PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is een zoethoudertje. Konami wil de verrassing bewaren tot volgende week. Nu kunnen we alleen de tactische elementen op waarde schatten. Ik reken op sterk verbeterde animaties.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat heb ik dus echt nooit 8)

Wat ik wel regelmatig meemaak is dat ik naar een speler wil passen en dat de bal naar de verkeerde speler wordt gespeeld.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dat heb ik dus ook. Ook het switchen van spelers gaat meestal niet naar mijn zin. Zit je 4x te drukken voor je de juiste speler hebt. Vooral in 2vs2 is dat zo.

360 graden movement is belangrijk voor het passingsysteem, niet alleen het lopen.

En het filmpje schijnt een build uit juni te zijn. Een oude dus. Waarom ze dat doen is mij derhalve volkomen onduidelijk. Iedereen ziet die gare animaties en we denken allemaal dat het the same ol' shit gaat worden. Als het dus idd een oude build is, dan heeft Konami niets geleerd uit het verleden.

Als ze de animatie en 360 control al hebben geïmplenteerd dan hadden ze het beter kunnen laten zien. Dat maakt mensen benieuwd, dit ziet eruit alsof het PES 2009 is. Daarbij, leuk die taktieken. Daar ben ik zelf ook graag mee bezig, maar ik speel vaak tegen gasten die tijdens de wedstrijd gaan dingen veranderen (toch Mgwlee?) en ik ben bang dat de gemiddelde pot nu 3 uur gaat duren tegen mensen die graag tijdens een wedstrijd willen veranderen. Online krijg je dat nu ook natuurlijk. 3 pauzes die elke wedstrijd geheel worden benut. Daar zit je dan te wachten.

Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja dat switchen werkt ook niet echt foutloos. Vooral irritant als je rugdekking wilt geven (wat je verdedigers echt noooooi uit zichzelf zouden doen :+)

5. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Die sliders werken echt briljant. En die graphics zijn echt om te smullen. Als nu inderdaad volgende week blijkt dat de animaties ook nog verder zijn verbeterd dan is er eindelijk een volwaardige PES op nextgen geboren. Adam van WENB beweert dat er maandag screenshots worden gepubliceerd die indruk maken. Op zijn eigen website welovepes.com schrijft hij:

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik haat die teasers!
    Eindelijk een PES waar ik op ga wachten? Nice!

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  8. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Gelekte afbeelding (komen pas morgen nieuwe screens) van een avondwedstrijd tussen Real en Barca. Belichting is echt super imho.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben bij PES mn vertrouwen in screenshots kwijtgeraakt. Bewegende beelden wil ik zien voordat ik er in ga geloven :)

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hé, ik dacht dat die screen uit PES5 kwam. :emo:

11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    naar mij gevoel ziet het er té donker uit. Lijkt wel alsof ze in een stadion spelen met kamerverlichting. Of het ligt aan me monitor dat kan ook.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zijn er al berichten vrijgekomen waarin Konami aangeeft dat ze nu ook hebben ontdekt dat je via internet tegen elkaar kan spelen? Of hebben ze dit jaar daar ook weer schijt aan? :emo:

13. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    De avond screens ogen inderdaad wat donker. Maar ik denk dat dat vooral de hoek is waaruit de "foto's" zijn genomen. Dan krijg je mogelijk dat effect.

Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind de spelers wel fantastisch lijken, kan zo zien wie wie is.

15. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    De gezichten zien er in ieder geval weer uitstekend uit. Dat is toch nog iets waar Pro Evo beter in is dan FIFA.

Uiteindelijk weegt de gameplay uiteraard veel zwaarder, maar het is toch wel vreemd dat FIFA niet diezelfde kwaliteit in de gezichten kan stoppen als Pro Evo al jaren doet...

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat klopt, maar je zult zien dat de wat minder bekende spelers totaal niet lijken. :mad:

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Bij PES valt dat echt mee. Bij FIFA is dat wel zo, maar bij PES zul je geen zwarte Demy de Zeeuw aantreffen ofzo.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar wel een blonde Huntelaar! :cool:

19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Screenshots zien er mooi uit. Maar PES heeft mij vaker teleurgesteld. Dus eerst zien en dan geloven!

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Toen die nog bij AGOVV speelde zeker 8).
    Sinds PES2008 ziet z'n hoofd er realistisch uit.
    Maar verder zijn er geen echt bijzondere fouten, iedereen goede lengte/haarkleur etc.
    Maar van mij hoeft Konami niet 4 uur te stoeien met Mosselveld om z'n gezicht te laten lijken.
    FF 5 minuutjes z'n haar verven, leuk kapseltje en ik vind het al best.

Laatst bewerkt: 17 aug 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina