De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik zou het ook niet leuk vinden als ze me een platje noemde

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat een fantastische goal van Drogba!! In blessure tijd een geweldige stift vanuit een onmogelijke hoek. Nu al kanshebber van Goal of the Season!

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Was niet zo bedoeld, hij heeft zelf gezegd dat hij probeerde voor te zetten. Nog steeds een mooie goal hoor daar niet van.

4. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigenlijk dat hij gefrustreerd is dat er geen grote club voor hem gekomen is terwijl hij een topseizoen heeft gehad.

5. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik dan geen teamspeler. Als er geen belangstelling is mag je telleurgesteld en gefrustreerd zijn maar als prof moet je het ook kunnen accepteren en je vervolgens voluit inzetten om de behaalde successen van het afgelopen seizoen te herhalen in dit seizoen. Met name in de champions league.

Maar met deze capriolen benadeel je, je teamgenoten, de club/supporters en uiteindelijk ook jezelf.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    What's up met Justin.tv? Krijg elke keer een beeld dat er teveel mensen van NL kijken en dat ik dan maar een betaalde stream moet zoeken. :emo: Fuck zooi, hopelijk valt het mee want ik kijk altijd buitenlandse voetbal via Justin.tv :mad:

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Valt helaas niet mee :emo: Voetbal kijken via JTV is er niet meer bij, tenzij je om de 2min wil refreshen.

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Soms ook wel 45 seconden...

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ze leren het ook nooit :emo:

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klassieker?

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Inderdaad, Ajax kent maar 1 klassieker. PSV-Ajax is een topper, en zelfs daarin zullen sommigen het nog met me oneens zijn, maar het is zeker geen klassieker.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vind ik wel wat ver gaan eigenlijk..
    Maargoed, hij heeft 't geld he :emo:

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Dat over Yolanthe was al heel lang bekend :p. Vandaag PSV-AJAX, wat heb ik er zin in :D!

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Serieus? Ik las het vandaag pas :+

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    come on PSV!!!

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Las trouwens dat Gabri mag vertrekken bij Ajax(Telegraaf dus wel twijfelachtig). Zou ik echt belachelijk vinden. Gister heb ik hem gemist. In belangrijke wedstrijden is een speler als Gabri echt belangrijk voor Ajax.

En Oleguer zou ook mogen vertrekken. Vind ik ook raar. Moest zich vorig jaar aanpassen aan de Nederlandse cultuur, moest van Van Basten leren opbouwen en alsnog werden met Oleguer veel minder tegengoals geincasseerd dan zonder. Tuurlijk had hij zijn mindere wedstrijden maar de defensie leek toch beter te staan als hij er instond. Wordt nu maar meteen bij het oud vuil gezet. Dat terwijl het Brabants doetje lekker mag blijven aankloten :confused:

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit zeker?
    Snap ook niet waarom Gabri weg mag. Oké, hij heeft nu weer last van blessures maar het is echt een goeie speler.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    van mij mag oleguer wel weg, verdedigend echt té zwak (net als wielaert overigens). Ze moeten minstens 1 cv halen.

20. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Dit is wel erg kansloos zeg! Speakers aanzetten met sfeerliedjes erop. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina