Tja, er zijn gewoon veel dingen wat écht beter moeten. Als je die foutjes al eruit haalt, ziet het er al een stuk beter uit!
Opzouten met al die cheaters Serieus, waarom een super team maken? Omdat papa of mama je geen 800MP geven? Geweldig! 5 teams gehad ( cheaters ) en alle 5 dik op hun kloten gegeven. Iemand sprinte met Ibrahimovic heel m'n verdediging door en maait de bal snoeihard op de lat. Ik pak hem over en tik hem gewoon keihard weg, na 4 minuten spelen stond ik op 1-0 voor en quitte hij. Daaaaag cheaters! _0/
Dan zijn ze wel erg slecht als ze met een superteam niet eens van andere kunnen winnen met normale teams
Zijn meestal gasten die kansloos zijn met een normaal team. En ja, als je ze dan nog inmaakt, moeten ze zich wel diep schamen!
Mwah ligt eraan. Als jij ook een 5sterren team neemt, dan is het verschil niet zo groot tussen de twee en zal de beste(qua Skills) alsnog winnen. Heb er niet zo'n problemen mee. Als ik Inter neem heb ik ook een geweldig team dus.
Het zijn idd vaak de noobs die glitchen, heb er net ook weer 3 achter elkaar gehad maar dan quit ik voor de 5e minuut. En van alle 3 een berichtje: thnx for the win... hoe fuckin dom kunnen ze zijn...
Gewoon reporten en avoid this player aantikken. Komen ze d'r vanzelf wel achter. Vaak win ik nog makkelijk van hun. Super-spelers zegt niet automatisch dat ze winnen. Jammer genoeg zit er in FIFA09 een automatic-ballen-magneet-op-super-spelers ingebouwd ... Maakt niet uit hoe hard en hoe dom ik de bal wegmaai, hij komt altijd voor hun voetjes.
kwaliteit5314 nu . Had m'n naam veranderd. Eerste helft ging gelijk op. Alleen bij dat eigen doelpunt ontplofte ik
haha geweldig dit! Net online potje gedaan. Hij speelde met Manchester United, ik met psv. Het was echt knokken om de bal want we waren even sterk. En in de 92e minuut kreeg ik een corner. Ik laat de keeper naar voren komen en hoppa Issakkson scoort\o/
Ik ook, want ik vond het echt grappig, nog nooit een bal er zo in zien gaan Die Drogba kopt er ook echt alles in hé, maar ik bakte er niets van en dat was de verdienste van jou, elke keer die truukjes, die bij jou wel lukken waardoor je elke keer man meer situatie had. Kan wel zeggen dat ik kut speelde, maar de potjes ervoor won ik gewoon dik van anderen dus had daar niks mee te maken. Zo verliezen vind ik ook niet erg, maar onverdiend verliezen heb ik een broertje dood aan.