelijk bewijzen.