Ik weet niet of je het zo bedoeld maar ik vind je manier van reageren vrij aggresief overkomen. Laat ik voorop stellen dat ik nog steeds van mening ben dat MJ onschuldig was en dat ik m zeer bewonder =P.
Ik geloof dat de jongen in kwestie van het eerste misbruik proces ook na de dood van Michael Jackson heeft toegegeven dat er nooit iets is gebeurd en dat hij helemaal niet misbruikt is. En bij die ene van het 2e proces waar Elizabeth Taylor (Liz Taylor is de dochter van de zanger van Aerosmith =P) dan vaak bij was geloofde ik nooit wat van dat hij iets gedaan had. Maar goed dat zijn ook niet de enige waarmee hij in 1 bed heeft gelegen. In een interview heeft hij ook zelf gezegd dat er niks mis om met jongetjes in 1 bed te slapen en hij vond t het mooiste wat is er om met iemand een bed te delen. En dat vind ik dan op z'n minst gezegd vreemd. Of er nou sprake is van seksueel contact of niet, ik vind het niet kunnen dat een volwassen man met vreemde kinderen in 1 bed slaapt.
En dat is ook de reden dat ik bij het lezen en horen van dingen zoals laatst weer die chemische castratie toch weer enige twijfels krijg dat er misschien meer gebeurd kan zijn. Uiteraard neem ik zulke berichtgevingen niet als waarheid aan en ben ik me ervan bewust dat het sensatie nieuws is dat vaak niet berust op de waarheid en veelal geruchten zijn die groot en als waarheid worden gebracht voor verkoop van bladen of kijkcijfers. Want ja wat zal beter werken, 'Michael Jackson werd chemisch gestracreerd' of 'Er gaan geruchten, waarvan nog geen feitelijke grondslagen zijn, dat Michael Jackson misschien wel chemisch gecastreerd werd om zijn gevoelens jegens jongentjes in perken te houden'? Maar dat betekend ook niet dat het meteen niet waar hoeft te zijn. En dat bedoel ik maar, je hoort zoveel verschillende geruchten en verhalen dat je zo af en toe wel is dingen gaat afvragen. Ik bedoel ik ben er nooit bij geweest, hoe kan ik hier objectief over oordelen?
Mijn mening erover staat compleet los van wat de media er ooit over gezegd heeft. En ik ben ook bewust van het feit dat het een panic room kan zijn. Maar in het kader van kindermisbruik en dat ik me meen te herrineren dat deze kamer was ingericht als een kinderslaapkamer ga je me toch niet vertellen dat dit niet op zn minst opmerkelijk is. Op die manier krijgt hij de schijn toch wel heel erg tegen zich.
Maar ja in mijn ogen is hij onschuldig. Bij het lezen van zulke berichten krijg ik soms enige twijfels, maar als ik dan zijn muziek luister en zie hoe die man was kan ik het weer niet geloven. Het staat totaal haaks op elkaar.
Maar ja laten we het weer over zn muziek hebben =P. Ik hoorde dat er een film in de bios komt genaamd 'This Is It' met beeldmateriaal van repetities voor zn laatste concertreeks. Ben benieuwd
.
Klik om te vergroten...