De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussies] [Deel 19]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 8 jun 2009.

?

Eredivisie 09/10, wie gaat hem winnen?

1. Ajax

53,6%
  2. AZ

7,2%
  3. Twente

3,2%
  4. PSV

17,6%
  5. Anders, namelijk...

9,6%
  6. Feyenoord

8,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Inspiratieloze langeballen :mad:

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, PSV gaat dit gewoon uitspelen...

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Over en uit

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Verdiend verloren. Nog knap dat het 4-3 is geworden want we speelden echt geen haar beter dan vorig jaar tegen PSV. Wat een drama.

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Heb ajax op 1e kwartier na echt amper zien voetballen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach het is een wedstrijd op zich. En het kampioenschap word hier nog niet beslist. ;)
    Maar ik had liever gehad dat ze gewonnen hadden. :D

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Verdiend verloren maar oh zo onnodig. Dit was gewoon weer ouderwets slappe hap terwijl PSV te pakken was vandaag... Verdediging is geen haar beter dan vorig jaar.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een schitterende wedstrijd. Jammer dat ie verloren ging, maar heb echt genoten.

Afellay, Dszudszak en Suárez beste spelers. Hele middenveld van Ajax was zwaar klote, de verdediging en Stekelenburg (twee vrije trappen van Dszudszak mogen er NOOIT in) waren bij momenten weer lachwekkend. Alleen maar lange ballen, geen rust, geen hersens in de ploeg, helemaal niks.

Een dik verdiende overwinning voor PSV.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Atouba maakte een paar foutjes, maar als die in z'n ritme komt kan hij heel erg belangrijk gaan worden :9

Voor de rest heb ik een smakelijke wedstrijd gezien, lekker veel strijd, beetje jammer dat het voornamelijk van PSV af kwam.. Verbaasde me wel een paar keer dat Ajax terug wist te komen, maar bij de 4-3 was 't klaar.. Jammer :mad:

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En het moge ook duidelijk zijn dat Vink alleen nog maar degradatie duels mag fluiten. Die heeft aan beide kanten echt enorm lopen blunderen.

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die Atouba viel wel een beetje door de mand ja. Die uitworpen waren wel mooi, uit stand gewoon in het strafschopgebied gooien 8)

Dzsudszak was natuurlijk weer eens geweldig, altijd tegen Ajax. Sowieso was het PSV van de laatste weken geen schim van de ploeg die er vandaag stond. Zou het gewoon komen omdat Ajax altijd alle krachten in PSV naar boven haalt of hebben ze echt de weg naar boven ingeslagen? We zullen zien, hoop het eerste.

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    PSV zet altijd wat extra strijd in als ze tegen Ajax spelen. Dit jaar geen uitzondering. Al moet dit ze wel vertrouwen geven voor de volgende wedstrijden.

Ajax maar even werken op spelhervattingen en verdedigen in het algemeen. Volgende week deze frustrerende wedstrijd er maar uit knallen tegen Sparta. Kop omhoog en doorgaan. Het is niet de bedoeling dat we in een negatieve spiraal terecht komen. Over zeven speelronden zullen we zien waar we staan.

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13

Ben ik niet met je eens. Ook daar moet je goede scheidsrechters hebben, want daar zijn fouten net zo cruciaal;) Lijkt me niet fijn als je degradeert door een fout van de scheidsrechter.

14. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Een klein tikje op je enkels wel. Maar niet dat het mij uit maakt maar vond het wel een overtreding! verder maakte bakkal bij de 4-3 ook een overtreding. Maar qua spel vind ik psv wel de terechte winnaar!

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Net terug uit Eindhoven:)!

Wat een heerlijk wedstrijd zeg!! En die goals van Dszudzsak waren echt fantastisch!

Afellay was weer eens een keer goed maar zeker niet een van de beste mannen. Aan PSV zijde waren dat vandaag Bakkal en Dzsudzsak met Dzsudzsak als duidelijk MotM. Suarez was bij Ajax wederom weer dreigend. Was de 2-1 trouwens een eigen doelpunt of een goal van Suarez?

Ben blij met de 3 punten en het belangrijkste: Overwinning op Ajax, maar we zijn er nog lang niet maar in ieder geval een goede stap gemaakt!

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    damn psv-ajax is toch wel verruit de mooiste wedstrijd van de afgelopen 3 alle wedstrijden. En vooral de 2 goals van Dzsudzsák waren geweldig. Damn wat kan hij dat goed. Psv terecht gewonnen\o/ Psv was vandaag echt veel beter dan de afgelopen 2 wedstrijden. Nu maar hopen dat ze dit vasthouden en zich nog gaan verbeteren. hoop alleen niet dat Afellay nog vertrekt dit seizoen want zie goed gebeuren dat een engels team ofzo hem wil kopen voor de 31e

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Affelay vond ik wel de beste. Elke keer aanspeelbaar en hij zette het spel van PSV uit. Mag die wel niet gescoord hebben vond hem het beste spelen!

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dat zeker. Eigenlijk was heel PSV MotM op Salcido en Isaksson na dan. Manolev vond ik ook zeer goed spelen, kwam vaak op en was ook dreigend wanneer hij opkwam. Rutten heeft het goed gedaan toen hij Maza voor Salcido erin bracht. Vind Salcido verdedigend nog wel gaan maar zijn voorzetten zijn echt een schande!! Volgende week NAC thuis!

2-2 van Bakkal was erg mooi en dan doel ik op die actie van Dzsudzsak voorafgaand.

Laatst bewerkt: 16 aug 2009
  19. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een knal van Honda van VVV, niet te geloven. Die lijkt me onhoudbaar voor VVV.

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een schot was dat inderdaad. Vanaf 30 meter ofzo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina