De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 8 jun 2009.

?

Eredivisie 09/10, wie gaat hem winnen?

1. Ajax

53,6%
  2. AZ

7,2%
  3. Twente

3,2%
  4. PSV

17,6%
  5. Anders, namelijk...

9,6%
  6. Feyenoord

8,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Totaal niet met je eens. Ik vind dat je dat gewoon niet kan zeggen na zo'n nietszeggend oefenwedstrijdje als gisteren. Het woord 'nuttig' vind ik dan ook niet echt passen bij deze wedstrijd, want ze hebben amper getraind.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als Ooijer en Schaars nu al niet het niveau aankunnen terwijl zij wel al aan de competitie zijn begonnen, zie ik het somber in.

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja die 2 wedstrijden maken wel een wereld van verschil......

Ooijer mag sowieso weg van mij, ik vind dat je Schaars moet bekijken zoals hij vorig jaar was: De beste speler van AZ. Geef hem daarom een kans i.m.o. ;)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom juist. Ze zijn dus even fit en scherp als andere spelers die ook bijna geen wedstrijd nog hebben gespeeld, en ze vallen nog steeds buiten de boot. Schaars heeft idd wel wat meer krediet maar als je eerlijk bent was die gister echt bizar slecht, alleen maar foute passes en balverlies. En Ooijer... die vent heeft een draaicirkel van hier tot Tokyo, en is naar Nederland terug gekomen op af te bouwen. Er zijn zoveel jongere en betere spelers. Had liever Heitinga centraal gezien en van de Wiel rechts.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Vond je Heitinga er wel goed uitzien bij de 2-0 dan? Iedereen was niet op z'n best.
    Ik blijf erbij dat Bouma gewoon lekker mee moet, voor op links of zelfs centraal.
    Schaars is echt een goede speler, het was ook allemaal wennen voor hem. Sneijder met z'n arrogante kop hoef ik eigenlijk niet meer zo vaak te zien.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vond sneijder wel beter spelen dan VdV...

En voor de rest, benieuwd hoe Schaars het dit seizoen gaat doen hoor. Als AZ het hele seizoen een beetje blijft kwakkelen ben ik benieuwd of hij wel in de buurt komt van zijn vorm van vorig jaar.

Hoezo bleef de zeeuw trouwens 90 minuten op de bank? (als hij al op de bank zat, heb de voorbeschouwing gemist namelijk)

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heitinga is een incident in een 90 min wedstrijd. Ooijer an Schaars waren 90 min lang aan het klooien. Idd Bouma moet ook terugkomen. En ik denk niet dat de beste van speler van Nederland en niet bij moet zitten omdat jij hem een arrogante kop vind hebben. :D
    En Schaars moet naar 9 interlands wel gewend zijn denk ik. Maar zoals je zegt iedereen was onder zijn niveau dus ook die van Engeland en hij kon het nu al niet aan. Ok hij wordt wel beter in het loop van het seizoen maar dat worden alle anderen spelers ook. :)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Sowieso Maduro eens de kans geven, kom op zeg.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja inderdaad, die schijnt het goed te doen als cv bij valencia. En wat heeft het nl elftal nodig? Een goede , niet te oude cv. Het wk is volgend seizoen pas, wie weet is ooijer dan wel helemaal niks meer.. en dan zit je daar zonder je rechter cv en moet je er 1 oproepen die nog nooit in het elftal op die positie heeft gestaan. Kan je beter nu al oproepen.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Je hebt Boula ook nog.

Alhoewel ik echt totaal niet fan ben fan die kerel, maar ach.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Bij de 2-2 maakte Heitinga een fout, maar Ooijer was een drama. Meneer lantaarnpaal stond er en keek ernaar hoe die goal gescoord werd. Hij deed werkelijk niets. Dat vond ik nog veel erger. Ooijer is gewoon een drama. Mathijsen is een leuke bankwarmer maar hoort geen starter te zijn. Ik hoor hier namen vallen van Maduro, Bouma en Boulah, waarom kan Van Marwijk dat niet bedenken? Dit was een prima wedstrijd om dat soort gasten ook een kans te geven.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik neem het nergens op voor Ooijer of Mathijssen hoor :lol:.
    Je kunt even zoeken in oude Voetbaldraadjes, maar ik vind ze ook allebei drama...

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Babel moet thuis blijven ;)

Trouwens, in de 1e helft had de voorsprong groter moeten zijn imo. Ik heb een stuk of 6 (steek)passes gezien die net te hard waren. Als ze een beetje scherp zijn, dan sta je zomaar een paar keer alleen voor de keeper. Jammer.

2e helft was poep.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jij komt ook echt na elke interland Babel even afkraken he. :+ Vond hem gister ook slecht hoor, daar niet van. Maar niemand was echt in goede doen. Braafheid misschien dan, vond ik wel goed.

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het was ook niet de bedoeling om aan te geven dat jij niet vind dat ze een drama zijn. Meer om aan te geven dat, hoewel Heitinga daar in de fout ging, Ooijer een grote incapabele draak is die een nog veel grotere fout maakte. Ik wilde benadrukken dat de goal meer aan Ooijer lag.

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha ja daar deed ik het idd even om O-)
    Ben het verder met je eens hoor.

17. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    RBC Roosendaal - Go Ahead Eagles 1 - 3! \o/
    Lekker begin van de competitie!
    Volgende week De Graafschap thuis.

En arme Ralluff. :)

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Haha die Sjaakie toch:9.

'Ja, vorige week dacht ik dat we in Barcelona beland waren' :emo:.. Geweldig die vent:9.

Trouwens wat een spuuglelijke shirts die uitshirts van GAE..

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Net terug uit Veendam. Wat een pokke eind zeg!

'T was weer niks. Maargoed, dit was te verwachten, en wij moeten onze punten pakken tegen andere ploegen zoals Omniworld, Haarlem, Eindhoven etc.

Maargoed, als je na 12 minuten al tegen een 3-0 achterstand aankijkt, schaam ik me toch wel een beetje. 2de helft was opzich wel goed, en we maken dan nog wel een goal, maar het was allemaal veel te laat.

Ik hoop dat we voor 30 augustus nog 2 of 3 ervaren spelers erbij krijgen die het team kunnen trekken. Enige pluspunten vond ik Demba Traore & Rychilk.

Volgende week Haarlem, waar we gewoon de 3 punten móeten pakken. Anders kan het wel eens een heel vervelend seizoen gaan worden...

Ik ga slapen, ben kapot.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Klopt, vind zelf ook die kleuren combinatie niet echt mooi.
    Thuisshirt is trouwens dit jaar wel heel erg tof, vooral de skyline van Deventer onderaan op de rug is leuk gedaan.

Maar goed, twee wedstrijden gespeeld zes punten. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina