[Formule 1] Seizoen 2008 / 2009 (DEEL 2)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door FFWD, 21 jul 2009.

1. JeePee

JeePee Guest

Kaal programma? Waar zijn de Formula Master en de Porsche Supercup? In Hongarije begon de zondag al om 8.15 uur.

Ik zoek trouwens een vijftal kaarten voor vrijdag of zaterdag in Spa. Iemand een idee waar die te krijgen zijn?

2. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook al zitten zoeken maar alleen maar kaarten voor zondag gezien. Ik zou er gewoon naar toe rijden en gewoon aan de kassa kopen. het is wel duurder maar je hebt voor vrijdag en zaterdag toch altijd wel kaarten

edit: Heb een site gevonden. JeePee je hebt een pm

Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik kon er heen gaan om te werken in de beveiliging,
    maar met grote spijt moest ik nee zeggen:mad:
    had graag david coulthard en alonso willen zien.

maarja misschien volgend jaar beter

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kon je daar werken in de beveiliging, want dat lijkt me wel wat voor volgend jaar :+ Maar ik ben vandaag toch maar even geweest en het was beter dan ik had verwacht. Ik stond helemaal vooraan op hofplein. Donuts van Kahn en Coulthard voor mijn neus gehad. Alleen Alonso deed geen donut voor ons maar net iets verderop wel.

Zeer geslaagde dag imo.

5. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij stond je dan vlak bij mij. Ik stond een paar meter naar rechts van dit filmpje:
    [yt]hTlNRek1V2Q[/yt]
    Of niet soms?

Was gruwelijk vet. Ik heb een lekkere rubber douche gehad. Alonso viel mij zwaar tegen. Coulthard en de drift teams waren schitterend. Die Khan viel mij ook mee. En die formule wagens waren ook lekker bezig. Al met al een leuke dag gehad.:D En lekker bruin geworden.:cool:

6. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stond daar dan redelijk dicht bij jou denk ik, want ik stond ook verder naar rechts. Ik stond eigenlijk recht voor die kroketten kar en voor dat witte gebouw daar in het filmpje.

7. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Dan stonden we inderdaad niet ver van elkaar af.;)

Ben nog heerlijk aan het nagenieten. Camera deed het helaas niet. (kwam ik pas achter in de trein:mad:) Vorig jaar leuke filmpjes geschoten: http://www.youtube.com/user/FastForward1988?gl=NL&hl=nl

8. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vader heeft veel lopen filmen met HD camera. Ga nog wel een keer proberen om die te uploaden. Ik had zelf niet echt een goede foto camera. Het duurde best lang een seconde of zo, voordat de camera een foto maakte. Dus ik moest op de gok foto's maken. En de camera maakt van zichzelf ook al niet echt bijzondere foto's laat staan foto's van rijdende auto's.

Overigens de grootste tegenvaller was weer eens Verstappen hoor in de Bugatti. Die gast kunnen ze wat mij betreft beter thuis laten zitten voortaan. De laatste keren dat ik hem heb zien rijden was nu dus in de Bugatti, waarin hij gewoon rustig reed en een keer eerder in de A1GP auto op Assen. Waar hij 3 rondjes zou rijden of zo en hij na één rondje al ging stoppen..

Hier stond ik :+

9. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Verstappen reed niet in de Bugatti...;)

10. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
  11. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0

jos verstappen was er niet.

geen grindbakken in rotterdam:emo:

12. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Die grap is echt zoooo oud en zoooo niet relevant...:emo:

Niet dat ik een fan ben van Verstappen, maar mensen die dit altijd maar blijven roepen moeten zich toch maar even gaan verdiepen in de sport (en met name de geschiedenis daarvan).

13. JeePee

JeePee Guest

Carlo van Dam reed in de Bugatti. Verstappen zat nog in Italië een test af te werken met zijn zoon Max ;)

14. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oké nou die zal dan wel bang geweest zijn, dat hij hem kapot zou rijden. Hij reed namelijk zo rustig zijn rondje..

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vond de schorsing wel wat zwaar mat dit is imo weer niet zwaar genoeg. Had het een betere straf gevonden als ze bijv. in Valencia geen punten voor het constructeurs kampioenschap zouden krijgen

16. coen the stig

Leuk Bevonden:
    0
    Badoer krijgt toch een paar rondjes in de F60
    17 augustus 2009

Ferrari blijft zoeken naar mazen in de wet om de vervanger van Felipe Massa een paar ronden in de F60 te geven voordat het weekend van de Europese Grand Prix begint. Nadat het team eerder vroeg om een test voor Michael Schumacher, laat het nu Luca Badoer een paar ronden rijden voor promotionele doeleinden.

De ronden die Badoer zal rijden, zullen niet echt vergelijkbaar zijn met de actie in Valencia, maar zo weet hij straks in ieder geval waar alle knopjes zitten. De Ferrari zal rijden op keiharde 'promotiebanden' en de Italiaan zal niet meer dan honderd kilometer sturen. In een verklaring liet Ferrari weten: "Luca Badoer zal naast Kimi Raikkonen racen en morgen (maandag, red.) en dinsdag zal hij onderdeel uitmaken van een video-opname achter het stuur van een F60 op het circuit van Fiorano."

In eerste instantie zou zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher instappen voor Massa, die gewond raakte in Hongarije, maar de 40-jarige Duitser bleek te veel last te hebben van zijn nek, na een motorongeluk in februari.

17. JeePee

JeePee Guest

Even een gerucht de wereld in helpen:

Ik zeg: Kimi in 2011 in een Fiat Abarth WRC Grande Punto?

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Maar welke wagen volgend jaar dan? O-)

19. JeePee

JeePee Guest

Of even inkomen in een S2000 of toch het contract uitzitten en lekker de titel binnen slepen in een F2010 :+

20. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hoe ik daar ken werken,

Ik werk nu in de beveiliging,
    ik weet dta we helemaal van zuiden komen,
    maar ze hadde ons er bij in gehuurd ons bedrijf en toen zijn 45 man van ons daar heen kunnen gaan en week van te voren hadden we een dance parade in rotterdam, ben ik ook niet geweest, best balen,

en heb nu al gehoord dat ik waarschijnlijk met rieu mee ga in heerenveen en amsterdam teminste weer wat uren erbij:)

Deel Deze Pagina