De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen en Discussie] [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shin David, 16 aug 2009.

?

Van der Sar en Van Nistelrooy moeten terug in Oranje.

1. Ja, allebei!

37,7%
  2. Alleen Van der Sar

41,6%
  3. Alleen Van Nistelrooy

1,3%
  4. Thuis laten blijven.

19,5%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Thanks, dat Arabisch dat ik net had was niet echt baas. :+

3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Als ik aan iemand een hekel heb is het wel Suarez die lulhannes probeert overal waar ie kan te gaan liggen. Wel grappig dat de commentator zei toen Suarez ging liggen ten koste van Ooijer dat Ooijer nog maar net en nl is en dat hij nog niet weet dat de scheidsrechters in nl niet meer intrappen in zijn nepvalpartijtjes :lol:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez is daar wel vanaf hoor volgens mij.. Heb het hem vandaag niet zien doen in ieder geval..

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind Suarez steeds volwassener worden ook wat dat betreft. Terwijl Ooier op zn ouwe dag de omgekeerde weg bewandeld en steeds meer vieze truukjes nodig heeft om overeind te blijven.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hij ging toch weer overdreven liggen en 83 rollen maken toen ie een duwtje kreeg van Ooijer..

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die in de 16? Dat was gewoon een volle overtreding waar absoluut een penalty voor moest komen..

Of die waarna hij hinkend van het velt af ging, en duidelijk écht pijn had? Maar dat was Ooijer niet volgens mij..

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Nee dat was Simons (trouwens wel een mooie Boulah/Ronaldo actie). Maar dat was echt geen strafschop, hij wordt gewoon opzij gezet en dan gaat die weer overdreven vallen en rolt serieus 3x over de grond heen als een drama queen.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    met een knie in z'n zij ja.. en dat 3x rollen ja, daar heb je gelijk in, maar dat is dat zuid amerikaanse.. Feit blijft dat hij geen schwalbes meer maakt zo lijkt het. Hij valt overdreven, maar niet meer zonder reden.. Hopen dat hij dat de rest van de wereld ook duidelijk kan maken.. Dan is hij echt absolute wereldtop.. 50 miljoen? :+

Als hij dit seizoen blijft, aanvoerder blijft, Ajax kampioen wordt, hij die 25 goals maakt, en altijd zo'n stuwende factor is, is 50 miljoen niet eens zo gek 8)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klote Basken.:mad:

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Tweede helft hopelijk wat beter. :)

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ''Ooijer mocht van z'n vriendje Vink alles doen wat verboden was. Geel kreeg de voormalig Amsterdammer niet'' :+

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Xavi 1-1 <3

14. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
  15. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wij maar zeiken over de scheidsrechters in Nederland:emo:, dit is al eens eerder gebeurd in Engeland. Maar echt belachelijk dit en dan ook nog eens heel zuur met 1-0 verliezen:9, ik heb met ze te doen.

Feyenoord was inderdaad gelukkig. Ik had veel verwacht van Feyenoord, maar het is vooralsnog nog weinig wat we laten zien. Feit is wel dat we de enige ploeg zijn zonder tegengoals tegen relatief lastige tegenstanders, vooral Heracles is een ploeg waar niet veel clubs van weten te winnen. Meest recente voorbeeld daarvan is natuurlijk AZ. Maar ik denk dat Been na een aantal wedstrijden de ploeg steeds beter zal vormen en we uiteindelijk een erg goed op elkaar ingespeeld team krijgen, de kwaliteiten hebben we namelijk wel als je kijkt naar het spelersmateriaal. Al met al is het resultaat wat telt en dat is nog steeds redelijk, we staan dan ook gedeeld eerste:).

16. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    zo die zit

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    Pedro, held. 2-1, mag hopen dat hij z'n kans krijgt dit seizoen. :D

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Pedrito:thumbs:. Overtuigd me tot nu toe in de voorbereiding. Topper in de maak.

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]TcrySgkbtm8[/yt]
    Smerige overtreding van Beckham.

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.