[Muziek] Michael Jackson

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 25 jun 2009.

1. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk idd. Ik kan ook makkelijk het verschil zien tussen fake en echte informatie. MSN.nl bijvoorbeeld. Dagelijkse crap, en iedereen gelooft het inderdaad.

2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Precies! Pas geleden was er zo'n stukje op MSN.nl dat Michael Jackson medicijnen kreeg toegediend voor zijn seksuele verslaving met kinderen. Iedereen kan dat zeggen. Misschien zelfs ik wel!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja het viel mij zwaar tegen hoe MSN nieuws de laatste tijd gewoon tabloid troep uit The Sun plaatst, en dat artikel waar jij het over had kwam uit The daily mirror. Walgelijk hoe de kop dan ook gewoon zegt 'Jackson kreeg medicijn tegen bla bla' alsof het een feit is...hallooooo...het is een tabloid? zucht.

4. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Leuk en aardig maar je geeft geen antwoord op zijn vraag.

Pedofiel, geen pedofiel wat maakt het uit 8) Hij is dood, en is toch al zoveel vreemd rond MJ dat het me eigenlijk gewoon niets uitmaakt.

Als [vul in artiestennaam] naast zijn/haar muziek graag vieze dingen doet met een ezel moet hij/zij dat lekker zelf weten, veranderd niets aan de muziek lijkt mij.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja en nee...Michael's muziek is niet gewoon 'leuke popmuziek' . Hij heeft echt bepaalde boodschappen...Man in the mirror, Earth Song, Heal the world, We've had enough. Prachtige nummers, en die heeft ie niet voor niets geschreven....zoals hij zei 'I don't sing it if i don't mean it' . Als je zulke idealen hebt, zulke bedoelingen voor de wereld...dan hoort het verkrachten van kinderen daar niet bepaald bij lijkt me.

6. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Maar jij moet serieus ff die memorial gaan kijken man. :mad: Heeft toch veel te lang geduurd vind ik. Gewoon kijken, Youtube aanzetten hoppa.

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Doe daar Don't Care About Us en Black or White erbij ;)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja ik noemde maar een paar op ook he, uiteraard heeft ie veel meer nog. :)

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wie zegt dat als je er teksten over maakt je dat ook werkelijk meent? Dus alle rappers denken alleen aan mensen omleggen, drugs gebruiken en whiskey drinken?

Laat het duidelijk zijn dat ik MJ nooit van de aantijgingen verdacht heb.

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
  11. Exar Kun

Exar Kun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je het zo bedoeld maar ik vind je manier van reageren vrij aggresief overkomen. Laat ik voorop stellen dat ik nog steeds van mening ben dat MJ onschuldig was en dat ik m zeer bewonder =P.

Ik geloof dat de jongen in kwestie van het eerste misbruik proces ook na de dood van Michael Jackson heeft toegegeven dat er nooit iets is gebeurd en dat hij helemaal niet misbruikt is. En bij die ene van het 2e proces waar Elizabeth Taylor (Liz Taylor is de dochter van de zanger van Aerosmith =P) dan vaak bij was geloofde ik nooit wat van dat hij iets gedaan had. Maar goed dat zijn ook niet de enige waarmee hij in 1 bed heeft gelegen. In een interview heeft hij ook zelf gezegd dat er niks mis om met jongetjes in 1 bed te slapen en hij vond t het mooiste wat is er om met iemand een bed te delen. En dat vind ik dan op z'n minst gezegd vreemd. Of er nou sprake is van seksueel contact of niet, ik vind het niet kunnen dat een volwassen man met vreemde kinderen in 1 bed slaapt.

En dat is ook de reden dat ik bij het lezen en horen van dingen zoals laatst weer die chemische castratie toch weer enige twijfels krijg dat er misschien meer gebeurd kan zijn. Uiteraard neem ik zulke berichtgevingen niet als waarheid aan en ben ik me ervan bewust dat het sensatie nieuws is dat vaak niet berust op de waarheid en veelal geruchten zijn die groot en als waarheid worden gebracht voor verkoop van bladen of kijkcijfers. Want ja wat zal beter werken, 'Michael Jackson werd chemisch gestracreerd' of 'Er gaan geruchten, waarvan nog geen feitelijke grondslagen zijn, dat Michael Jackson misschien wel chemisch gecastreerd werd om zijn gevoelens jegens jongentjes in perken te houden'? Maar dat betekend ook niet dat het meteen niet waar hoeft te zijn. En dat bedoel ik maar, je hoort zoveel verschillende geruchten en verhalen dat je zo af en toe wel is dingen gaat afvragen. Ik bedoel ik ben er nooit bij geweest, hoe kan ik hier objectief over oordelen?

Mijn mening erover staat compleet los van wat de media er ooit over gezegd heeft. En ik ben ook bewust van het feit dat het een panic room kan zijn. Maar in het kader van kindermisbruik en dat ik me meen te herrineren dat deze kamer was ingericht als een kinderslaapkamer ga je me toch niet vertellen dat dit niet op zn minst opmerkelijk is. Op die manier krijgt hij de schijn toch wel heel erg tegen zich.

Maar ja in mijn ogen is hij onschuldig. Bij het lezen van zulke berichten krijg ik soms enige twijfels, maar als ik dan zijn muziek luister en zie hoe die man was kan ik het weer niet geloven. Het staat totaal haaks op elkaar.

Maar ja laten we het weer over zn muziek hebben =P. Ik hoorde dat er een film in de bios komt genaamd 'This Is It' met beeldmateriaal van repetities voor zn laatste concertreeks. Ben benieuwd :D.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Zelf zei hij nooit 'Ik slaap met jongens, het was gewoon 'sharing your bed..nothing wrong with that, it's the most loving thing.' niet met nadruk op jongens...OOK dat weer is de media, het is iets kleins...maar het telt groot als je het zo bekijkt. Toen hij ook uitleg gaf erover....was het vrij duidelijk dat dit onschuldig was...althans ik was er van overtuigd...maar goed.

Nee, die 'geheime kamer' was geen kinderkamer. De roddelpers toendertijd beweerde zelfs dat er fotos van naakte kinderen inlagen, maar dit heeft nooit in de politie-rapporten gestaan en is ook nooit tussen het bewijs gekomen. Want hier was echt wel iets mee gedaan, als dat gevonden was. Dus geen kinderkamer. Deze kamer was voornamelijk bedoeld om spullen te bewaren waar ie veel waarde aan hechtte. Ik zeg niet voor niets dat de (roddel) media zo vreselijk veel lult en omdraait...omdat zo'n verhaal gewoon veel beter verkoopt dan "MJ's geheime kamer stond vol met allerlei spullen".

Maar goed..ik vind het wel best zo. Mij ging het vooral om het domme geklets van mensen in het algemeen, die blindelings gewoon alles nalullen wat ze lezen....maakt niet uit waar. Verder is de dochter van Steven Tyler, Liv Tyler ;)

Laatst bewerkt: 13 aug 2009
  13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Maar BigKabuto was jou kaartje maar zo'n 84 euro ongeveer?!!! :eek:

Hoeveel was alles bij elkaar dan, incl. de reis?

14. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    net iets boven de 100 euro.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet het niet eens meer 100%...maar ik geloof dat de ticket los maar 75 was en door die administratiekosten,verzendkosten..etc..etc..kwam het op zo'n 100 euro geloof ik.

Zeer binnenkort zal ik het geld ontvangen van de tickets, en dan zal ik het wel even melden :). Maar voor zo'n concert..schrok ik van de lage prijs.

Kijk eens hieronder...klinkt als iemand die levens van een kindje zou stuk maken? verre van!

Laatst bewerkt: 14 aug 2009
  16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Laten we eerlijk zijn het was wel ingericht als soort van kinderkamer, maar het lijkt me ook logisch aangezien hij nogal een verotte jeugd heeft gehad dat hij veel waarde hechtte aan het kind zijn. Ik meen me te herinneren dat hij zei dat je kindertijd de mooiste tijd in je leven behoort te zijn, je je nergens druk over hoeft te maken en dergelijk. Als je dan ziet wat voor jeugd hij heeft gehad dan kan ik me goed indenken dat hij een "tweede jeugd" heeft willen meemaken. Zichzelf afzonderen van de "grote boze" wereld en even lekker nergens aan hoeft te denken.

Neverland was ook voor zijn vrienden een plaats waar ze zich van de wereld konden ontvluchten en lekker tot rust konden komen.

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Of het waar is, dat weet je nooit met MSN.nl.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    wel grappig gedaan :)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh oh, weer een goed voorbeeld hoe fucking triest de media gewoon is he...het houd niet op hoor.

Het gaat over een boek genaamd In the studio with Michael Jackson, by Bruce Swedien.
    Een UK krant plaatste quotes, en zij beweerden dat dit in het boek stond en dus door Bruce
    geschreven.

"Bruce, a five-times Grammy award winner who worked with ***** for 30 years, claims the singer was often a drug-fuelled mess when he recorded his hits.

Bruce said: "The doctors would frequently travel with Michael to the recording studio.

"I noticed that Michael's eyes would change after the doctor had been there.

"He would get these big round pupils. It was obvious they had given him something."

Bruce, who who hit the big-time when he co-produced Thriller in 1982, added: "Those doctors were snakes. I didn't like them."

The shocking revelations are further proof that Michael's downward spiral was apparent for YEARS and should have been avoided. Bruce said: "It was sad but it was the doctors got him started on stuff that he shouldn't have had any association with.

"It's terrible. Michael was the greatest guy."

Nou zijn er fans die het boek hebben en uitgelezen hebben, en niks van dit staat in dat boek.

Laatst bewerkt: 14 aug 2009

Deel Deze Pagina