Er zijn op dit moment 5 seizoenen. En waarschijnlijk komt hier geen 6e bij Een paar voorbeeldjes: [yt]TQ2NcAabXFM[/yt] [yt]GqQyAjs7lFo&feature=related[/yt] Zo. Zijn er nog meer mensen die dit kijken?
Op welke dagen, en hoelaat is dit te zien op Comedy Central? Misschien ook handig om in de startpost te vermelden.
had laatst die aflevering dat ze in 3 dagen zoveel mogelijk moesten afvallen. Vond het wel erg grappig! Kijk alleen zowat nooit tv dus ook geen comedy central
Had gister die aflevering gezien dat ze een weddeschap hadden om kinderen. Wie de kinderen op het einde kozen. De verliezer moest uit de wc 3 appels met de mond uithalen. Vond die wel leuk, beetje grof voor de kinderen ( Zie spoiler ) Spoiler Kenny, die kocht de kinderen om met snoep en cadeau's. Hij zei dat als de kinderen hem zouden kiezen zij het grootste cadeau van hun hele leven zouden krijgen. Een grote doos.... Waar niks in zat Toen hij had gewonnen met 6-1. Bracht hij de kinderen naar boven en mochten de kinderen de dozen openen. En toen zagen ze dat er niks in zat. Uiteindelijk kregen ze een tegoed kaart van een speelgoed winkel.
Dit programma is gewoon grappig. en, spenny heeft een grote neus ik probeer het zoveel mogelijk te kijken, maar vaak schiet het erbij in
Ik twijfel of dit echt "Reality Comedy" is. Ik bedoel, het is wel leuk, maar het is een beetje onwaarschijnlijk dat Kenny Spenny altijd te slim af is, niet?
Echt een fantastisch programma, heb gister een hoop afleveringen op YT gekeken. Kenny is idd een geniale valssspeler, kijk aflevering "Who can dance the longest" maar eens. Echt helemaal geweldig haha
Gister de aflevering "Who Can Smoke the Most Weed?" gezien en die was echt geweldig . Kenny was zelfs zo stoned dat ie niet eens vals heeft geprobeerd te spelen
Dat zijn echt de beste series van CC Mja, heb helaas alle 5 seizoenen van Kenny vs Spenny al gezien, echt een geweldige serie. Je kan gewoon niet beweren dat je het geen reet aan vindt, elke aflevering is in feite anders. Ik bedoel; 'Who can be tied to a goat the longest' Hoe kom je erop