De Grote Voetbaldraad [Deel 23]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ajax móet gewoon Chivu terughalen.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zag ik al staan op de De Trouwe Honden van NEC8)

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    dan word ik heel blij, maar denk dat we beter verder kunnen kijken naar reeele opties:+

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ik zeg Valdés, Pique, Xavi dan maar, Messi. Sar is een held, maar Valdés was echt geniaal na de winterstop. Pique is echt een verassing geworden voor mij, Xavi geen commentaar. Al is Iniesta net zo geniaal, en Messi natuurlijk.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gemiddelde uitsupporters:
    01. Feyenoord - 1028
    02. Ajax - 816
    03. AZ - 608
    04. PSV - 499
    05. ADO Den Haag - 432
    06. FC Twente - 405
    07. FC Utrecht - 354
    08. NAC Breda - 342
    09. sc Heerenveen - 333
    10. Sparta Rotterdam - 332
    11. FC Groningen - 331
    12. De Graafschap - 288
    13. Heracles Almelo - 283
    14. NEC - 250
    15. Vitesse - 221
    16. Willem II - 177
    17. FC Volendam - 153
    18. Roda JC - 146

Bron: Centraal Informatiepunt Voetbalvandalisme (CIV)

Op 2 uitwedstrijden na alles een buscombi en op de 5e plek met het aantal uitsupporters. Vind dat wel leuk voor een kleine club. Nu moet het alleen thuis nog elke week vol komen te zitten!

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Met de kanttekening dat ADO vorig jaar ook niet mee mocht naar de Arena. Anders zaten daar ook gewoon 1600 man in het uitvak. ADO is met Feyenoord de enige club die het uitvak nog een beetje volkrijgt in de Arena.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja jezus eigenlijk idd heel barca, al denk ik dat het pique en messi niet gaan worden (Voor pique denk ik eerder terry of vidic en voor messi denk ik C.Ronaldo, al vind ik wel dat messi het meer verdient).

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Meh, ik verwacht niet dat Ronaldo hem pakt. Vorig jaar had hij hem gewoon verdient gewonnen, maar vond hem vorig seizoen ( 08-09 dus ) wat minder belangrijk voor Manchester. Een Messi en een Eto'o waren veel belangrijker, en Messi was gewoon straight fire. :+

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Gast, wat denk je nou zelf? Ik word zo moe van figuren die te pas en te onpas om onmogelijke transfers blijven schreeuwen.

Kansloos....

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Een reactie als deze vind ik pas kansloos.

Hij heeft zelf gezegd ooit een keer terug te willen naar Ajax, en ik zeg helemaal niet nu of over een jaar, nee ik zeg gewoon dat dat het beste is wat Ajax zou kunnen doen.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd, de wedstrijden tegen feyenoord, ajax en utrecht lopen altijd hard. Vorig jaar feyenoord 1600 en utrecht 1000 man. Er was niks gebeurd bij utrecht maar hoorde toch dat we daar niet meer naar toe mochten, zou de reden niet weten. Met 1600 man naar ajax erbij hadden we boven psv geeindigd :).

Het zal dit jaar dus allemaal wel wat naar beneden gaan. Ajax uit mag ook nog steeds niet.

Vitesse uit loopt ook niet hard. Ook niet zo gek want dat is het saaiste stadion waar ik vorig jaar was geweest. Sla hem nu dus ook maar over. Vind wel dat het aantal uitsupporters van PSV tegen valt of kwam dat door de tegenvallende resultaten? ;)

12. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad behoorlijk hoog. Ik vond het vorig seizoen ook opvallend dat het hele uitvak vol zat in de kuip, echt droog al die leipe hagenezen met die hoedjes op:lol:

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee hoor. Het is nog beter als ze Messi, Iniesta, Gerrard en Terry halen.

Ik doelde trouwens op de transfer, dat is kansloos, oftwel gedoemd te mislukken.

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je weet zelf dat die namen die je net opnoemt niet te halen zijn. Chivu daarin tegen, zoals ik al zei, heeft zelf gezegd dat hij een keer terug zal komen. Wanneer hij dat doet, misschien over een jaar, of twee. Dus die is wel te halen.

Over een paar jaar, zal zo'n transfer niet mislukken hoor.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Chivu is niet te halen. Dit wordt waarschijnlijk z'n eerste jaar dat hij bij Inter in de basis gaat spelen naast Lucio, hij is 28 (dacht ik) dus bloei van z'n carrière met waarschijnlijk z'n sterkste jaren nog voor de boeg, Inter wil hem niet kwijt, Chivu verdient bij Inter drie keer wat ie bij Ajax kan verdienen en hij speelt nog steeds in een topcompetitie vergeleken met de Eredivisie. Bovendien valt het altijd maar te bezien hoe strikt spelers zich aan zulke beloftes houden.

Die komt voorlopig écht niet naar Ajax. Wat heeft het überhaupt voor zin om te zeggen dat Ajax Chivu móet halen als je zelf al inziet dat hij voorlopig toch niet komt? Ajax moet ook Sneijder halen, en Vd Vaart. Die komen voorlopig ook nog niet.

Gewoon een onzinnige opmerking dus.

16. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En vergeet niet dat elke speler tegenwoordig zegt dat ie ooit weer terug komt als hij een transfer krijgt. "Ik hoop ooit nog hier terug te keren" dat zegt elke voetballer.

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Was die gozer alweer vergeten:emo:.. Was een leuke speler maar totaal mislukt in Engeland.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als hij niks kost mag hij komen maar als ze overwegen er serieus geld aan te spenderen zijn ze denk ik niet helemaal lekker geworden

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zowiezo heeft die gozer een scheit persoonlijkheid, dus voor veel geld moeten ze hem zeker niet halen. Haal eerst maar lekker Honda, en verhuur/verkoop de spelers die we niet hoeven op het middenveld. (Sno, Kennedy, Blind, Lindgren, etc)

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    wtf:9..

En Honda komt al naar PSV:cool:.. Jullie mogen Alves wel hebben;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina