Dat heb ik dus ook. Ook het switchen van spelers gaat meestal niet naar mijn zin. Zit je 4x te drukken voor je de juiste speler hebt. Vooral in 2vs2 is dat zo.
360 graden movement is belangrijk voor het passingsysteem, niet alleen het lopen.
En het filmpje schijnt een build uit juni te zijn. Een oude dus. Waarom ze dat doen is mij derhalve volkomen onduidelijk. Iedereen ziet die gare animaties en we denken allemaal dat het the same ol' shit gaat worden. Als het dus idd een oude build is, dan heeft Konami niets geleerd uit het verleden.
Als ze de animatie en 360 control al hebben geïmplenteerd dan hadden ze het beter kunnen laten zien. Dat maakt mensen benieuwd, dit ziet eruit alsof het PES 2009 is. Daarbij, leuk die taktieken. Daar ben ik zelf ook graag mee bezig, maar ik speel vaak tegen gasten die tijdens de wedstrijd gaan dingen veranderen (toch Mgwlee?) en ik ben bang dat de gemiddelde pot nu 3 uur gaat duren tegen mensen die graag tijdens een wedstrijd willen veranderen. Online krijg je dat nu ook natuurlijk. 3 pauzes die elke wedstrijd geheel worden benut. Daar zit je dan te wachten.
Laatst bewerkt: 12 aug 2009