1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik was allang blij met die update dat ze die crabwalk eruit hadden gehaald, dát was pas irritant.
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Tja, er zijn gewoon veel dingen wat écht beter moeten. Als je die foutjes al eruit haalt, ziet het er al een stuk beter uit!
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Opzouten met al die cheaters :+

    Serieus, waarom een super team maken? Omdat papa of mama je geen 800MP geven? Geweldig!

    5 teams gehad ( cheaters ) en alle 5 dik op hun kloten gegeven. Iemand sprinte met Ibrahimovic heel m'n verdediging door en maait de bal snoeihard op de lat. Ik pak hem over en tik hem gewoon keihard weg, na 4 minuten spelen stond ik op 1-0 voor en quitte hij.

    Daaaaag cheaters! _0/
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dan zijn ze wel erg slecht als ze met een superteam niet eens van andere kunnen winnen met normale teams
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Zijn meestal gasten die kansloos zijn met een normaal team. En ja, als je ze dan nog inmaakt, moeten ze zich wel diep schamen!
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ligt eraan. Als jij ook een 5sterren team neemt, dan is het verschil niet zo groot tussen de twee en zal de beste(qua Skills) alsnog winnen. Heb er niet zo'n problemen mee. Als ik Inter neem heb ik ook een geweldig team dus. :+
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik sta nu in de top 10.000 met 104 gewonnen en 6 verloren :p
     
  8. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog een potje, voeg maar toe kwaliteit5314. Online is het alleen nog maar glitched. Saai.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    2 gamertags? :+

    Colint12 en dan kwaliteit5314? Welke is't nou?
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Voetballes gekregen met 2-5 :p
     
  11. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Het zijn idd vaak de noobs die glitchen, heb er net ook weer 3 achter elkaar gehad maar dan quit ik voor de 5e minuut. En van alle 3 een berichtje: thnx for the win... hoe fuckin dom kunnen ze zijn...
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gewoon reporten en avoid this player aantikken. Komen ze d'r vanzelf wel achter. Vaak win ik nog makkelijk van hun. Super-spelers zegt niet automatisch dat ze winnen. Jammer genoeg zit er in FIFA09 een automatic-ballen-magneet-op-super-spelers ingebouwd ... :+ Maakt niet uit hoe hard en hoe dom ik de bal wegmaai, hij komt altijd voor hun voetjes.
     
  13. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    kwaliteit5314 nu :p. Had m'n naam veranderd.

    Eerste helft ging gelijk op. Alleen bij dat eigen doelpunt ontplofte ik :emo:
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    haha geweldig dit! Net online potje gedaan. Hij speelde met Manchester United, ik met psv. Het was echt knokken om de bal want we waren even sterk. En in de 92e minuut kreeg ik een corner. Ik laat de keeper naar voren komen en hoppa Issakkson scoort\o/
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik ook, want ik vond het echt grappig, nog nooit een bal er zo in zien gaan :emo:

    Die Drogba kopt er ook echt alles in hé, maar ik bakte er niets van en dat was de verdienste van jou, elke keer die truukjes, die bij jou wel lukken waardoor je elke keer man meer situatie had. Kan wel zeggen dat ik kut speelde, maar de potjes ervoor won ik gewoon dik van anderen dus had daar niks mee te maken.

    Zo verliezen vind ik ook niet erg, maar onverdiend verliezen heb ik een broertje dood aan.
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Wie wilt straks een potje doen?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mhm, ik kan zodirect wel ff.. Wordt weer een leuke wedstrijd. :)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Ik wil ook wel zometeen, revenge Heerenveen - Twente ? :)
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Gaan jullie maar eerst, dan ga ik 's ontbijten. ;)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Oké, nu Ralluf?
     

Deel Deze Pagina